16(Final)2

972 81 142
                                    

5 yaş

Bu gün Kacchan adında biriyle tanıştım! Adı Katsuki'ymiş ama ben Kacchan demeyi daha çok seviyorum. Bence daha tatlı. ...

6 yaş

Bu gün Kacchan'ın özgünlüğü çıktı. Ellerinden patlama yapabiliyor. Kacchan çok havalı! Acaba benimde onun gibi havalı bir özgünlüğüm olacak mı?...

...Bu gün doktor bana asla bir özgünlüğüm olamayacağını söyledi. Ama ben All Might gibi bir kahraman olmak istiyordum. Bunu Kacchan'a söylediğimde beni istemedi. Yalnızca eziklerin özgünlüğü olmazmış. Ezik ne demek ki?...

...Bu gün Kacchan'ın yanına gittim. Beni istemediğini söyleyip itti. Artık benimle arkadaş olmak istemiyormuş. Ama ben hiçbir şey yapmadım ki. Sadece özgünlüğüm yok diye mi istemiyor beni?...

14 yaş

Bu gün bana o arkadaşlarınla kötü davrandın. Yine özgünlüksüz olduğum için dalga geçtin. Asla kahraman olamayacağımı söyledin. Bana bininci kez benden nefret ettiğini söyledin. Ama eskisi kadar acıtmıyor. Biliyorum azıcıkta seviyorsun beni, değil mi?...

...Bu gün gene bana tüm nefretini kustun. Neden? Neden beni hiç sevmiyorsun? Bana olan nefretin her gün büyürken, sana olan sevgimi dindiremiyorum. Sen benden her gün daha da uzaklaşırken, ben sana çekiliyorum. Ne olacak bizim bu halimiz? Ne olacağız, ne olacağım?

15 yaş

Bu gün günlüğümü patlattın, camdan aşağıya attın. Bana gene kahraman olamayacağımı söyledin. Oysa ben bu gün All Might'la karşılaştım. Bana kahraman olabileceğimi söyledi. Özgünlüksüz olsam dahi seni o kötüden kurtarmaya çalışmam beni iyi bir kahraman yaparmış. Seni o halde görünce çok korktum. İşe yaramayacağını biliyordum ama seni kurtarmak istedim. Benim yerimde sen olsan aynısını sende benim için yapar mıydın?

16 yaş

Bu gün beni görmeyi hiç beklemiyordun değil mi? U.A'yi kazanmamı hatta aynı sınıfta olmayı dahi beklemiyordun. Ama ben başardım işte, kazandım. Çok iyi bir kahraman olacağım belki o zaman beni seversin, hm?...

...Bu gün yanıma geldin. Tüm sorunlarımızı yok etmek istediğini söyledin. Bana 'Eskisi gibi olalım.' dedin. Bu benim için ne kadar da büyük birşeydi. Mutluluktan oracıkta ağlamamak için kendimi zor tuttum. Üzerine alayıp sarılacaktım neredeyse. ...

...Bu gün yanına gelmek istedim. Sonuçta artık arkadaşız. Ama sonra sizi gördüm. Tekrar adım atmak istedim ama ayağımı oynatamadım. Kalbim sızladı. Onun elini tuttun. Neden? Neden benim elimi hiç tutmadın? Neden bana hiç gülmedin?...

...Bu gün gene sizi gördüm. Onun elini tuttun, öptün, sarıldın. En önemliside ona güldün. Neden benim de elimi tutmadın? Neden beni de öpmedin? Neden bana da sarılmadın? Neden bana da gülmedin? Tanrı Aşkına Katsuki, beni neden hiç sevmedin?...

...Sizi izledim. Ne kadar da mutlusun. Benim aksime. Lanet olsun, gene tüm gün seni izledim. Benden uykularımı çalan adamı izledim. Benden mutluluğumu çalan adamı izledim, hayatımın sebebini izledim. Benden benliğimi çalan adamı izledim. Sana bakınca nefesim kesiliyor, kalbim hızlanıyor. Mutluluk veriyorsun. Ama bir o kadar da acıtıyorsun. Sana bakma canımı yakıyor, nefessiz kalıyorum, kalbim sıkışıyor. Ben seni bu kadar severken sen beni niye hiç sevmiyorsun?...

...Bu gün seninle karşılaştım. Beni ilk defa bu gün dinledin. Bana bu gün destek olmak istedin. Bana bu gün 'Engelleri aş.' dedin. Sana diyemedim tüm engellerim sensin diye. Benden beni alan sensin diye, canımı yakan, kanatan, uykularımı kaçıran. Diyemedim işte. Ama sen engellerimi aşmamı söyledin. Engelim sen olsanda aşacağım. Seni aşacağım ben. Benim olman için, beni de sevmen için yapacağım. ...

Anlayamadın (Bkdk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin