8 Частина

303 22 0
                                    

-дякую тобі за все, і вибач за мої вибрики, сказала ти сідаючи з боку хлопця.

-ти мені теж вибач, мир, сказав хлопець і протягнув мізинчик.

-мир, сказала ти і пожала його мізинчик і свій, ви посміятися і вирішили підти в кімнати.

Ви ходили розмовляли і ти не помітила як взяла його за руку, і посміхнувся і ви так і дійшли за руки до гостиної, коли ви зашли вы побічили таку картину Джордж тримав ноги Розілі, а вона опиралася об стінку і пробувала ходити на руках, вы стали і дивилися на цю картину.

-аха, оце так так)) сказала ти і привернула увагу всіх друзів.

-ой ти і так не можеш, сказала Лілія.

-неможу? Спорим я на руках піду ? Спитала ти і протянула їй руку.

-спорим! Нащо? Сказала Лілія і пожала тобі руку.

-хм.. На огневіскі, ящик, сказала ти їй.

-ха! Це легше нікуди! Скзаал вона.

-О це цікаво, сказали Фред і Джордж які вже стояли біля Гаррі, Герміони, Джинні і Розалі.

Ти відійшла трохи назад і злегкістю стала на руки і пішла , тобі це давалося дуже легко, томущо ти сама мало важеш, і по цьому тобі це давалося легко, коли ти прошла туди і назад на руках. Ти встала на ноги і підійшла до Лілія.

-ну що викусила, завтра щоб біля моїх дверей в кімнату стояв цілий ящик огневіскі, сказала ти і пішла до дівчат.

Лілія стояла з відкритим ртом, вона була в шоці, бо не кожний може стати і пройтися на руках,а всі хто був в гостиніц стояли хто свистів, хто плескав в долоні.

-Каміл це просто супер! Викрикнули Джинні.

-ти що зглузду зїхала? Ти погла шию зламати!! Вскрикнула Герміона.

-ну все ж нормально! Сказала ти їй.

-тобі що на житя своє НАСРАТЬ? Спитала вона.

-Герміона, воно в мене одне, я хочу прожити його чудово, сказала ти їй.

-Це дуже круто! Сказав Джордж і Розалі разом.

-Каміл ти Лілію в шок поставила, сказав Рон дивлячись на Лілію яка була червона від гніву.

-це просто відвал башки, сьогодні в тебе перший день і в нього ща тебе билися, ти перевершила Лілію, сказав Гаррі.

-так ви мені просто лестите, я цей день запомню на все своє життя, а тепер я спати і вам совітую, сказал ти дрізям.

-так ходімте, сказала Джинні, і взяла Герміону і тебе під руки і потянула в вашу кімнату.

Коли ви туди зашли ти побачила красиву оранжево - червону кімнату там стояли свічки які освітлювали кімнату, там стояв великий коричневий шкаф три невеличкі ліжка, там була невеличка вана.

Біля одного ліжка ти побачила всі свої речі, дівчата показали твою поличку для речей, ти все росклала взяла піжаму і пішла в вані
Там ти прийняла теплий душ, через 10 хвилин ти вийшла в такій піжамі :

Біля одного ліжка ти побачила всі свої речі, дівчата показали твою поличку для речей, ти все росклала взяла піжаму і пішла в ваніТам ти прийняла теплий душ, через 10 хвилин ти вийшла в такій піжамі :

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Дівчата теж пішли в вану по черзі ви виділи і розмовляли про школу що і як, ти їх попросила тебе розбудити, бо ти розуміла шо сама не зможеш встати, ви лягли на свої ліжка і не роздумуючи заснули.

Візлі відстань від мене! Where stories live. Discover now