0.8

293 34 45
                                    

'Love' is hurting everyone. Everybody knows that.
So, why we have love, or why we using our feelings for someone?
Stop this quickly. That's hurting people.

-
(Cok bos yaptim ustte kusura bakmayin saat gecenin dört buçuğu yarı açık gözle bakıyom telefona- sabah ezanı rizede bu saatte okunuyormuş şarkıyı durdurdum video izlemek için ödüm koptu.)
İyi okumalar.

-

Daichi bekliyordu.

Bir işaret, en ufak bir şey, bir canlılık bekliyordu. Sugawara'ya kesinlikle ulaşamamıştı, okula da gelmemişti zaten.

Aşırı endişeliydi, elinde olsa gider Sugawara'ların kapısına dayanırdı, ama Asahi ve Kiyoko onu yollamıyordu. Şimdi antrenmandaydı ama oturmuştu ve yerinden kalktığı da yoktu. Herkes bunu fark etmişti, çünkü Daichi sağa sola kızar ve herkese bir şeyler söylerdi. Şimdi bu enerji yoktu ortada.

"Kaptan, iyi misin?" dedi Hinata Daichi'ye belki de yirminci kez yaklaşarak.

"İyiyim. Siz antrenmana devam edin." dedi Hinata'ya. Hinata onaylayıp antrenmana döndü. Koç Ukai ayaklandı ve Daichi'nin yanına gidip yere çöktü. Daichi ona bakmadı.

"İyi misin Sawamura? "

"İyiyim."

"Bence değilsin." Daichi derin nefes alıp-verdi. Olayları koça da anlatmalıydı tabii.

"Sugawara bugün gelemiyor dedin. Ama sebebini söylemedin. Siz ikiniz çıkmıyor muydunuz?"

"Çıkıyoruz. Koç, sizle biraz özel konuşabilir miyiz?"

"Oh-Tabii." Ukai ve Daichi beraber dışarı çıktılar. Arka bahçeye geldiklerinde Daichi lafa nasıl başlayacağını düşündü.

"Uhm.."

"Sugawara'ya ne olduğunu anlatacaksın herhalde?" dedi Ukai. Daichi kaşlarını çattı ve başıyla onayladı.

"Koushi'nin babası.."

"Hamile mi?"

-
Bölüm sonu.

SAKA SAKA WĞDLSŞXPWMFKA

(Bi bölümde woman ☕ yazmıştım laf etmeyin şakasıns yazdım herhangi bir kötüleme niyetim yoktu.)

-

"Ne olmuş ona?"

"Nasıl desem bilmiyorum.. Koushi'nin babası ona şiddet uyguluyor. Ve bu yeni olmuyor. Senelerdir aynı. Üstüne üstlük... Neyse, bunu söylememin zamanı değil." Ukai endişeyle keçi sakalını ovarak Daichi'nin sinirli yüzünü izledi.

"Bunu rehberliğe ya da polise danıştın mı peki?"

"Hayır, aslında Koushi ile beraber yarın bir psikologdan ücretsiz yardım alacaktık, ama.. Koushi'ye ulaşamıyorum." dedi Daichi gözleri kızarırken.

"Hm? En son ne zaman gördün ki?"

"Koç, bunu başka bir yerde anlatsam olmaz mı? Uzun bir konu."

"Tabii, tabii. Antrenmanın bitmesine yarım saat kaldı. Çıktıktan sonra dükkanıma gideriz. Orda anlatırsın."

"Tamam. Teşekkürler Efendim." ikisi beraber sahaya dönünce Daichi antrenmana girdi. İçi az da olsa rahatlamıştı, ne de olsa bir büyükten yardım alıyordu.

-

Akşamüstü antrenmandan sonra

Herkes eve dönerken Daichi koçun dükkanına girmiş ve diğerlerinden ayrılmıştı. Ukai onu görünce dükkanı kilitlemiş ve onu arkadaki oturma odasına davet etmişti. Daichi bir şey demeden oturdu ve telefonunu çıkarıp tekrar kontrol etti. Endişeden kedini çiğneyecekti.

Daddy Issues - DaisugaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin