Max'i okula bırakıp hemen okula yetişmeye çalıştım. Bu gün geç kalkmıştım ve max beni uyandırmak İçin uğraşmamıştı bile. Şimdi ilk dersime 10 dakika geç kalmıştım. Billy pisliği yüzünden kaykay ile gelmiştim ve geç kalmıştım. 5 dakika beklemedi bile. Sınıfa geldiğimde kapıyı çaldım ve öğretmen "içeri gir."dedi ve kapıyı açtım. Tam özür dilerim diyecekken profesör konuşmaya başladı. "Vay canına,bayan mayfield. İkinci gününüz ve geç kaldınız.bir daha olmasın. Yerinize geçebilirsiniz."dedi ve bende yürümeye başladım.
Yerime oturdum ve kitabımı açtım. Arkama yaslanıp camdan dışarı baktım. Yanımda bir ses bana sesleniyordu. Bu steve'di. Fısıldayarak,"o pisliği takma. Hep böyle."dedi.bende kafamı salladım. "Bu akşam ki partiye geliyor musun?"dedi."evet."dedim. Sıranın altından eliyle 'tamam'işareti yaptı. Dersin geri kalanında dışarıyı izledim ve uyumamaya çalıştım.
Max~
Teneffüs zili çaldığında hemen dolabıma yöneldim.kitaplarımı dolabıma koydum ve yanında beni izleyen ucubeler belirdi. Üstelerinde ghostbusters kostümleri vardı.
"Merhaba max.ben dustin,bu da..."dedi ve diğeri konuştu."Lucas."dedi. "Evet,biliyorum. Sapıklar."dedim. "hayır.aslında..."dedi Lucas."seni takip etmiyorduk.sadece biraz endişelendik,yenisin ya ondan."dedi dustin."evet,güvenliğin için."dedi Lucas. "Burada bir sürü zorba tip var."dedi dustin."O kadar çok var ki inanamazsın."dedi Lucas. "Evet."dedi dustin. "O yüzden mi proton çantası taktınız?"dedim. "Bunlar çalışmıyor. Ama burada pratik, küçük bir tuzağımız var. Bak, açılıp kapanıyor bile. Bak...işte! Müthiş, değil mi? Değil mi? Peki. Ama...dün gece konuştuk da, yeni geldiğin için seni şeker toplamaya götürecek arkadaşların yoktur, zorbalar da korkunç. Biz de düşündük ki bizimle gelirsen sorun olmaz."dedi dustin.
"Olmaz mı?"dedim. "Bizde demokrasi var, çoğunluk onayladı."dedi dustin. "Sizinle şeker toplamak ne büyük onurmuş."dedim ve güldüm. "Büyük şekerlerin yerini biliyoruz. Katılmak istersin dedik."dedi dustin.
"Çok cüretkarsınız."dedim." Evet. Aynen. Gelecek misin peki?"dedi dustin. Dolabımın kapısını kapatıp yürümeye başladım. Arkamdan "akşam yedide Maple Sokak'ın sonunda buluşucaz. Tam yedide!"diye bağırdı. Koridorun sonunda sınıfa girdim.
Mia~
Okul çıkışı Billy işe max'in çıkmasını bekliyorduk. "Yine gecikti."dedi billy. "Biraz beklesen ölür müsün?"dedim ve gözlerimi devirdim. Sigarasını içtikten sonra "evet, ölürüm. Benim dediğim zamanda burada olucak."dedi. "Böyle sınırlar koyarsan asla zamanında burada olmaz."dedim."ikimizde max'i tanıyoruz, billy. Senin benim gibi değil."dedim ve arabanın kapısını açtım. Ben arabanın içine girdiğimde Mac'de geliyordu.Billy ile max kavga edeceklerdi. Ne kadar durdurmaya çalışsamda olmuyordu. "Yine geciktin."dedi billy. "Ödevlerimi yetiştirmeme gerekti."dedi max. "Bana ne? Bir daha gecikirsen kaykayla dönersin, anladın mı?"dedi billy. İkiside arabaya bindi ve billy arabayı çalıştırdı.
"Of,bombok bir yer."dedi billy. "O kadar kötü değil."dedi max. "Öyle mi?"dedi billy ve camı açtı."tanrım."dedim ve burnumu kapadım." Kokuyu alıyor musun max? Bildiğin bok.inek boku"dedi billy. "İnek görmüyorum."dedi max. "Liseli kızlarla tanışmamışsın."dedi billy. "Hey!"dedim. "Burayı sevmeye mi başladın?"dedi billy. "Hayır."dedi max.
"Neden savunuyorsun?"dedi billy. "Savunmuyorum."dedi max."Öyle görünüyor ama."dedi billy. "Buraya mahkum olduğumuz İçin..."dedi max. "Haklısın. Buraya mahkumuz. Peki bu kimin suçu?"dedi billy. "Billy,yeter." Dedim ama max kısık sesle bir şey söyledi. "Senin."dedi max." Ne dedin?"dedi billy. "Hiç."dedi max.
"Benim suçum mu dedin?"dedi billy. "Hayır."dedi max. "Kimin suçlu olduğunu biliyorsun."dedi billy."billy,yeter artık!"dedim."hayır,yetmez!"dedi billy. "Söyle. Max...söyle. Söyle!"dedi billy. Billy sinirlenip arabayı hızlandırdı. "Billy,yavaşla."dedim ve koltuğa tutundum. "Sakin ol!"dedim. "Billy, yavaş."dedi max. Karşımızda bisikletli 3 çocuk vardı. "Yeni köylü dostların mı?"dedi billy. "Hayır! Tanımıyorum."dedi max. "O zaman çarpsam umursamazsın."dedi billy. "Billy saçmalama tanımada bile birine çarpsan umursar!"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stranger things-Steve harrington
AdventureHawkins'e yeni taşınan mia mayfield, hayatına devam etmeye çalışırken Steve harrington ile tanışır. Kardeşi max ile iyi anlaşırken, (üvey) kardeşi billy ile hiç anlaşamamaktadır...