Dalšího dne jsem se dozvěděla, že Mia si už našla brigádu, takže jsem si taky začala něco dělat. V tomhle světě se přeci jen tak ze vzduchu přežít nedalo. Navíc mi rodiče přispívali penězi, ale člověk se někdy musí postavit na vlastní nohy.

Naštěstí se na mě usmálo štěstí a najít si práci nebylo zas tak těžké jako jsem očekávala. Dostala jsem práci v jedné pěkné kavárně, což se mi líbilo. Klidná a pohodová atmosféra.

,,Tak to bychom měly oslavit,"zaradovala se Mia.

Uchechtla jsem se: ,,To jako vážně? Máš v plánu teď vše oslavovat?"

,,Možná?"

Zakroutila jsem nad svou kamarádkou hlavou. Neskutečné.

,,Jak to chceš teda oslavit?"zajímalo mě. Můj zájem Miu nadchl:

,,Takže to bereš? Můžem si objednat nějaký jídlo, zkouknout film....."

Zasmála jsem se. Sice jsem čekala trochu jiný plán, ale tenhle mi ani trochu nevadil. Ba naopak jsem byla spíš radši, že ji nenapadlo něco praštěnějšího.

,,Tak co si objednáme a na co kouknem?"optala jsem se zvědavě.

Tak jsme se tedy domluvily na pizzu a Labyrint, k čemuž jsme si taky udělaly pop corn, protože něco takového by k filmu chybět nemělo.

,,Ahhhh....Dylan je tak zlatej..."rozlývala se moje kamarádka nad hercem z filmu.

,,Hm..Kdo je větší zlato, co? Dylan O'Brien nebo Jack Gilinsky?"

Radši jsem dělala po své otázce jakoby nic, jelikož bych se málem zadusila colou jako v tu chvíli Mia. Akorát u mě by to bylo ze smíchu a ne překvapení.

,,Cožeto?.....Tss."

,,Ptala jsem se, kd-"

,,Dobrá, od teď u filmů nemluvím,"hrála si Mia na uraženou, čemuž jsem se už zasmála a ona po chvíli také. To se ale vyvinulo v dlouhodobý záchvat smíchu, že jsme málem zapomněly, že se před námi na obrazovce televize něco děje.

Bylo pěkné takhle trávit čas se svou nejlepší kamarádkou. Hlavně proto, že jsme takový filmový večer dlouho neměly.

Living with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat