1 Частина

788 43 2
                                    

                          Ось ти :

Сьогодні 23 жовтня, суббота, ти сиділа в себе в кімнаті, ти читала книгу про вампірів, тут хтось постукав двері

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Сьогодні 23 жовтня, суббота, ти сиділа в себе в кімнаті, ти читала книгу про вампірів, тут хтось постукав двері.

-тук тук можна, це був твій брат Гаррі.

-так, Гаррі заходь, ти щось ходів, спитала ти в брата.

-так і ні, я прийшов покликати тебе обідати, і сказати що вечором до нас прийдуть сімя Візлі.

-так я зараз спусться, а хто імено буде з сімї Візлі? Спитала ты вже встаючи з крісла на якому сиділа.

-Молі, Артур, Рон - Джині, і близнюки, сказав брат стоючи в тебе в кімнаті.

-ой бляяя, а чого ні двоє припруться? Спитала ти в Гаррі.

-якщо ти про близнюків то вони сказали що хочуть з тобою спілкуватися, а і да я тобі забув сказати..сказв він і затих.

-що сказати? Спитала ти підходячи до брата.

-ти в понеділок їдиш зі мною в хогвартс, тебе хоче бачити Деректор школи Дамболдор, сказав Гаррі і протягнув руки для обіймів.

-Гаррі, а навіщо мені туди їхати? Спитала ти в обіймах Гаррі.

-я незнаю, він коли дізнався що в мене є сестра попросив щоб ти приїхала, сказав він вже спускаючись з тобою по ступеньках.

-ну ладно, пішли швидше, поїмо бо в мене вже живіть до кісток пішов, сказала ти вже сідаючи на стільчик.

Візлі відстань від мене! Where stories live. Discover now