Mia~
Sabah uyandığımda saatin 07:30 olduğunu gördüm. Hemen kalkıp giyinmeye başladım. Üstüme siyah bir t-shirt altıma kot bir pantolon ve mavi bir kot ceket aldım. Çantamı dün hazırladığım için hızlıca odamdan çıkıp max'in odasına geldim. Girmeden önce kapısını çaldım ve içeriden "gelebilirsin." Diye bir ses duydum."Günaydın,çılgın max."dedim ve yanına, yatağına oturdum. Çantasını hazırlarken konuşuyordu."sana da günaydın,mia beni atari salonuna bırakır mısın?"dedi."tabii ki bırakırım,kay kayını almayı unutma" dedim."ben mutfağa geçiriyorum,sende gecikme."dedim ve dışarı çıktım. "Günaydın tatlım."dedi annem. "Günaydın anne."dedim ve masaya oturdum."günaydın,mia."dedi neil. "Sana da günaydın neil."dedim ve kahvaltımı yemeğe başladım.
Billy ve max masaya oturdular ve yemeklerini yemeğe başladılar." Billy, kız kardeşlerini okula bırakır mısın? Zaten aynı yere gidiyorsunuz."dedi neil. Billy asla babasına hayır diyemezdi. "Tabii efendim."dedi ve masadan kalkıp arabasına doğru gitti.
Bende masadan kalkıp Max'e dışarıyı işaret ettim."görüşürüz,yemek için sağ ol annne."dedim ve dışarıya çıktık. Max ile kay kaylarımızı hazırlarken billy bize bakıyordu."hadi arabaya binin."dedi kapısını açarken. "Bizi bırakmana gerek yok. Babana bizi bıraktığını söyleyebilirsin."dedi max. "Hadi arabaya binin."dedi billy.max'e dönüp"sadece bir günlük."dedim ve arabaya yürümeye başladım.
Arabaya bindiğimiz anda araba hızlandı ve 10 dakika içinde okuldaydık.
Arabandan inip etrafıma baktım. Herkes bize bakıyordu. Max'e"çıkışta kapıda buluşalım."dedim ve max kendi okuluna doğru yürümeye başladı. Arabanın yanında üç tane kız bize bakıp sırıtıyordu. Daha fazla duramayıp okulun içine doğru yürüdüm. Kızlardan biri "şu kızda kim? Ve o çocukla ne yapıyo-"dediğini duydum ve okulun içine girdim.
İlk dersten sonra dolabımı ararken bir kız bana kağıt verdi. Cadılar bayramı partisi. Gitmeyeceğimi bildiğim için kitaplarımın arasına sıkıştırdım ve dolabımı bulmaya devam ettim.
"Selam,ben nancy wheeler. Bu jonathan byers. Eğer bir ihtiyacın olursa bize gelebilirsin demek istemiştim."dedi ve elimi sıktı. "Aslında bir kaç arkadaş kötü olmaz. Mia mayfield, tanıştığımıza memnun oldum."dedim."ah,bu partiye gelmelisin,jonathan'da gelicek. Yani gelmesi gerek."dedi ve dolabına yöneldi. "Sonunda dolabımı buldum."dedim ve nancy'nin yanındaki dolabı açtım. "Ne güzel,dolaplarımız yanyana."dedi.
"Neyse partiye ne giymeyi düşünüyorsunuz."dedi nancy. "Ben gelmeyeceğim için ne giyeceğime karar vermemede gerek yok."dedim ve dolabımı kapattım.
"Aynı şekilde bende."dedi jonathan. "Hadi ama gelin eğlenceli olur."dedi nancy. Dolapların arkasından birisi geldi ve nancy'yi havaya kaldırıp öptü. Jonathan yürümeye başladı. Arkasından gelmeye başladım. "Jonathan!"dedim ve arkasını döndü. "Evet?"dedi ve beni bekledi. "Kimya sınıfı nerede biliyor musun?" Dedim. "Benimde dersim kimya, beni takip et."dedi ve arkasından geldim.
....................................................................
Derslerim bittikten sonra okulun dışına çıkıp max'i beklemeye başladım. "Hey,mia!"dedi biri arkadan. "Selam,nancy."dedim ve bu sefer yanında bir çocuk vardı. "Ah,bu Steve harrington, steve bu mia mayfield."dedi nancy. "Selam."dedi.Steve'in elini sıktıktan sonra max'i gördüm ve bana doğru geliyordu."Lütfen partiye gel. Eğleniceğimize yüzde yüz eminim."dedi. "Bu kadar ısrar ettiğin için düşünücem."dedim ve Max'e el salladım." O da kim?"dedi nancy. "Kız kardeşim, max."dedim. Yavaşca yürürken konuştum." Tanıştığıma memnum oldum steve ve nancy."dedim ve max'in yanına koştum.
"Selam bücür."dedim ve kolumu omzuna attım."selam, onlarda kimdi öyle."dedi ve kay kayını hazırladı. "Bü gün tanıştığım bir kız ve sevgilisi. Yani sanırım sevgilisi."dedim ve kaymaya başladım.
Steve~
Nancy beni okulun dışana sürükledi ve bir kızla tanıştırdı."ah,bu steve harrington, steve bu mia mayfield."dedi nancy. "Selam."dedim ve elini sıktım.Aslında kız güzeldi. Tabii ki nancy'den daha güzel değil. Ama...bilemiyorum. Kız bir yere el salladı ve arkamı dönüp baktım. Kızıl bir kız çocuğu bize doğru geliyordu. "O da kim?"dedi nancy. "Kız kardeşim,max."dedi. Yavaşça bizden ayrılıp kız kardeşinin yanına giderken konuştu."tanıştığıma memnun oldum Steve ve nancy."dedi ve kardeşi ile kay kay sürerek bir yere gittiler.
"İyi bir kıza benziyor."dedi nancy."evet, sanırım yeni gelen şu billy çocuğunun kardeşi."dedim. "Olabilir. Hadi yemeğe geç kalıcaz."dedi."tamam tamam."dedim ve arabayı çalıştırdım.
Dustin~
Atari salonunun dışında çılgın max'i beklerken Lucas'la konuşuyorduk. "Hala iz yok mu?"dedim. "Bir halt yok."dedi Lucas.saatte bakıp"kahretsin. Annem beni öldürecek."dedim. "Eve git. Kız gelirse telsizle söylerim."dedi. "İyi deneme. Beni gönderip kıza asılacaksın."dedim.
"Sanki büyük bir tehditsin."dedi Lucas. "Öyleyim. Bu inci dişlere karşı koyamaz."dedim ve dişlerimle ses çıkardım.Karşımızda hızlıca kaykayla gelen iki kız vardı. "Saat 10 yönünde."dedim ve lucas'ın koluna vurdum. "Ne?"dedi. "Saat 10 yönünde."dedim ve işaret ettim.
"Yanındaki kim?"dedi Lucas. "bilmiyorum.ablası olabilir ya da arkadaşı."dedim." Birde ablası mı var?"dedi Lucas."daha bilmiyoruz."dedim.
Mia~
Atari salonuna geldiğimizde içeriye girip max'in en sevdiği oyunu oynamaya başladık. "Seni bu oyunda asla yenemem."dedim ve makineye yaslandım.
"Biliyorum. Tek iyi olduğum şey zaten."dedi ve ciddiyetle oynamaya devam etti. "Öyle deme,max. Sen bir çok konuda iyisin. Ama bu oyun...top1'de"dedim ve güldük. "Ah tanrım,gülmemeliyim. Bu oyunu oynarken gülmemeliyim."dedi ve daha da güldük.Dustin~
Lucas ile pencereden max'i ve yanındaki kızı izliyorduk."bu kız inanılmaz."dedi Lucas."öyle."dedim ve yere oturduk. Aynı anda"çılgın max."dedik ve birbirimize baktık.Mia~
Eve vardığımızda billy'nin odasından bağırışma sesleri geliyordu. Yine neil ile kavga ediyorlardı. Max'in odasına girip konuşmaya başladık. "Bak ne yapalım biliyor musun? Kaliforniya'da hep yaptığımız şeyi. Film kiralıyıp izleyelim."dedim."işte bu fikir mükemmeldir fikir."dedi. "Ama yarın yapamayız,cadılar bayramı."dedim."sahi, sen ne giyeceksin?"dedi."pijama."dedim ve yatağına oturdum.
"Hadi ama mia, yeni arkadaşlar edinmişsin. Ben şeker toplarken sende eğlen. Hem billy'de seni bırakır."dedi. "Bilmiyorum,max."dedim."hadi ama."dedi ve köpek yüzü yaptı. "Ah,tamam tamam. Gidicem."dedim. "Hadi ne giyeceğine bakalım."dedi ve beni odama sürükledi."kostüm giymem."dedim ve yatağıma oturdum.Max dolabımı açıp içini karıştırdı."bu elbiseye ne dersin?"dedi."Eylül ayındayız, farkında mısın?"dedim. "Tamam. O zaman bu ispanyol paça siyah pantolon ve siyah crop top."dedi ve üstüme fırlattı. "Veee olmazsa olmaz klasik deri blazer ceketin."dedi ve onuda üstüne fırlattı. "Bunu sadece senin için yapıyorum. Bunu bil."dedim ve kıyafetleri katlayıp yatağımın üstüne koyarken max takılarımı karıştırdı.
"Hey! Sana geçen sene aldığım gözlük burada ve sen bunu hiç takmadın."dedi. "Hadi ama gözlük takmıcam."dedim ve kıyafetim için dolabımın içinden siyah konverselerimi çıkardım. "Tamam o zaman yüzük tak."dedi ve üç tane gümüş yüzük verdi. "Şimdi planımız şöyle,yarın eve geliyoruz ve giyiniyoruz. Sonra ben senin makyajını yapıyorum.biliyorum makyaj sevmiyorsun ama özel bir gün."dedi ve gülümsedi. "Tamam,buradaki işimde bittiğine göre ben odama gidiyorum,iyi geceler."dedi ve odamdan çıktı."iyi geceler."dedim ve bende yatmaya hazırlandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stranger things-Steve harrington
AdventureHawkins'e yeni taşınan mia mayfield, hayatına devam etmeye çalışırken Steve harrington ile tanışır. Kardeşi max ile iyi anlaşırken, (üvey) kardeşi billy ile hiç anlaşamamaktadır...