12 Частина

278 22 2
                                    

Тобі було з Фредом комфортно. І ось ви підходить як ти зрозуміла до того місця, поки ви йшли вже стемніло, але це виглядало ще краще :

 І ось ви підходить як ти зрозуміла до того місця, поки ви йшли вже стемніло, але це виглядало ще краще :

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Фред привів тебе дивитися той самий фільм який ти хотіла на днях подивитися. Твого щастя не було меж!

-Фред.. Це прикрасно!! Викрикнула ти і побігла сісти щоб подивитися цей фільм.

-я радий що тобі сподобалося, принцеса, сказав хлопець і включив проектор.

Заграв фільм, ви з Фредом дивилися то на фільм то на друг друга, тобі так подобалося проводити з ним час. А атмосфера яка була це просто не має слів. Фред поки ти дивилася фільм приніс вена та келихи.

Ви сідили розмовляли, дивилися фільм кидалися подушками, пили вино і сама того не замітила я взяла його за руку, в фільмі як тобі здалося відбудася страшна сцена. І ти від страху взяла руку Фреда. Хлопець був трохи в шоці, але не подав виду.

-Фред, а роскажи якусь історію з Роном і Джині коли вони були маленькі, сказала Каміла дилячись прямо хлопцю в очі.

-о тут потрібно книгу писати, але все ж роскажу цікаву історію. Одного разу ми всією сім'єю пішли на річку, Джині і Рону 4-5 років тоді було, і вони ще не вміли плавати. Вони сиділи з мамою на берегу, і ми вирішили з Джорджем розіграти Рона і Джині. Ми знали  що Рон боїться жуків і павуків, то ми недовго думаючи найшли великого павука і поклали біля Рона. Він коли побачив його як начав кричати. То було щось! А от Джині було трохи важкувато, ми толком не знали шо вона боїться, вона сама кого захоче налякає. Тому ми вирішили взяти її панаму яка була в той момент в неї і дразнити її. Вона боялася тоді підходити до води. І ми якраз додумался підти в воду вона як побігла за нами то її було не зупинити їй вода була уже по плечі, а вона все йшла і шла за нами. Ми побачили що пливе гілка, а Джиніфер подумала що то акула і як побігла на сушу то від неї і сліда не лишилося. Сказав Фред.

Візлі відстань від мене! Where stories live. Discover now