So I'll use my voice I'll be so fucking rude
Words they always win but I know I'll lose-
Koushi ve Sawamura sessizce Sugawara'ların evine gidiyorlardı. Hiç konuşmamışlardı. Daichi Sugawara'yı hep yanına çağırmış, yanından ayırmamıştı. Ama aralarında en ufak bir konuşma dahi geçmemişti.
Ne olacak şimdi? Beni yanından ayırmıyor ama konuşmuyor da..
Bir şey desem konuşur mu?"Daichi-"
"Hm" dedi Daichi dalgınca.
Beni duyuyor mu?..
"Daichi?" dedi tekrar
"Hm-ha?" dedi Daichi Sugawara'ya dönerek. Sugawara o an ne diyeceğini şaşırdı çünkü Daichi tam gözlerine bakmıştı.
Ne diyecektim ben?!
Bir şey sallayayım"Abur cubur!"
"Ne?"
"Abur cubur alalım!" dedi Sugawara yandaki markete koşarak. Daichi tip tip bakıp peşinden gitti. Sugawara markete gidip dondurmalara koştu.
"Bu havada ne dondurması Koushi? Hava soğuk, hasta olursun."
"Biliyorum! Bakıyorum sadece!" Sugawara başka rafa koştu ve gidip kendine şekerleme aldı.
(şekerleme dediğim asitli ekşi jelibonlardan ben de cok severim 😰😽🥴)
Sugawara kucağını doldururken Daichi sessizce izledi. Sugawara hemen kasaya gidip hepsini ödedi ve poşetlere doldurdu.
Daichi poşetlerden birini aldı ve Sugawara'yla çıktı. Eve sessizce gitmeye başladılar.
"Sugawara."
"Hm?!"
"İyi misin?"
"Şey.. Yani.." Sugawara'nın gözleri hafifçe doldu. İyi misin sorusu böyleydi işte, içindeki her şeyi dışa vurmasına sebep oluyordu bu soru.
Daichi Sugawara'nın durduğunu fark etti. Dönüp ona baktı. Gözlerinden minik yaşlar süzüldüğünü fark etti ve onu yandaki banka götürüp oturttu. Önüne diz çöküp yüzünü elleri arasına aldı.
"Bak bana Sugawara." Sugawara kızarmış gözlerini Daichi'nin endişeli gözleriyle birleştirdi. Daichi onun gözünde bir sürü şey gördü
Korku..
Acı..
Endişe..
Utanma..Ve Daichi bir anda onu iyi hissettirmek istedi.
"Neden ağlıyorsun?" dedi Sugawara'ya. Sugawara hıçkırmaya başladı. Daichi onu kendine çekip kendine kıyasla küçük vücudunu sıkıca sardı.
"Tamam, ağlama.." Saçlarını okşayıp sessizleşmesini bekledi. Bir süre sonra sadece Sugawara'nın hıçkırıkları kaldı.
"Neden ağladın?"
"Daichi.. Beni bırakma, olur mu?" dedi Sugawara sadece. Daichi başıyla onaylayıp saçlarını öptü Sugawara'nın. "Bugün bana sinirli gibiydin.. Bir şey olacak ve benden ayrılacaksın diye çok korktum. Lütfen beni bırakma Daichi, lütfen."
"Seni bırakmam Sugawara... Bir sorunun varsa da sana yardım ederim. Sana söz veriyorum. Seni asla bırakmayacağım Sugawara." Sugawara karşılık olarak Daichi'ye sarıldı ve kokusunu içine çekti. Böyle anları her zaman bulamazdı, değil mi?
"Teşekkür ederim." dedi Sugawara sessizce. Burnunu çekti ve gözlerini kapatıp kafasını Daichi'nin boynuna gömdü. Bir süre öylece kalıp birbirlerinin sıcaklıklarıyla ısındılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues - Daisuga
Fanfiction"Koushi!" diyerek Sugawara'ya yaklaştı Daichi. Sugawara izlerle dolu vücudunu elindeki tişörtle örtbas etmeye çalışıyordu. "D-dışarı çık hemen!" "Sana yardım etmeme izin ver.. Baba sorunların olduğunu biliyorum.." (...) Daisuga Ficidir. Bolca The Ne...