Dustin~
"Bir dakika. Ne kadar dedin?"dedi Steve. "Önce bu kadardı. Şimdi bu kadar."dedim. Bir parmağımı gösterdim sonra bütün kolumu."Aman be, küçük bir kertenkeledir."dedi Steve. "Değil."dedim. "Nereden biliyorsun?"dedi. "Kertenkele olmadığını mı?"dedim. "Olmadığı ne malum?"dedi.
"Çünkü yüzü açıldı ve kedimi yedi." dedim. "Üzüldüm."dedi. Evime geldik ve park ettik. Bagajı açtık ve çivili sopayı çıkardı. Dart'ı kapattığım yere geldik ve Steve üstüne vurdu.
"Bir halt duymuyorum."dedi. "İçeride."dedim. "Bu bir cadılar bayramı şakasıysa seni öldürürüm."dedi. "Şaka değil."dedim. "Tamam mı?"dedi. "Çek şu ışığı yüzümden."dedim.
"Bunun anahtarı var mı?"dedi. Anahtarı verdim ve kapıyı açtık. "Şuna bir bakayım."dedi. "İyice aşağı inmiş. Kaçmaya çalışırsa diye burada kalacağım."dedim. Steve yavaşça aşağı indi. "Steve?"dedim. "Orada neler oluyor?"dedim tekrar. "Gel buraya."dedi.
Sopasında dart'ın derisi vardı. "Sıçayım."dedim. Duvarı gösterdi. "Sıçayım!"dedim. Duvar delinmişti ve Dart kaçmıştı. "Olamaz."dedim.
....................................................................
Steve ile bagajından iki kova et çıkarıyorduk. Telsizden ses geldi. ''Ben Lucas. Duyuyor musun? Dustin?''dedi Lucas. "Bak sen, kimler gelmiş."dedim."Pardon, aptal kardeşim telsizi kapatmış."dedi. "Sen kardeşinle uğraşırken Dart büyüdü, kaçtı, demogorgon yavrusu olduğundan eminim."dedim. "Dur biraz. Ne?"dedi. "Sonra açıklarım. Steve'leyim, hurdalığa gel."dedim. "Steve mi?"dedi. "Dürbününü ve sapanını getir."dedim. "Steve harrington mı?"dedi.
"Tamam, gidelim."dedi Steve arkadan. "Hemen oraya git. Tamam ve kapattım."dedim.
Max~
Mia ile odamda film izliyorduk ve kapı çaldı. "Max bakmayacak mısın şuna?"dedi billy salondan. "Tamam!"dedim. "Hemen dönerim."dedim ve odadan çıktım. kapıyı açtım ve karşımda Lucas duruyordu. Kapıyı kapatıp konuştum."Burada ne işin var?"dedim. "Kanıtım var."dedi. "Ne?"dedim. "Doğru söylediğimin kanıtı.ama acele etmeliyiz. "dedi. "Nasıl bir kanıt?"dedim. Lucas'a pencereme gelmesini söyledim ve kapıyı açtım ve içeri girdim. Billy karşımda durdu.
"Kiminle konuşuyordun?"dedi. "Mormonlarla."dedim. "Mormonlarla mı?"dedi billy. "Geveze tiplerdi."dedim ve odama girdim.
Odama giridiğimde mia lucasla konuşmaya başlamıştı. "Sonunda geldin."dedi mia. Camdan dışarı çıktı ve kaykayını aldı. "Sende mi geliyorsun?"dedim. "Seni yalnız bırakacak değilim. Ayrıca bende kanıtı görmek istiyorum."dedi. Candan dışarı çıktım ve lucas'ın bisikletine bindim.
Sürmeye başladık.
Steve~
Dustin ile eski tren raylarının üstüne Dart'ı yakalamak İçin küçük et parçacıkları atıyorduk. "Doğru mu anladım? Tehlikeli olabileceğini bildiğin bir şeyi yeni tanıştığın bir kızı etkilemek için sakladın,öyle mi?" Dedim arkasından gelirken."Olayı aşırı basite indirdin."dedi. "Bir kız niye iğrenç bir sümüklü böceği sevsin?" dedim. "Boyutlar arası bir böceği mi? Çünkü müthiş."dedi. "Onu havalı bulmuş olsa da,ki bulmamıştır, bence fazla çabalıyorsun."dedim.
"Herkesin senin gibi mükemmel saçları yok."dedi. "Mesele saç değil.olayı umursamıyormuş gibi davranmak."dedim.
"Umursasan bile mi?"dedi. "Evet,aynen. Onları delirtiyor."dedim. "Ya sonra?"dedi. "Beklemen gerek...hissedene kadar." dedim. "Neyi?"dedi. "Fırtına öncesi gibi. Göremezsin ama hissedersin... elektrik gibidir,anladın mı?"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stranger things-Steve harrington
AdventureHawkins'e yeni taşınan mia mayfield, hayatına devam etmeye çalışırken Steve harrington ile tanışır. Kardeşi max ile iyi anlaşırken, (üvey) kardeşi billy ile hiç anlaşamamaktadır...