They used to hate me now they want me
Bitch I feel like I'm Gaara
_
E-girls are ruining my life - Corpse
-Daichi sakin adımlarla Sugawara'yı almaya gidiyordu. Bugün 2. Aylarıydı ve onunla gezmeye karar vermişti. Ki antrenman maçları arasında bu epey zordu.
Kapıyı tıkladı ve bekledi.
"Geliyorum!" diye bir ses yükseldi içeriden. Hemen ardından kapı açıldı ve Sugawara belirdi kapıda.
Ne kadar tatlı olmuş.. Tanrım..
Ölmezsem yeridir."Gidelim mi?" dedi Sugawara çıkıp kapıyı kilitlerken.
"Gidelim bakalım." el ele tutuştular ve sakince yürümeye başladılar.
"Nasılsın bakalım?" dedi Daichi. Sugawara gülümsedi.
"İyiyim sanırım. Babamla epeydir denk gelmiyoruz."
"Güzel. Kurtulmamıza az kaldı."
"Umarım. Neyse boş ver bunu. Nereye gidiyoruz?"
"Sürpriz dedim ya sana." dedi Daichi gülerek. Defalarca sormuştu bunu.
"Uf merak ettim ama!"
"O zaman sabırlı ol ve bekle."
"İyi yaa." beraber çimenlik bir alana gelene kadar yürüdüler. Bütün Miyagi gözüküyordu buradan. İlerleyip çimlere oturdular ve sessizce ileriyi izlediler. Sonra Daichi Sugawara'yı izlemeye başladı.
"Burası.. Çok hoş." dedi Sugawara.
"Beğeneceğini biliyordum. Keyfini çıkar bakalım." Sugawara Daichi'ye yaslandı ve manzarayı seyre daldı. Daichi de durumdan yararlanarak elini Sugawara'nın beline doladı ve onu izlemeye başladı.
"Daichii, neden manzaraya bakmıyorsun?"
"Benim manzaram sen olduğundan."
"Ya!" Sugawara başını Daichi'nin kucağına gömdü. Daichi kıkırdadı ve sevgilisinin saçlarını okşadı.
"Bugün.. Eve gidip bir şeyler yapmak ister miydin?"
"Nasıl şeyler?" dedi Sugawara Daichi'nin sinirini bozmak için.
"Bildiğin şeyler."
"Çok şey biliyorum. Hangisi?"
"Odada yapılan şeyler."
"Ders çalışmak?"
"Hayır. Daha mutlu şeyler."
"Uyumak?" Sugawara gülmemek için zor duruyordu, Daichinin de yanakları al al olmuştu.
(Mutlu musunuz? Güzel.)
"Hayır Koushi! Hani çiftler fingirdeşir sevişir ya! Biz de sevişelim mi diyorum sana!" dedi Daichi sonunda.
"Oh.. Şey, um. Olur." dedi Sugawara. Böyle bir anda patlamasını beklemiyordu. İnadına kalkıp Daichi'nin kucağına oturdu. Daichi ne olduğunu yavaştan algılarken elleri Sugawara'nın beline yerleşti. Sugawara dudaklarını birleştirince oracıkta öpüşmeye başladılar. Sonra çimene uzandılar ve güzel anlarına devam ettiler.
"Öhm. Vay canına. Ne tuhaf bir karşılaşma anı." ikili duydukları sesle hızlıca ayrıldılar ve ayaklandılar. Önlerinde Asahi, Kiyoko, Tanaka ve Noya duruyordu. Tanaka ve Noya gülmemeye çalışırken Asahi tuhaf bakışlar atıyordu. Kiyoko ise gülümsüyordu.
"Oh. Yani, merhaba." dedi Daichi. Tanaka ve Noya dayanamayıp kahkaha atmaya başladılar.
"Merhaba. Tamam bu tuhaf karşılaşmayı unutalım. Ne yapıyordunuz burada?" dedi Asahi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues - Daisuga
Hayran Kurgu"Koushi!" diyerek Sugawara'ya yaklaştı Daichi. Sugawara izlerle dolu vücudunu elindeki tişörtle örtbas etmeye çalışıyordu. "D-dışarı çık hemen!" "Sana yardım etmeme izin ver.. Baba sorunların olduğunu biliyorum.." (...) Daisuga Ficidir. Bolca The Ne...