この よ で いちばん できない こ
Koushi'nin eli ayağı titriyordu. Çok gergindi. Ne yapacağını şaşırmıştı.
Tik.
Tak.
Tik.
Tak.
Tik.
Tak.
Tik.
Tak.
Tik.
Tak.
Düğünlerine bir saat kalmıştı ve Koushi inanılmaz korkuyordu. Mutluydu ama gerilmeden edemiyordu. Bir şey olacak korkusu onu bırakmıyordu.
"Hazır mısın Suga-san?" diyerek içeriye girdi Hinata. O da siyah fiyonklu bir takım giymişti. Koushi derin bir nefes verdi ve aynayla bakıştığı için bağlayamadığı kravatı aldı. Bağlamaya çalışırken elleri titrediği için kravatı bir türlü delikten geçiremedi.
"Of Suga-san.." Hinata hemen gelip kravatı bağladı ve yakasını düzeltti. "KORKMANA GEREK YOK Kİ YA!!" Koushi âniden gelen bağırmaya karşılık yüzünü buruşturdu.
"Boş ver Hinata, anlık bir gerginlik."
"Anlık?! Seni 50 dakika önce burada bırakmıştım ve geldiğimde bıraktığım haldeydin Suga-san!"
"Tamam tamam.. Senpai'ni azarlamayı kes bakayım. Yüzümü yıkayıp geleceğim." Koushi kalktı ve lavaboya gitti. Elini yüzünü yıkayıp kendine biraz baktı. Kendi yansımasına içten bir gülümseme bıraktı ve lavabodan çıktı.
"Daichi hazır mı?"
"Hazır. Ama göremezsin." Koushi kaşlarını çattı ve kapıya ilerledi. Hinata önüne geçti.
"Olmaz!"
"Kocamı göreceğim çekil"
"Kiyoko-san beni özellikle uyardı, Suga sakın gelmesin dedi!"
"O benim kocam.."
"Henüz evli değilsiniz!"
"O zaman sevgilim. Hadi çekil Hinata." Koushi Hinata'yı itikleyip odadan çıktı ve sevdiğinin odasını aramaya başladı. Hinata bir şeyler geveleyerek peşinden koşturdu. Koushi 'Daichi Sawamura' yazan kapıyı bulduğu gibi içeri daldı.
"GERİLECEK BİR ŞEY YOK Kİ ASAHI! SEN ZATEN EVLİSİN BUGÜN BEN EVLENİYORUM!" Daichi bayılacak gibi olan Asahi'yi oturtmuş bir şeyler bağırıyordu. Koushi içeri girdi ve masadaki kolonyayı eline döküp Asahi'nin tüm suratına sürdü. Geri çekilince kendine tip tip bakan sevgilisini - bir saat sonraki kocasını- fark etti. O an dikkat ettiğinde üstündeki takımın ona ne kadar güzel oturduğunu fark etti.
Geniş omuzları ortaya çıkmış, kaslarından dolayı içindeki beyaz gömlek gerilmişti. Siyah kravatı tam yerine bağlanmış, saçları her zamanki hoş görünen dağınık halinde bırakılmıştı.
"Koushi-" İkisi sanki hiç 7/24 beraber değillermiş gibi sarıldılar. Bayılmaktan kurtulan Asahi kendine gelip onlara bakmaya başladı. Gururlu hissediyordu.
"Mükemmel görünüyorsun.." dedi ikisi aynı anda. Güldüler, sonra gözleri doldu, sonra birbirlerinin göz yaşlarını sildiler.. İçeriye Kiyoko girene kadar bu şekilde durdular.
"Suga! Hinata'ya seni getirmemesini söylemiştim! Çabuk odana dön!"
"O benim kocam Kiyoko!"
"Henüz değil Daichi. Bir kaç dakika uzak durun ya!" Koushi mecbur odasına döndü. İçeri girdiğinde kız kardeşinin içeride olduğunu gördü. Kardeşi de üstüne çok tatlı lila bir lolita elbise giymişti. İnce saçlarında pastel pembe kurdeleler vardı. Koushi içeri girdiği gibi ona sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues - Daisuga
Fanfic"Koushi!" diyerek Sugawara'ya yaklaştı Daichi. Sugawara izlerle dolu vücudunu elindeki tişörtle örtbas etmeye çalışıyordu. "D-dışarı çık hemen!" "Sana yardım etmeme izin ver.. Baba sorunların olduğunu biliyorum.." (...) Daisuga Ficidir. Bolca The Ne...