Posledný deň

9 3 0
                                    

Skoro celú noc som bola hore. Ako som mala spať, keď ma prenasledovali nočné mory? Akoby mi moje podvedomie niečo chcelo naznačiť. Nemohlo mi to rovno zakričať? Pozorovala som Toma. Bol tak dokonalý. Spal, rovnako ako Lily. Sťažka odfukoval. Zaujímalo ma o čom sníval on. Tiež ho prenasledovali nočné mory plné neistoty a mňa? Vyzeral spokojne. Zdanie občas klame, vzdychla som si. Vzala som si do rúk mobil, svetlo z neho ma na chvíľočku oslepilo. Bolo 4:50, ako som ho vzala do rúk, Angela mi poslala SMSku. Srdce sa mi rozbúchalo, musela som sa uistiť, že nespím. V tej SMSke stálo : Ahoj, sweetheart. Keďže zajtra v poobedňajších hodinách máte prísť, chcela by som prísť na obed, alebo niečo k vám. Chýbala si mi. Sme predsa kamarátky, nie? Bozkávam, Angela. Vedela som, že aj keby som ju odmietla, aj tak by sme sa stretli. Bolo by to v triede a to by bolo ešte horšie. Dnes je nedeľa, zajtra školu vynechám. Vzdialila by som naše stretnutie o menej ako deň. Všetko si ujasníme. Angela bola super, na začiatku, ako kamarátka.. No po tom všetkom, som s Ňou už nič nechcela mať. Priznávam, nejaká časť zo mňa na ňu dosť často myslí, na Angelu nie len ako kamarátku, desí ma to. Odpísala som jej, že zajtra okolo 17tej by mohla prísť na večeru. Potom som sa rozhodla aspoň na pár hodín prespať. Zvláštne bolo, že sa mi absolútne nič nesnívalo.

Ráno sme v hoteli raňajkovali ovsené vločky a ja hromadu čiernej kávy. ,,Tak, čo podnikneme posledný deň nášho malého výletu?", spýtala sa Lily. ,,Mohli by sme ísť do hôr, rozložiť stany a opekať. Ja pôjdem nakúpiť suroviny. Na recepcii sa tuším dal požičať stan, tak to vybavte vy a zatiaľ čo budem v obchode, môžte si užiť bazén a sauny. Tom, maj mobil pri sebe, zavolám ti, keď budem na ceste späť, aby sme mohli hneď vyraziť. Opýtate sa na nejaké pekné miesto, kde sa dá stanovať?", ozvala som sa ja. Neviem, ako mi to napadlo, no dúfala som, že to neznelo moc šialene. Obaja sa usmievali. ,,Myslím, že tento plán je naozaj super!", zapišťala Lily. ,,To isté si myslím ja", súhlasil Tom.

Bola som v obchode. Do nákupného košíka som hodila špekačky, chlieb, dresing, zeleninu a kofolu. Stála som pri regále s alkoholom. Zahryzla som si do pery a do košíka vložila jednu fľašu vodky, potom som sa vrátila pre pomarančový džús. Ešte marshmallows, repelent, plastové poháre a taniere. To by malo byť všetko, ukončila som svoj nákup. Všetko som to nahádzala do ruksaku. Sklenú fľašku som skryla pod zvyšok nákupu a zavolala Tomovi, že som na ceste.

Keď som vošla do hotela, Tom a Lily ma už čakali pri vchode v mikinách. Tom v rukách držal zbalený stan, obaja mali ruksaky. Lily ešte nestihli úplne vyschnúť vlasy, očividne bola väčšinu času v bazéne. ,,Na recepcii nám požičali stan i tri spacáky. Neďaleko odtiaľto je vraj pekné miesto, kde sa dá stanovať", oboznámil ma so situáciou Tom. Tak, začiatok konca výletu sa môže začať. Zaškerila som sa.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jul 13, 2015 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Emily WatzilTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang