MA - EPISODE 15 😎

1.4K 52 2
                                    

Diana pov..

Aku dah sampai depan hotel dengan Lia. Berbaki 2 Hari Kami Di sini. Aku dapat Rasa Ada orang perhati Aku. Aku pandang Lia Yang sedang tatap muka Aku. Muka Aku jadi panas.

"Kenapa kau tengok Aku macam Tu?" Tanya Ku pelik.

"Kenapa? Tak boleh ke?" Soalan Aku Di balas dengan soalan.

"Aku tahu lah muka Aku ni lawa" jawabku. Lalu Aku turun Dari kereta lalu buka pintu kereta untuk Lia.

Tiba² Aku nampak Aina Dan Sara. Mereka juga nampak Aku Dan senyum.

"Dari mana?" Tanya Ku kepada Aina.

"Dinner. Uda dah makan?" Tanya Aina. Aku hanya mengangguk.

"Eh wait" kata Lia tiba² Dan pegang tangan Sara. Aku nampak jarinya tersarung cincin. Dia senyum.

"Really?" Tanya Lia.

"Yes" jawab Sara. Lalu Lia peluk Sara.

"Congratulations. Hah kau ni Jaga kak Sara baik². Aku nak kak Sara jadi kakak Aku" kata Lia. Aku hanya pandang.

"Kau bila lagi?" Tanya Aina lalu pandang Aku. Lia Dan Sara juga pandang aku

"Emm. Uda cepat lah confess dekat Lia. Nanti Lia kene amik dengan orang lain baru tahu" kata Aina dengan gurauan.

"Takde sapa boleh ambil Lia Dari Aku" jawabku dengan senyuman.

"Emm yerlah" kata Aina lagi.

Kami Pon nak ke tingkat bilik Dan masuk ke Dalam bilik masing². Aku masuk bilik nampak Lia terus baring Di katil.

"Tak nak Mandi dulu ke?" Tanyaku sambil Aku buka Tali leher Dan blazer Aku.

"Jom" Lia tiba² ajak Aku.

"Pegi mana?" Tanya Ku pelik. Tiba² jom.

"Mandi lah" jawab Lia. Aku duduk Di sofa.

"Kau Mandi lah dulu" kataku menolak ajakan Dia.

"Jom laahh" ajak Lia sambil menarik tangan Aku.

"Lia.." kataku sambil menarik tangan Ku kembali.

"Kenapa? Takut ke?" Kata Lia. Aku hanya pandang Mata dia. Dia buka baju nya satu persatu depan Aku.

"You don't want this?" Tanya Lia dengan menggoda. Aku telan air liur. Body Dia sexy sangat. Kini dia hanya memakai seluar Dalam Dan bra. Dia datang dekat Dan duduk atas peha Aku sambil tangan nya bermain dengan leher Aku.

"What do you want, Lia?" Tanyaku dengan perlahan. Dia dekatkan muka sehingga Aku bole Rasa nafasnya.

"Let me think.. I think, I want you. What do you think? You want me?" Tanya Lia main². Aku geram dengan dia. Aku nak cium bibirnya tapi dia tarik kepala dia ke belakang.

"Kiss me" kataku dengan pandangan Mata helangku.

"Where? Awak nak saya cium awak kat sini ke.." dia melirikkan jarinya ke bibir Aku lama² jarinya turun ke buah dada.

"Kat sini ke.. Orr" jarinya bermain Di buah dada Aku. Tapi jarinya turun lagi.

"Kat sini?" Kini jarinya berhenti Di mahkota Aku. Aku telan air liur.

"All of me" jawabku. Lia cium bibirnya Aku dengan hangat. Aku peluk badan nya Dan Aku angkat lalu bawa dia ke bilik air.

"Let's get shower" kataku sambil cium buah dada nya.

"Aahhh.. yeah" jawabnya dengan desahan Dan sengihan Di bibirnya. Aku sandarkan Lia Di dinding Dan Sambung cium bibirnya.

"I - love you" kata Lia. Aku cium lehernya Yang putih.

Mrs. Arrogant (GXG) ✔️Where stories live. Discover now