Pohoda

25 2 1
                                    

Počiatočné rozpaky z manželskej postele som nateraz nechala stranou, len Tom stále nadvihoval obočie a Lili bola od sústavného chichotu celá červená. Tiež som bola mierne červená, ale z celkom iného dôvodu...

Konečne sme sa vybalili. Jedli sme muffiny. 'Máme aj nejaký konkrétny plán na najbližšie tri dni?', pýtala som sa a sadla som si na kraj postele. 'Na prízemí je bazén!', Lili navrhla s iskričkami v očiach. 'A dnes už sa nám neoplatí ísť von.. Pobudneme v bazénoch, potom pôjdeme na večeru a neskôr sauna a masáže?', doplnil Tom. 'Uhm, ale zajtra by sme si skôr mohli spraviť deň v prírode', navrhla som. Všetci súhlasili. Ešteže vždy myslím na plavky, pomyslela som si a šla som sa prezliecť do kúpeľne.

Vstúpili sme do veľkej miestnosti s modrými stenami, kamienkami a farebnými svetielkami. Boli tu dva bazény, menší, ktorý slúžil skôr ako masážny a veľký, plavecký bazén. Okamžite som skočila do veľkého bazéna. Moje telo schladila voda, plavky sa na mňa nalepili. Plávala som, zatiaľ čo sa Tom s Lili rozprávali v menšom bazéne.

Toma som neskôr dotiahla do druhého bazéna, dlho sme plávali. Moc sme nerozprávali, no i tak som k nemu cítila veľkú náklonnosť. V brušku som cítila šteklenie, srdce mi rýchlo bilo. Je toto láska? Myslím, že áno.

Večerali sme v hoteli, Tom s Lili si dali pečené kura, no mňa na chvíľu zachvátilo zdravé stravovanie. Skončila som pri šaláte.

Oni dvaja boli na masáži, mne sa ísť nechcelo. Hrala som s jedným starším pánom dámu a čakala. Do sauny pôjdem aj ja.

'Toto je len vaša chvíľa, nechám vás. Budem v izbe', vecne poznamenala Lili popri tom, ako sme kráčali k saunám. 'Okej', usmiala som sa na malú sestru. Vyzerala tak zodpovedne, priam dospelo. 'Bylinky', povedala som nahlas, no Tom nepochopil. Usmiala som sa a pridala do kroku.

Sauny boli v miernom šere, steny boli posypané trblietavými kameňmi. Toma som ťahala ďalej a keď sme vstúpili do môjho cieľa, pochopil. Mala som na mysli bylinkovú saunu. Obom nám slzili oči, no každý môj nádych bol hlbší a hlbší. Milovala som bylinky. Tom ma držal za ruku. Milovala som Toma..

Tom ma nežne bozkával celý čas v saune. Potom sme naraz skočili do studeného bazéna, smiali sa.. Bolo to perfektné.

Keď už sme ležali v posteliach, Tom sa ešte sprchoval, Lili spala. Pozrela som na mobil.. Mala som SMSku od Angely.
'Milujem ťa. Nevzdám sa. Xoxo'
Mala som nepríjemný pocit.. Predsa len, mám ju naozaj rada. Ale Toma milujem, nie? Keď sa vracal zo sprchy, hrala som spiacu. Teraz sa mi rozprávať nechce. Zajtra na to zase zabudnem, povzbudzovala som sa. Vedela som však, že tak skoro nezaspím a dokázala som premýšľať len nad ňou..

Emily WatzilWhere stories live. Discover now