16 Частина

223 19 0
                                    

Дівчина прокинулася. Вона лежала на своєму ліжку, біля неї сиділи Джині, Герміона і Розі.

-о доброго ранку причина нашого з Фредом сварки, сказала Герміона.

-що? Спитала ти піднімаючись на локтяг.

-коли ти вчора зомліла Фред почав кричати що це ми всі вині, що ти память загубила,і нічого не пам'ятаєш.,що кінець світу, ну і таке інше, сказала Джинні.

-Герміона ти сказала доброго ранку, скільки я так лежала? Спитала ти вних.

-ти лежала два дні, сказала Герміона.

З низу почулися звуки наче хтось до вас іде, дівчина назад лягла, а дівчата дивилися що ж вона придумала.

-дівчат можна, вибачте мене, просто я так перелякався що не контролював себе, а що Каміла досі спить? Спитав він стоячи біля дівчат.

-так ще спить, сказала Розі.

-принцесо вставай.. Сказав Фред сівши біля тебе.

-м.. Мам ще пять хвилин, сказала ти

-я не знав що похож на жінку, сказав він і ти відкрила очі.

-Візлі? Що чому я в вас? І чому ти мене назвав принцесою? Ти ж з Джорджем завжди зімною не спілкувалися, сказала ти і відсіла від Фреда.

-ей.. Ти чого? Ти вчора приїхала з хогвартсу.. Сказав він і ти його перебила.

-з якого хогвартсу? Я ні в якому хогвартсі не була, сказала ти йому.

-так,.. Я піду маму покличу, сказав він і пішов кликати міс Візіл.

-ну що говориш? Все з Камілою нормально, зайшовши до кімнати сказала Молі.

-мам ти спитай на якому вона факультеті, сказав Фред, за ним стояв Джордж.

-люба на якому ти факультеті? Спитала міс Візлі.

-я на грифіндорі, сказала ти їй.

-ну Фред все добре, що ти мені голову морочиш, сказала вона і пішла назад.

-ти мене обурила?!! Сказав Фред.

-а не потрібно було кричати, що я загублю пам'ять, що мені капець, сказала ти йому і ви почали сваритися. Друзі тихо вишли з вашої кімнати.

-ти хоч знаєш як я переживав????!!! Кричав Фред.

-мені все одно!! Ти чоловік і повинен здержуватися, а не кричати на кого попало!!! Кричала ти.

-то може нам взягалі з тобою не спілкуватися!??? Кричав він на тебе.

-не спілкйся! Менше проблем буде!!

Він вийшов стукнувши дверима, ти сіла на підлогу і почала плакати. Дівчата зашли до тебе і почали заспокоювати.

-ну Каміл не плач, ви ще помиритесь, казала Герміона.

-він прийде і вибачиться, сказала Розалі.

Ти вже трохи засокоїлась, дівчата вийшли з твоєї кімнати і дівчина почула голос Фреда на першому етажі.

-дурень! Дурень!! Кричав він на себе.

Каміла не як не відреагувала, і просто сиділа на ліжку. Потім вона почула щюстук в дверц і голос Фреда.

-Каміл.. Можна? Спитав він.

-так, сказал ти йому і встала з ліжка.

-вибач мене, я незнаю що на мене нашло,сказав він і підійшов до тебе.

-і ти мене вибач, сказала ти йому.

-одна розумна людина мені сказала що якщо чогось хочеш то роби, а то іншого часу не буде, сказав він.

-Каміла Потер, чи станиш ты моєю дівчиною, спитав він в тебе і в дверному пройомі постали всі Джордж, Гаррі, Рон, Джині, Розі, Герміона, міс Молі і Артур.

-ну Каміл ти так і будеш мовчати, спитав Джордж.

Дівчина була в шоці, вона просто стояла дивлячись на Фреда.

-Каміла ми чекаємо відповіді, сказала Герміона.

-я.. Так, сказала ти і Фред теб поцілував.

-уху!!!! Кричали всі, Молі і Артур були щасливі, бо їх син найшов дуже гарну, веселу, дівчину.

-доречі ця розумна людина це я, сказала Джинні і ви всі посміялися
       
                      Далі буде...




Візлі відстань від мене! Where stories live. Discover now