çok üzülerek belirtmek istediğim bir şey var. beni buradan, instagramdan hiç olmadı tiktoktan takip edenler varsa bilirler. bu gece saat 1-2 gibi notlarım kendini imha etti.
benim telefonumun kendine ait bir not kısmı yok bu yüzden keep notes denilen google'ın not uygulamasını kullanıyordum. gece 1 saatlerinde bugün atacağım bölümü yazmaya devam etmek için uygulamaya girdim fakat yüklenme ekranında kaldım. notlarım yüklenmeyi bırakın uygulamada görünmedi bile ve ben tabii bir panikle neler olduğunu anlamaya çalıştım. internet kaynaklı bir sıkıntı olduğunu düşünerek kendi internetimden de denedim, sonuç değişmedi.
anlayacağınız bütün emeklerim, kurgularım, yazmış olduğum bölümler (yayınlanmış/yayınlanmamış) ve fikirlerim tamamıyla yok oldu.
bu konuda yapabileceğim her şeyi yapmaya çalışıyorum. yardım merkezine yazarak sorunumu belirttim, şimdi geri dönüş bekliyorum. araştırdığım zaman bunun sadece bana olmadığını da öğrendim, birden fazla mağdur var.
umuyorum ki bir şekilde notlarımı geri getirebilirim, geri dönüş alana kadar hatırladığım kadarıyla cyc 31inci bölümü tekrar yazmaya çalışacağım.
bir haftadır bölüm beklediğinizi biliyorum fakat lütfen beni de anlayın, bu durumda elimden gelen bir şey yok. yine de sizi daha fazla bekletmemek için olabildiğince hızlı yazmaya çalışacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
count your calories ¦ jikook
Fanfictionjungkook, ünlü balerin jimin'in gerçek benliğini gören tek insandı. tw - yeme bozukluğu, şiddet texting, düzyazı - 2022 for duygu <3