Ти прокинулась раніше всіх, ти з сво'ї сумки дістала ось цей одяг, ти вже знала що будеш на грифіндорі, по цьому купила мантію і тд:
За тобою прокинулась Герміона і Джиннв, вони швидко зібралися і як до сніданку залишилося ще три години, ви пішли в гостину, там сиділо пару людей.
-о дівчата привіт, як ви? Спитав хлопець який стояв з боку.
-Олівіер привіт, все добре ось ходим бродим, сказала Герміона.
-зрозуміло, а ти Каміла, сестра Гаррі? Спитав хлопець в тебе.
-так, а ты той самий Олівіер Вуд, який взяв мого брата в команду, він мені тоді всі вуха прожужав про це, сказала ти посміхаючись хлопцю.
-хах, так я та сама благородна людина, яка його взяла в команду), сказав хлопець і ви розсміялися.
-вибач, а ми можемо відійти поговорити? Спитала ти в хлопця.
-якщо юні дами тебе відпустить з полону то можем, сказав хлопець.
-ой господи ідіть підлизи, сказала Джинніфер.
Ви з хлопцем вийшли з гостиної.
-так прощо ты хотіла поговорити? Спитав хлопець ідучи біля тебе по коридорах.
-Олівіер, я квідич дуже люблю, в тебе не надеться для мене місце, спитала ты в хлопця кліпаючи віями.
-в мене є одне, але воно для тебе може бути не бизпечне, сказав він і зупинився.
-небезпечність це моє друге ім'я, сказала ти хлопцю.
-добре, тоді ти будеш мене заміняти, коли в мене щось трапитися, або закогось будеш грати, сьогодні вечері в нас тренування приходь о 16:00, професора я беру на себе, сказавтхлопець тобі, і посміхнувся.
-Олівіер ти найкращий! Викрила ти і обійняла хлопця.
Він був трохи в щоці, що б так радіти простому квідичу, Олівіер вкутався носом в твоє волося, йому було так приємно тебе обіймати, ти йому була такою своєю.
Ти відсторонила від нього.
-до зустрічі, сказала ти і підпригуючи звернула за вугол.
-вона так мені рідна, сказав він що б було тільки йому чутно.
Ти так раділа що вкогось врізалася і так що впала, але тебе вчасно хтось підхопив на руки, коли ти відкрила очі ти була в шоці, це був Фред!.
-я звісно знав що я такий красуньчек, ну що б ти від моєї краси падала це щось новеньке, саказав він трохи нахилившись до тебе.
-Візлі, постав мене на землю! Ти само закоханий критин, сказала ти йому.
-добре, і я тебе кохаю, сказав він і поставив тебе на землю.
-шпала! Сказала ти йому.
-принцеска, ты б з словами по акуратніше, а то разом в кровать прокинемось, сказав він тобі, ти впала в ступор, твої щоки було як помідори, червоні, Фред трохи нахилився до тебе і посміхнувся,ти зразу втікла в головний зал, бо якраз був час сніданку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Візлі відстань від мене!
FantasiТи Каміла Потер, твій брат Гаррі Поттер, ваші батьки живі, ви живите спокійно, тобі 17 років, а Гаррі 16, твої батьки часто ходили до Міс і Містера Візлі, ти любил сімю Візлі, але Фред і Джорджа ненавиділа, вони завжди були на позитиві, а ти сама б...