Ранок, дівчина прокидається від сонячних променів, які світять їй в очі. Вона взяла телефон і зайшла в інстаграм (хто не пам'ятає в моїй історії є телефони і все таке) там було три повідомлення. Одне від від Розалі, друге від Фреда який не міг до тебе вчора дописатися, і третє як дивно від Малфоя. Ти вирішила написати спершу Розі, (ти її так називала) а потім Драко.
Ваша переписка:
-Каміл привіт, як справи?
-Привіт Розі, все добре, а ти як?
-теж все добре, дивися я через пару годин приїду до Візлі, як я знаю ти там. Нікому не кажи це сюрприз. Я вчора не змогла приїхати до них, мама прихворіла, але зараз їй набагато краще.
- передавай хай виздоравлює, добре, тоді я побігла щось приготую, поки всі сплять, до зустрічі.
-добре біжи, до зустрічі.
На цьому ваша переписка закінчилася.
Каміла про Драко взагалі забула. Дівчина підійшла до шкафу з одягом, там вона побачила що Герміона і Джині весь твій одяг розклали і повісили.
Ти вибрала :
А на голові завязала пучок, щоб не заморочуватися. Ти побігла на кухню. Там нікого не було. Дівчина вирішила приготувати панкейки.Ти взагалі добре готуєш, але з випічкою в тебе були деякі проблеми.
Каміла так готувала що забула вкину муки. Вона як не старалася все в неї розвалювалося.
-принцесо, почувся за спиної сонний чоловічий голос.
-я, відповіла ти.
-чому не спиш, спитав Фред підходячи до тебе.
-хочу приготувати панкейки, але більш всього я щось зробила не так, не повертаючись лицем до нього сказала ти.
-а що ти туди добавляла, спитав вів і приобняв за талію.
-ну як завжди: 250 мл молока
3 ст. ложки рослинного масла
1 яйце
4 ст.л. цукру
1 ч.л. розпушувача
1/4 ч.л. солі
топпінг (все, що вам захочеться)-а де ти загубила борошно, спитав він і поклав свої руки тобі на талію.
-а нада ще борошно? Спитала ти повернувшись до нього лицем.
-обов'язково, давай я тобі допоможу, сказав він і почав робити панкейки.
Ви кидалися мукою, разом жарили панкейки, ти в нього їх забирала, а він за тобою бігав. Вам було разом дуже весело.
І ось ви закінчили, до вас спустився Джордж з Роном, Гаррі і Джині з Герміоною.
-мм, а чим це так пахне, спитав Рон.
-ти що сліпий, оно оладушка стоять, сказав Джордж.
-а що вже пофантазувати не можна?? Спитав він і підійшов до панкейків.
-село,це панкейки, сказала Джинні.
-пан..шмегті?що?спитав Джордж.
-це те такіж самі оладушки Джордж, просто ці солодкі, а ті більш солоні, сказала ти їм.
-а ми неотравимся цим? Бо якщо ти готували то ми можем, спитав Гаррі і Рон поперхнувся.
-не переживай, у мене своя домогосподарка була, сказала ти і подивилася на Фреда який уже стояв біля тебе
-як як? Спитав він трохи нахилившись, і в двері постукали.
-я.. Я відкрию, сказала ти і побігла відкривати.
Там стояла Розі, ти накинулися на неї з обіймашками. Ви знею не бачилися більше місяця, бо мама в неї хворіла, потім навчаня.
-Розі я так сумавала, але тепер все буде супер, сказала ти їй.
-я теж, а де всі інші, спитала вона.
-на кухні, сказала ти і ви почули як з кухні кричить Фред на Рона, ви ж зразу побігли туди.
-ну ти знющяєшся, дівчатам залиш, кричав Фред.
-що тут відбувається, спитала Розалі.
-Розі, крикнув Джордж і обійняв дівчину.
-Джордж ти її зараз задушиш, сказала ти йому.
-свою дівчину? Незащо, сказав він і відпустив її.
-кого?? Крикнула ти.
-а ти ще їй не говорила, спитав Джордж в Розі.
-не встигла, сказала вона.
-обясніть що зараз відбувається?? Спитала Джині.
-ми зустрічаємся, сказав Джордж.
Каміла стояла і просто дивилася на них, потім їй в очах потемніло.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Візлі відстань від мене!
FantasiaТи Каміла Потер, твій брат Гаррі Поттер, ваші батьки живі, ви живите спокійно, тобі 17 років, а Гаррі 16, твої батьки часто ходили до Міс і Містера Візлі, ти любил сімю Візлі, але Фред і Джорджа ненавиділа, вони завжди були на позитиві, а ти сама б...