İzuku yine okula gidiyordu.
Giderken aniden yere kapaklandı.
Bunu yapan zorbasıydı yine. Çelme takmıştı ona.Bir kaç kötü laftan sonra uzaklaştı bakugou. İzuku üzgündü. Hergün gördüğü muamele eziklenmesiydi.
Üstünü silkti izuku. Bugün her zamanki acısından farklı göğsünde ayrı bir acı vardı.
Sanki birşey sıkışmış asla çıkmamak üzere sadece acı çektirmek için girmişti oraya.
Okula gitti izuku. Sınıfa girer girmez dalga konusu oluyordu. Alışkındı.
Ama göğsünde hissettiği bu acıya değil.Sırasına geçti. Defterini çıkardı. Bir şeyler çizmeyi seviyordu. Aklına ne gelirse.
Aniden defterin çekilmesi ile şaşırdı izuku sıranın başında onun zorbası bakugou onun tabiri ile kacchan'dı.
İzu"kacchan ver onu lütfen"
Sarı saçlı çocuk sadece gülmüştü.
İzuku o defteri canından çok sevdiği annesine bile gösteremiyorken baş numaralı zorbasının görmesi.
Kesinlikle bir kabustu.İzuku o deftere kendi yaşadığı şeyleri aktarıyordu. Yaşadığı şeyleri anlatmak yerine resime döker ve yazardı.
Tek sıkıntı o defterde yaşadığı şeylerin karakalem ve korkunç bir şekilde çizilmesi. Başka sıkıntı bazı sayfalarda kan olmasıydı.
İzu"kacchan yalvarıyorum onu alma."
O sıra fark etti yakut gözlü. Zümrüt gözleri asla bu kadar endişe ve korku ile görmemişti. Ne vardı bu defterde.
Defteri yüzüne doğru attı yeşillinin.
Defteri kapan izuku anında çantasına koydu. Kacchan'ını görünce iyice hareketlenmişti göğsündeki acı.Şiddetli ağrı ile ayaklandı izuku.
Ağzındeki metalimsi tatla sınıftan koşarak çıktı.Ağzını tuttu ve tuvalete koştu izuku.
Kendini hızlıca bir kabine attı ve klozete doğru eğildi.Ani gelen kusma isteği ile öğürdü izuku. Kan kusuyordu.
Yalnız tek kustuğu kan değildi izuku'nun. Kanla birlikte mavi zambak kusuyrodu. Yaprak yaprak gelen zambaklar biraz daha kustuktan sonra bütün olarak gelmişti.
Sadece bir tane.Onunda sapı yoktu. Katlanılmaz acı da neydi böyle. Hissettiği bu acı onca şiddete karşı hafif kalırdı.
Kusmayı bitirdiğinde yerdeki yaprakları toplayıp kanları temizleyebildiği kadar temizledi.
Sifonu çektikten sonra kalbinden çıkıp yüzünü yıkadı. Çok solgun duruyordu.
Sınıfa gitti tekrardan. Hoca yoktu daha. Ya da hala bir dersi kaçırdığını bilmiyordu...