5 Частина

448 32 0
                                    

-добре.. А якщо це не взаємно? Я хочу з нею спілкуватися! Сказав він тобі.

-Гаррі, послухай мене це буде взаємно, вона тебе кохає, коли ми розмовляли з нею про хлопців вонп нічого не сказала бо ти тоді прийшов, тут і дураку зрозуміло що вона тебе кохає! Сказала ти ледве заспокоївши брата.

-ось ваше замовленя, сказав офіціант і поклав тобі і Гаррі ваші замовлення.

-дякую, сказав Гаррі.

Він почав тянутися до свого десерту, але ти вдарила своєю рукою по його.

-ай.. Ти чого?? спитав Гаррі в тебе.

-в інстаграм нада викласти, сказала ти і почала фотографувати своє і його замовлення.
Прошло 15 хвилин і ти закінчила, Гаррі був дуже розсерджиний він любив солодощі і каву, а тут ти з інстаграмом своїм.

Ви сиділи говорили і тут тобі пришла смс від мами, "доню привіт, тобі прийов лист з школи брата тебе туди взяли, завтра ти їдиш туди, тобі там все дадуть,  ви можете вже вертатися, якщо що" написала тобі мама.

-Гаррі.. Сказала ти дуже засмучено.

-що? Щось сталося? Спитав він.

-я перехожу В ТВОЮ ШКОЛУ!! сказала ти ледве некричучи на все кафе, Гаррі аж подавився кавою.

-що??? Ти жартуєш, мене тебе дома хвата тут ще й школа! Сказвав він обурено.

-дааа, ех.. я приставляю :я така крута іду і бю свого брата, сказала ти і засміялася.

-а ячого ти це мене бєш? І ти не крута! Сказав він допиваючи свою каву.

-так ладно, я все зїла ты поки шо оплачуц замовленя, а я піду тебе на дворі почекаю, сказла ти і поклала в сумку телефон виходячи з столика.

Ти вже стояла хвилин 5 на дворі вже сутиніло, і слава мерліну виходить Гаррік.

-Гаррі де тебе носило? Сказалати брату.

-вибач, там проблеми з оплатою були в них не працювала каса, сказав він потираючи шию.

-ходімо робінгуд в пагонах, сказала ти і побігла в той переулок де грала музика, за тобою побіг Гаррі, ти сіла на лавочку і ждала Гаррі, ще довше не міг ідти?

-я і так быстро біг, це ти як Миша тишком нишком побігла, і слід простив від тебе! Сказав Гррі показуючи очима в кінець провулка, там як ти зрозуміла шли Джинні, Близнюки і якісь дівчини.

-Каміл!! Закричала Джинні і побігла до тебе.

-Джинн!!! Викрила ти і побігла на зустріч ви ледве не в пали доки всі остальні не приєдналися, ти вже сиділи з рижою дівчиною і розмовляла що і де ви були і робили.

-Привіт Гаррі і Камілка) сказав Джордж і обняв теб присівши щоб бути одного росту.

-я Каміла, а не "Камілка", сказала ти і вдарила його легко в живіт.

-добре, Камілка, сказав він дивлячись як ти бісишся.

-я Розалі Лавгуд , сказала дівчина з  красивими ізумрудними очима.

-Каміла Потер, рада знайомству, сказала ти і пожала дівчині руку.

-Лілія Джонсом, можемо відійти(вона сестра Анджеліни) сказала вона пафосно.

-добре, ходімо, сказати і пішла з Лілею за вугол, сказала ти їй і ви вдвох відійшли.

-до Фред не ногою! Він мій, і ми вже зустрічаємся, сказала вона і тобі на душі аж гидко стало, але ти не подала виду.

-хах, насмішила, я зним навіть не спілкуюся, сказала ти і пішла до всіх остальних.

-вибачте, але в мене появилисися справи, по цьому мені вже пора, сказала ти і пішла кудись куди вели ноги.

           Тим часом в всіх остальних:

-що сталося? Спитав Гаррі.

-я звідки знаю? Сказала Ліля дивлячись як ти йшла.

-про що ви говорили??? Спитав Фред ледве не кричучи на Лілю.

-Фред я незнаю нічого, Сказала вона блимаючи очима.

Фред побіг за тобою, ти йшла і плакала сама не знаючи чому, тобі було так боляче на душі в тебе в горлі стояв ком, заді тебе ты почула що хтось до тебе біжить, ти бистро витерла сльози, перед тобою зявився Фред.

-ей..,ти чого? Спитав він держави твої тремтячі руки.

-все.. Доб.. Ре, леве проказала ти.

-роскажи мені, я тебе зрозумію, ти вся тримтиш, сказав він і зняв свою кофту і надів на тебе.

-а тт..и, спитала ти в нього витераючи туш яка була вся на твоєму лиці.

-не думай про мене, іди сюди, сказав він і обняв тебе, ти плака йому в футболку, ты не розуміла чому ти плачеш, чому Фред за тобойю побіг.



Візлі відстань від мене! Where stories live. Discover now