Sarışın genç kapıdan girdiğinde gözleri yere odaklı bir şekilde ilerliyordu. Bir şeylerin kırılma sesini duyunca kafasını kaldırıp etrafa bakma isteğini durduramamıştı.
Bale kursunun olduğu kültür merkezinde, girişin hemen karşısında bir kafe vardı. Dansçıların ve ziyaretçilerin atıştırmak istedikleri zaman gelip oturabileceği küçük bir yerdi.
Jimin, kafasını kaldırdığı an geçen gün çatıda gördüğü siyah saçlı genç adam ile göz göze geldi. Siyahlı genç şaşkın bir şekilde kendisine bakarken Jimin elindeki bardakları düşürmüş olduğunu fark etti.
Hızlı adımlarla yönünü değiştirip kafeye ilerledi. “Dur dokunma! Elini kesersin.” dedi siyahlı gencin aceleyle yere eğildiğini görünce.
Jungkook şaşkınlığını gizlemeye çalışmadan Jimin'e baktı tekrardan. “Ben toplarım, sorun değil.” dedi çekinerek.
Jimin hafifçe gülümsedi karşısındaki adama. “Birlikte toplayalım. Dikkat et,” dedi yere eğilirken. “Cam kırıkları bir bıçaktan bile daha keskin olabilir.”
Jungkook da bir şey söylemeden onun gibi yere eğildi. Hızlıca kırıkları toplayıp oradan uzaklaşmak istiyordu. Etrafta insanlar olması da büyük bir etken olmasına rağmen, kalbinin ansızın bu kadar fazla atması yüzünden hiç iyi hissetmiyordu.
Jungkook elini kesen cam kırığı ile acı içinde bir ses çıkardı. “Dikkatli ol demiştim.”
Jimin'in kaşlarını çatarak eline uzandığını fark edince kendine istediği şeyi yapmasına izin verdi. Sarışın genç, cebinden küçük bir yara bandı çıkarıp siyahlının kesilmiş parmağına yapıştırdı. Bunu yaparken elini tutmuş, olabildiğince yakınlaşmıştı.
“Neyse ki bugün yanımda yara bandı vardı, bir dahakine dikkatli olmalısınız,” Gözleri elini hala tuttuğu gencin isim kartına gitti. “Bay Jeon.”
♡
Genç adam, erkek dansçıların giyinme odasına ilerlerken bir yandan kolundaki saati kontrol ediyordu. Çok şükür ki provasına geç kalmamıştı ancak yeni hareketlere yeterince çalışmadığını düşündüğü için gergindi.
Sırt çantasını çıkararak içinden rahat kıyafetlerini aldı. Üstünü değiştirmeye başladığında onu izleyen birden fazla gözden habersizdi.
“Bacaklarına bak, çok tombul.”
Fısıltıyla söylenen cümleyi duyduğunda istemsizce gözleri bacaklarına katmıştı. Hayal kırıklığı içinde derin bir nefes alarak üstünden çıkardığı kıyafetlerini dolabına koymak için hareketlendi.
Fakat dolabı açtığında beklemediği bir şey yaşanmıştı. Birçok mektup aniden üstüne yığılırken Jimin şaşkınca geriye doğru bir adım attı.
Yere eğildi ve düşen mektuplardan birini aldı. Mektubu okumaya başladığında, okudukça elleri titriyor; gözleri doluyordu.
Ben, ezik bir balerin. Piyano öğretmenim Bay Min Yoongi'ye aşık oldum. Aramızda ondan fazla yaş farkı bulunmasına rağmen, ben öğretmenime aşık oldum. Eşcinselim. Kendimden utanıyorum. Eğer Bay Min öğrenirse ne yaparım bilmiyorum. Ailemin asla öğrenmemesi lazım, asla... Bazen piyano derslerinde Bay Min ile ilgili utandırıcı şeyler hayal ediyorum. Onun heteroseksüel olduğunu bilsem bile kendime hakim olamıyorum. Çünkü ben ezik bir domuzum.
Gözyaşları birer birer kalitesiz kağıdın üzerine akıp, mürekkep ile yazılmış yazıyı biraz daha silikleştiriyordu. Hissettiği hüzün, acıtıyordu.
O bunları yazmamıştı ki! Kim, bunu nereden öğrendiyse; o kişinin kendisine cehennemi yaşatacağını biliyordu. Kendi ağzından yazılan bu mektup ile neyi amaçlıyorlardı?
Sorunun cevabını merak etse de, bilmek istemiyordu.
“Şuna da bakın, burada neler varmış? Park Jimin birilerinden aşk mektubu alıyor demek, oldukça popülersin sanırım dostum!”
Arkasından gelen kalın sesi duyunca kağıdı saklamak için hemen zarfın içine sokmaya çalıştı. “Hey hey, utanacak ne var? Sadece kimin nasıl bir ilan-ı aşk yaptığını merak ediyoruz!” Ses tekrar konuştuğunda Jimin kafasını iki yana salladı.
Reddediyordu. Olacağını tahmin ettiği şeylerin olma ihtimalini reddediyordu. Cehennemin içinde kaybolmaya yaklaştığı gerçeğini kabul etmeyi reddediyordu.
Mektup küçük ellerinden zorla çekilip alındığı anda yumruklarını sıktı.
Cehennemi başlıyordu.
Bir avuç şeytanın gözü önünde.🦕
düzyazı bölümlerini bundan sonra biraz daha uzun tutmaya çalışacağım♡
jungkook koş kurtar çocuğu
jimin elden gidiyor arkadaşlar
şaka be şaka
ya da değil mi??
bilmem ki ☺️diğer bölümü beklerken hesabımda bir geziye çıkmaya ne dersiniz? 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
count your calories ¦ jikook
Fanfictionjungkook, ünlü balerin jimin'in gerçek benliğini gören tek insandı. tw - yeme bozukluğu, şiddet texting, düzyazı - 2022 for duygu <3