Don't call me selfish i hate sharin'
This 60-40 isn't workin'
I want a hundred of your time
You're mine.-
"Şimdi ne olacak?" dedi Asahi Daichi'yi izlerken. Polislerle bir eve gelmişlerdi, etraftakilerin söylediklerine göre gri saçlı ve kötü durumda biri buraya girmişti.
Şimdi polisler işine devam ederken içlerinden biri Daichi'ye etrafı gösteriyordu, belki tanır diye. Ama Daichi hiçbir şey tanımıyordu.
"Bu arada, içeride bir yüzük bulduk ve alalım dedik. Bakmak ister misin?"
"Oh, tabii." dedi Daichi. Polis ikisini bir odaya götürmüştü. Eline minik bir paketi alıp Daichi'ye uzatmıştı. Daichi gördüğü şeyle kaşlarını çattı.
"Bu Sugawara'nın! Söz yüzüğümüz!" dedi kendi yüzüğünü polise gösterirken. Polis gözlerini büyüttü ve paketi alıp her şeyi not alıp durmadan telsizle konuşan polise götürdü. Ona bir şeyler söyledi, sonra ikilinin yanına geri döndü.
"Tamamdır o halde. Sugawara Koushi'nin burada durduğuna dair elimize kesin kanıt düştü. Şimdi siz evinize dönebilirsiniz. Bu evi kontrol altına alıp yarın arama çalışmalarına devam edeceğiz. Sizi bilgilendiririz çocuklar."
"Tamamdır efendim. Teşekkür ederiz." Asahi Daichi'yi aldı ve çıktılar.
"Buradaydı yani.. Belki de bir kaç saat önce buradaydı.. Kim bilir ne haldeydi.."
"Umarım öğreniriz. Gel şimdi eve dönelim." dedi Asahi. Bu bir hafta boyunca Daichi'ye bakmıştı. Arada Kiyoko yardımcı olmuştu.
"Yemek yemek ister misin?" dedi Asahi bir anda. Dışarıda takılmanın ona iyi geleceğini düşünmüştü. Daichi başıyla onayladı. İkili yolunu değişip restoranta gitmeye koyuldular.
-
Ertesi günün gecesi, 3:55 AM
Daichi duyduğu abuk subuk seslerle uyandı. Rüya gördüğünü sanmıştı, ama rüya falan değildi. Ayağa kalktı ve camını açıp aşağı baktı. Görünürde bir şey yoktu, ama cama bir şeylerin çarptığından emindi.
Etrafı kolaçan edip camı kapadı. Sonra yatağa oturup camı seyretti. Tekrar sesler gelirken ayaklandı ama diğer yandan telefonuna mesaj sesi geldi. Susup bir telefona bir de cama baktı. Telefona ilerleyip eline aldı.
Tofu delisi'nden beş mesaj
Daichi'nin nefesi kesildi ve kalp atışları hızlandı. Telfonun şifresini eli titreyerek girdi ve mesaja tıkladı. Az önce gelmişti.
Tofu delisi
Daichi sakın cama çıkma.
Telefon çekmiyor
Cama çıkma ve gerekirse perdeni
Hemen çek
Seni seviyorum
(3:57am)KOUSHI
TANRIM
NEREDESİN?!
NEDEN BAHSEDİYORSUN?!Mesajınız iletilemedi.
-----------------
Daichi şok içinde ekrana baktı. Sugawara onu engellemişti! Emindi bir sebebi vardı ama bir anda bunu yazması aşırı saçmaydı. Polisi mi aramalıydı? Asahi'ye mi haber vermeliydi?
Daichi tedirgindi ama mutluydu da. Yaşadığına dair bir kanıt olabilirdi bu.
(kesin demiyorum çünkü başkasının yazma ihtimali var.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues - Daisuga
Fanfic"Koushi!" diyerek Sugawara'ya yaklaştı Daichi. Sugawara izlerle dolu vücudunu elindeki tişörtle örtbas etmeye çalışıyordu. "D-dışarı çık hemen!" "Sana yardım etmeme izin ver.. Baba sorunların olduğunu biliyorum.." (...) Daisuga Ficidir. Bolca The Ne...