10 Частина

285 22 2
                                    

Коли ти туди прибігла ти швидко сіла біля Гаррі, і просто дивилася в якусь точку, ти думала що тільки що сталося, чому тобі там непривично, дівчина нічого не розуміла.

-ей! Каміл ти мене чуєш, ледве некричав Гаррі.

-а.. шо? Так чую я! Сказала ти і почала їсти.

-так розповідай що вже сталося? Спитав Гаррі в тебе.

-та нічого такого, просто думала і все, сказала ти наливаю чи собі апельсинового соку.

-ну добре, якщо що говори, сказав він і продовжив розмову з Роном.

*********************************

Ось ти ідеш на останній урок, він був в професора Снейпа, як вияснилось у вас совмісний урок з слизареном, ось ти підходиш до класу і тут тобі перегородив дорогу Драко Малфой, ви зним трохи спілкуалися, але дружбою це не назовеш.

-Привіт Драко, ти щосхотів спитала ти дивлячись на хлопця.

-а що я не можу просто так перекрити тобі дорогу, спитав він в тебе.

-Драко через дві хвилини дзвінок, дай пройти, сказала ти і попитался якось перейти хлопця, але тобі це не вдалося.

-Не впущю! Сказв Малфой в тебе.

-Драко що ти хочеш, спитала ти в хлопця.

-нічого такого, всьо лиш поцілунок, сказав він і посміхнувся.

-тільки в твоїх мріях, сказала ти і почала ідти в бік як хлопець взяв тебе за руку і притисну до стіни.

-Малфой ти здебу рухнув, відпусти, сказала ти дивлячись на хлопця.

-я завжди що хочу те і получаю, скзав він і вципився в твої губи, ти попиталася відсторонитися, але хлопець тебе міцно тримав.

Ти швидко вдарила хлопця ногою між ніг, він скорчився від болі, ти йому вдарила на останок кулаком в лице, коли ти вже повернулася що б підти в клас ти побачила Фреда який стояв вкількох кроків від тебе, він стояв з відкритим ротом від шоку, він бачив як Драко цілував тебе він думав що втратив тебе, і що тещо його почуття до тебе не взаємні.

-ну як тобі, спитала ти в хлопця, показуючи на Малфоя який вже тікав в протилежну сторону.

-ти моїми приямоми його вдарила) спитав хлопець трохи підходячи до тебе.

-так! Сер сподіваюся я все зробила нормально, сказал ти трохи підігруючи

-так міс Потер, ви виконали роботу причудово, я вами пишаюся, сказав він і обійняв тебе акуратно за талію.

Ти не відсторонила і теж його обійняла поклавши йому свою голову на пличе, він трохи нахилився щоб ти до нього на носочки не ставала, ти йому по груди була ростом, по цьому тобц і йому було комфортно так обніматися, ти хотіла так стояти вічно його запах це щось..

Але тут звідкись взявся Снейп.

-так солодка парочка, швидко на урок, підніше закінчити ваші обійми, скзаа він відкриваючи двері класу які були прикриті, і за них визирали учні які підглядували за вами з Фредом, ви з Фредом зайшли в клас ти сіла біля Джинні.

-у вас все серйозно? Спитала вона в тебе трохи приусміхаючись.

-що? Ми просто обнімалися, тут нічого такого не має, сказаал ти дістаючи підручник.

-ну так нічого такого, ви так обнімалися що таке відчуття наче пара! Сказала вона з сарказмом.

-Джинні головне слово "таке відчуття" сказала ти їй.

Візлі відстань від мене! Where stories live. Discover now