17 Частина

225 15 0
                                    

Дівчина пішла на кухню, там сидів і їв печево Рон.

-Роні привіт, сказала ти йому.

-Привіт, ну як ти після признання Фреда в коханні!? Спитав він в тебе.

-прекрасно, краще нікуди, сказал ти і вихватил в нього печиво.

-ей.. Відай, сказав він і ви почали бігати, ти від нього, а він за тобою.

Друзі так бігли поки не почули  кроки з другого поверху. Дівчина швидко зїла печиво поки Рон стояв і чекав поки цей "хтось" вийде.

Це була Джинні з Розі, Фредом і Джорджом.

-Рончику я печиво зїла, сказала ти і побігла до Фреда і сатал за його спиною.

-Фред! Відійди! Сказав Рон дивлячись наче зараз тебе зїсть.

- так що відбувається?? Спитав Джордж і Фредом разом.

-вона зїла моє печево! Сказав Рон.

-сам виноват, не надо було куди попало класти, сказала ти за спиною Фреда.

-воно було в мене в руці, сказав Рон.

-нічого не знаю! Сказала ти і Фред до тебе повернувся.

-принцесо сьогодні ми йдемо гуляти, відмови не приймаю, сказав він і протягнув тебе за талію ближче до себе.

-а ей! Ми вам не мішаєм, спитав Джордж закриваючи Рону і Джинні очі.

-ні не мішаєте, сказала ти і поцілувала Фреда. Це був ніжний поцілунок, ви недумали не про що.

-та все досить уже, вийдете заміж тоді хоч дітей заводьте, а тут неможна, сказала Розі.

-бебебе, сказав Фред і пішов в залу взявши під руку Джорджа.

Тут в двері хтось постукав, Каміла пішла відкривати двері. Коли вона відкрила вона зразу їх і закрила.

-ну що хто там, спитала в тебе Джинні сидячу за столом в кухні.

-адресою посилилися, сказала ти швидко. Насамом ділі там була Лілія, ти почула знову стук в двері, але пішла відкривати Герміона яка спускалася з сходів.

-дівчат.. Сказала Герміона виходячи з вугла. На лиці в неї був невеликий шок.

-що? Спитала Джинні, і за спини Герміони зявилася Лілія.

-ем.. привіт, сказала вона не добро зичливо.

-пока, сказала ти їй.

-що у вас тут відбувається, сказали Гаррі - Рон і близнюки. Коли вони зайшли до вас на Фреда і Джорджа накинулись Лілія з обіймами.

Дівчина стояла в шоці, її перетинала злість. Коли бачила як Джонсон обіймає Фреда. Розпалі теж перетинала злість. Вона кохала Джорджа, але боялася це йому сказати.

-діти.. Почувся голос Молі.

-Міс Молі, а що Джонсон тут робить, спитали ви з Розі поклавши руки набоки.

-на два тижні.. Сказала вона якомога тихіше. Але ви почули.

-на скільки??? Закричала ти на весь дім.

-ти це чула, на тиждень!! Закричала Розалі.

-так швабра підійдеш до близнюків я тебе реально вбю і мені насрати що мене посадять в аскабан! Сказала ти і пішла на двір. Ти навіть не взяла куртку хоча на дворі доволі прохолодно, але гріє сонечко.

Дівчина йшла не дивлячись. І так пришла до дому. Вона ховала ключі на такі случаї під кущом який був біля дома.

Вона відкрила двері і зашла додому. Ти сіла на кухні і просто пила чай. Тут в їй хтось постукав, це була Розалі з Гермі і Джинні.

Дівчата сиділи і розмовляли про Лілію. І на все інше. Твій телефон розривався від повідомлень хлопців. Нахто не знав куди пішли дівчата. Всі хвилювалися крім дорослих. Бо вони подивитися на камерах дому і побачили вас.






Візлі відстань від мене! Where stories live. Discover now