Mia mě trochu provedla po našem malém bytě a nakonec mě dovedla do pokoje, který měl být můj. Zatím byl jen plný nevybalených zavazadel plných mých věcí. Přišel čas na vybalování.
Mia se omluvila, že má něco na práci a opustila byt. Hned mi bylo jasné co "na práci" měla. samozřejmě, že šla za Jackem.
Já jsem se rozhodla zajít si pro něco k pití před začátkem vybalováním, ale v obýváku jsem narazila na Hay, na jehož přítomnost jsem naprosto zapomněla, takže místo pití jsem věnovala pozornost jemu:
,,Promiň, nějak jsem zapomněla, že tu jsi."
,,V pohodě,"prohodil ledabyle rukou. ,,Chceš s něčím pomoct?"
Ohlédla jsem se ke dveřím svého pokoje, na což jsem pokrčila rameny: ,,Asi není s čím pomoct, jestli chceš, tak můžeš jít."
,,Tak co kdybychom šli na jídlo, až si vybalíš?"napadlo Hay. Přikývla jsem. Lákavá nabídka. ,,Dobře, tak já jdu."
,,Měj se,"řekla jsem, když jsem ho vyprovodila ke dveřím. Na to se Hay usmál a přitáhl si mě do polibku.
Nakonec jsem zůstala v novém bytě zcela sama a s povzdechem jsem se dala do vybalování.
Ještě že jsem v pokoji měla nábytek už vyřízený, jelikož to byl bylo na mě už moc a stačilo mi, že jsem musela vybalovat a také jsem si chtěla svůj nový pokoj zútulnit.
Prvně ze všeho jsem si pustila k práci nějaké písničky ze svého mobilu, který jsem následně položila na noční stolek, a pak jsem začala vytahovat první věci a uklízet je na jejich nové místo.
Za pár hodin jsem měla vše alespoň nějak hotové a, po zkontrolování času kdy jsem napsala Hayovi, jsem se začala chystat na večer s ním.
Ještě naposledy jsem se rozhlédla po novém domově, než jsem zabouchla dveře bytu a vydala se ven, kde už na mě Hay čekal.
,,Tak kam půjdeme?"optala jsem se po malém přivítání, když jsme se ruku v ruce vydali po chodníku mně zatím neznámo kam.
,,Na jídlo."
Na jeho odpověď jsem se zasmála: ,,Fakt? Čekala jsem Disneyland."
Moje slova přiměla ke smíchu i mého společníka: ,,Nebuď tak zvědavá a nech se překvapit."
Povzdechla jsem si, ale už nic víc jsem na to neřekla. To se ti lehko řekne....prej nebuď zvědavá....tss.
Nakonec jsme došli k nějaké pěkné restauraci, kde jsem konečně mohla do sebe hodit nějaké jídlo. Doma nějaké bylo, jelikož tam Mia nebyla první den jako já, ale bylo by nepěkné jít na večeři s plným žaludkem.
ČTEŠ
Living with MGCN b. [FF]
RomancePokračování Meeting with MGCN b. a tak 3. díl příběhu Texting with MGCN b. (oba předchozí díly najdete u mě na profilu) Užijte si čtení xd