21 Частина

194 15 0
                                    

-ну що ж люба... Ти отруїлася, але ще є дещо.. Сказала вона і ти завмерла.

-що? Спитала ти.

-нажаль ти не можеш мати дітей, сказал вона і ты закамяніла.

Ти звісно нехотіла дітей, але щоб взагалі ти не могла завагітніти.. В тебе все рухнуло.

-це точно? Помилки неможе бути? Спитала ти і сподівалася що Мадам Помфі скаже що це жарт, але чуда не відбулося.

-так, це точно помилки не може бути, сказала вона.

-добре, я зрозуміла, сказала ти і зібравшись пішла до дому Візлі.

Дівчина всю дорогу йшла та думала що їй робити. Так вона зараз не хоче дітей, але ж не таким шляхом. І ось вона вже підходить до дому і бачить що біля дверей стоїть Нот та Малфой.

-Малфой? Нот? Щови тут робите? Спитала ти підходячи до них.

-о! Ми тебе шукаємо, сказав Малфой і Тео підійшов.

-Каміл ми хочемо вам добра, послухай мене хай Фред не йде на бій з Воддемортом,сказв Тео.

-що? Який бій ти про шо? Спитала ти в нього.

-буде бій, завтра о 13:00 заховався з Фредом десь, сказав Тео.

-навіщо ви допомагаєте нам? Спитала ти.

-бо ти нам як сестра стала, сказав Малфой.

-так, мы не хочемо щоб ти страдала і за Фреда, так що послухай краще нас, сказав Тео і вони з Драко пішли.

Ти пішла в дім, ти довіряла Драко і Тео, але все ж таки це звучало дурно.

-о Каміл привіт, сказала Герміона яка йшла в гостину.

-Привіт, сказала ти і вы разом туди пішли.

Там сиділи всі і про щось розмовляли.

-всім привіт, сказал ти сідаючи на диван біля Джорджа.

-Привіт, сказав Рон.

-завтра буде бій Волдеморт нападе на хогвартс, сказал ти і Гаррі вдавився пирогом який їв.

-що? Тобто, спитав він в тебе.

-нічого не питайте, я сама в нічого не знаю, просто будьте готові, а ти Фред зі мною будеш зрозумів? Спитала ти в нього.

-чому? Я повинен бути з Джорджем! Сказав він

-добре, тоді Джордж з Розі будуть з нами, все, сказал ти.

-эй! Я взагаліто битися хочу, сказала Розі.

-так нічого незнаю! Будьте всі напоготові все! Сказала ти і пішла в кімнату.

Візлі відстань від мене! Where stories live. Discover now