Pov Maeve
"Hii Maeve vlieg je alleen?" Vraagt Scarlett als Lucky is overgelopen naar mijn schoot. "Nee ik vlieg met mijn pleegvader." Scarlett kijkt me vragend aan. "Hij zit vooraan, er was iets mis gegaan met de vliegtickets." Loog ik. "Ah oké dan snap ik het. Waarom gaan jullie naar New York?" Ik probeer me te bedenken waarom maar mijn hoofd begint pijn te doen door mijn hersenschudding. "Maeve ben je oké?" Plotseling schrik ik wakker uit mijn fase en richt me weer op Scarlett. "Ja hoor Scarlett ik heb alleen een beetje hoofdpijn." Scarlett knikt even. "Voor mijn pleegvaders werk, dus ik had niet een keuze en moest mee." Scarlett kijkt me begrijpelijk aan. "Vervelend dan moet je je vrienden achter laten."
We praten even en dan pas merk ik dat we aan het reiden zijn. Nog even en we gaan opstijgen, ik word bang erg bang. "Heyy shh shh het is oké." Ik kijk Scarlett vragend aan als ik tot de conclusie kom dat mijn hele lichaam trilt. "Het is oké, het komt goed." Scarlett geeft me een kus op mijn hoofd. Dan leg ik mijn hoofd op haar schouder en doe mijn ogen dicht.
Na een paar uur hebben gevlogen gaan we landen. Ik begin weer te trillen. Scarlett legt haar hand op mijn hand en geeft me een bemoedigende glimlach. Ik probeer terug te lachen maar zonder succes nu focus ik me vooral op het niet naar beneden storten. Ik sluit mijn ogen en wacht tot het voorbij is.
"Hey pumpkin we zijn er." Ik kijk Scarlett lachend aan en slaag een zucht van opluchting. "Pff oké we hebben het overleeft." Zeg ik meer voor mezelf dan voor Scarlett. "Bedankt dat je naast me wilde zitten en me wilde helpen." Scarlett kijkt me glimlachend aan. "Geen probleem ik doe het graag en je weet dat je me altijd een berichtje mag sturen." Ik knik en knuffel Lucky nog een keer voordat Scarlett opstaat om uit het vliegtuig te stappen.
Victor en ik staan nu bij de balie te wachten op de taxie die ons naar het appartement waar we in gaan wonen voor de rest van de maand zal brengen. "Beter zorg je er voor dat ik geen last van je heb." Zegt mijn pleegvader boos als we in de taxie stappen. Ik knik voorzichtig en berijd me al voor op de komende preken als we in het appartement zijn.
Pov Scarlett
Ik loop nu op het vliegveld van New York met vier bewakers om me heen. Er zijn veel mensen die naar me toe komen rennen maar het laat me kout het enige waar ik mee bezig ben is dat Lucy rustig op gang kan komen bij mij. Ook zit Maeve in mijn hoofd jemig ik heb haar toch wel mijn telefoonnummer gegeven. Ja dat heb ik gedaan.
"Scarlett wanneer gaan jullie de nieuwe marvel film filmen?" Vraagt iemand van de paparazzi. "Wie heb je bij je, hoe heet je hond?" Vraagt een ander iemand. "Is het waar dat je vreemd bent gegaan op Collin?" Die laatste opmerking zorgde ervoor dat er iets bij me ontplofte. "Kunnen jullie alsjeblieft weggaan nu?!" Zeg ik uitgeput van de vliegreis en de paparazzi. De bewakers krijgen de menigte onder controle en zorgen er voor dat ik naar mijn taxie word gebracht. "Nou Luc dat was je eerste ervaring met paparazzi." Mompel ik tegen het hondje dat op mijn schoot zit. En me aankijkt met haar grote puppy ogen.Ik kom thuis aan en zie Elizabeth haar auto op de oprit staan. Ik glimlach als ik me bedenk dat ze er altijd voor mij zal zijn. Snel loop ik het pad op en open de voordeur. Dan loop ik de gang in en doe mijn jas uit als volgt mijn schoenen. Als ik langs de keuken loop zie ik Lizzy staan een kop thee te maken. "Lizzy!" Blij kijkt Elizabeth op en loopt naar me toe en geeft me een knuffel. Snel breekt ze die als ze Lucky ziet. "Scar wat heb je toch een lieverd uitgezocht." Lachend kijkt ze naar de puppy die tegen haar been aanspringt. Als dat gebeurt tilt ze haar op en likt Lucky haar wang. "Niet likken Luck." Zeg ik als ik lachend voor me uit kijk. "Wil je ook thee Scar?" Vraagt Lizzy die inmiddels in de keuken staat om haar kopje thee verder te maken. "Ja graag, dankje."
De thee is gemaakt en samen zitten Elizabeth en ik op de bank. "Dus vertel me eens wat meer over het geheimzinnige meisje." Ik begin snel verder te vertellen van waar ik was gebleven in het hotel. "Dus ze heet Maeve. Ik heb naast haar gezeten ik het vliegtuig Lucky vindt haar helemaal geweldig. Ze zijn zo schattig samen." Lizzy heeft problemen met het volgen van Scarlett omdat ze zo snel praat. "Wow wow wow slow down." Zegt Lizzy. "Dus je zat naast haar in het vliegtuig. Hoe ging dat?" "Ja ging goed we hebben even gepraat. Ik ben er ook achter gekomen dat ze vliegangst heeft, althans dat denk ik." Lizzy knikt en luistert aandachtig naar mijn verhaal. "Ik heb haar mijn nummer gegeven." Elizabeth kijkt me deels geschrokken aan. "Oké Scar dat kan, maar weet je zeker dat dat slim is geweest? Want weet je zeker dat ze geen fan is?" Ik denk even na over wat Lizzy zojuist heeft gezegd. "Nee Lizzy absoluut niet, ze is geen fan. Volgens mij weet ze niet eens wat ik doe voor de kosten."
Pov Maeve
"Ga naar je kamer!" Zegt Victor gelijk als we het appartement zijn binnengelopen. "Maar waar is mijn kamer?" Victor kijkt me niet begrijpend aan. "Waar denk je in de bezemkast! Nee natuurlijk niet." Victor wijst naar een deur naast de trap. Ik knik snel en loop richting de deur. Ik geef mijn pleegvader nog een blink en open dan de deur. Wat ik zie is een kleine kamer waar nog maar net een eenpersoonsbed en een kleine kast in past. Als uk naar binnen loop doe ik snel de deur achter me dicht. Dat ging beter dan verwacht, hij heeft me niet geslagen. Dus dat is iets positiefs.____________________________________
Aantal woorden: 1029#harrypottervipes. Nee maar sneu dat onze Maeve denkt dat het positief is als ze niet wordt geslagen zo zie je maar weer hoe gewend ze er aan is.
Als er iets is mijn dm's staan altijd open. Ook sta ik altijd open voor nieuwe ideeën dus als jullie iets weten voor det of een ander verhaal van mij. Stuur me dan gerust een dm of een reactie onder het hoofdstuk.
Zorg goed voor jullie zelf!
Love you all
JE LEEST
Adopted by Scarlett Johansson
FanfictionHoe zal het zijn voor het jonge meisje Maeve als ze ineens wordt geadopteerd door een actrice. En hoe zal het zijn voor die actrice om samen te wonen met een veertienjarige. Of is de waarheid toch anders dan iedereen van tevoren had bedacht. Maeve...