1.2

266 27 28
                                    

All i want is you now
All i wanna do now
Please don't deserve me.

-

Koushi uykusu gelmiş şekilde kafasını masaya koydu, hayatının bilmem kaçıncı şokundan sonra ne ara geldiğini bilmediği düğündeydi şimdi.

Saçlarında hissettiği ellerle gülümsedi ve kafasını Daichi'ye çevirdi. Daichi de ona gülümsüyordu.

"Gel lavaboya gidelim istersen, elini yüzünü yıkayalım." Koushi onayladı ve Daichi'yle kalkıp salonun lavabosuna gittiler. Daichi dikilip beklerken Koushi elini yüzünü yıkayıp kravatını hafifçe bollaştırdı, biraz daha böyle kalsa boğulacaktı çünkü.

"Çok tuhaf değil mi? Annenin koçumuzla evlenmesi falan." dedi Daichi. Koushi onaylar bir ses çıkarıp peçeteyle suratını kuruttu.

Bir kaç hafta önce annesi bir anda arayıp Ukai ile evleneceğine dair bilgi vermişti. Koushi anlayamasa da onaylamıştı, sonra annesiyle ve koçuyla konuşmuştu.

En başta buna hiç sıcak bakmamıştı tabii, çünkü başka bir baba tuhaf gözükmüştü gözüne. Ama annesinin mutlu olduğunu ve yeni babasını da tanıdığı için karşı durmadı, zaten artık ailesiyle pek bi işi kalmamıştı. Evlenmek gibi bir niyeti vardı.

"Neyse gel çıkalım, şimdi annemler dansa kalkarlar." Daichi onaylayınca el ele tutuşup çıktılar. Masaya oturmak üzereyken (🤨) Ukai ve Bayan Sugawara gelip ikisini piste çekiştirdi. Koushi ve Daichi ne olduğunu anlamaya çalışırken kendilerini pistin merkezinde buldular.

Koushi çalan müzikle kızarırken Daichi gülümsedi ve Koushi'yi belinden sardı, Koushi de mecbur ellerini omuzuna koydu. İkisi hafif hafif dans etmeye başlarken etrafları diğer dans eden çiftlerle doluştu.

"Seni çok seviyorum." dedi Koushi başını Daichi'nin omuzuna yasarken.

"Ben de seni güzelim."

Gülümseyerek dans ettikten sonra oturmak için gittiler, masalarına döndüler ve yan yana oturdular. Koushi yüzünde ufak bir tebessümle annesini izliyordu.

"Mutlu olabilmesi çok iyi hissettiriyor." dedi. Daichi gülümsedi ve sevgilisini omuzundan kendine çekti. O sırada Koushi'nin kardeşi Ouka koşarak yanlarına geldi.

"Abii! Kucağına oturabilir miyim?" Koushi başıyla onayladı ve süslü elbisenin içindeki kardeşini kucağına aldı.

"Bu ne güzellik prenses."

"Hıh, annem kadar güzel elbisem yok, ama güzelim yine de."

(ÇOCUKLARDAN NEFRET EDİYORUM YAZARKEN KANSER OLDUM TAMAM MI.)

"Tabii güzel olmuşsun. Kimin kardeşisin." dedi Daichi gülüp. Sevgilisini kucağında çocukla görmek onu mutlu ediyordu..

-

Koushi yatağa uzandı üstünü değişmeye üşenince. Daichi de öbür yana uzandı.

"Çok yorucu bir geceydi."

"Aah.. Evet. Takım elbise beni mahvediyor." dedi Koushi. Daichi ona döndü

"Duş alalım mı?" dedi

"Beni taşırsan olur." Daichi kalktı ve kıkırdayan Koushi'yi kucaklayıp ebeveyn lavabosuna soktu. Koushi'yi mermere oturtup küvetin suyunu açtı ve Koushi'yi soyduktan sonra kendi de soyundu. Küvet dolunca Koushi'yle birlikte girdiler.

"Oh be.. Sıcak su iyi geldi." dedi Koushi Daichi'ye sırtını yaslayarak. Daichi kolunu sevgilisine doladı ve saçlarını öptü.

"Keşke tam şu anda zaman dursa ve hep burada kalsak."

Daddy Issues - DaisugaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin