Bölüm ali'den...
Hayalime çoçukluğuma aşkıma kavuşmama her gece onun kokusuyla uyumama her sabah onun o gözleri ile güne başlamama sadece iki gün kalmıştı dayanamıyordum sabredemiyordum.
Düşündüm yirmi yıl nasıl dayandım ki ben bunları düşünmekten uyuyamıyorum başlarım böyle işe dedim çıktım evden.
Dayadım merdiveni kızılımın camına tıkladım bir kaç defa çıktı sonunda
"ali ne işin var burda bu saate"
"napim kızım karımın yüzüne hasret kaldım"
"sevgilim bitanem aşkım hadi git bak bir gören olucak rezil olcaz"
"Kızılım farkındasın dimi biz evliyiz kapı gibi resmi nikahımız var bizim"
"olabilir ama düğünümüz olmadı"
"Ebrum seni duyanda daha önce hiç yapmadık zanneder hee"
"Ya sussana bir duyan olucak şimdi "
"gören duyan olmasın istiyosan çekil içeri gircem yoksa yemin billah sabaha kadar burdayım"
"of ali of geç hadi geç"
"oflama kocaya oflanmaz" dedim girdim camdan odaya "oh be sonunda"
Önce kapıyı kilitledim sonra kızıla yaklaşmaya başladım "gel bakim sen kocana"
"olmaz bak uslu durucaksın alim güzel güzel uslu uslu sarılıp yatıcaz sabahda annem kalkmadan gidiceksin"
"tamam ama bari azıcık öpim ölüyorum kızım hasretinden" dedim yapıştım dudaklarına
Nefesim yettiği kadar öptüm oda karşılık verdi tabi
Nefesinin kesildiğini hissedince istemeyerek ayrıldık "Allahtan azıcık desin sevgilim" dedi
"hasret kaldığım dudakları bulmuşum bırakmıyım yavrum"
Sonra yatağa geçtik uzandık dayadım burnumu boynuna doya doya kokladım "artık uyuyabiliriz" dedim
"iyi geceler kocam"
"iyiki seninle geceler karım" dedim uyuduk.
Ertesi gün.....
"ali kalk ali kalksana"
"noluyor kızm sabah sabah insan kocasını böylemi uyandırır"
"ali annem kapıda kalk seni görmeden çık çabuk"
"aşkım evliyiz biz evli"
"ali çıldırtma beni ya annem seni gece koynuma aldığım görürse iptal olur herşey çabuk çık odadan"
Kalktım cama gitiim "yalnız biz o işi yapalı çok oldu be sevgilim hani daha hızlı ali dedin günler" dedim yastığı bana fırlattı "pislik çık çabuk"Geldiğim gibi çıktım evden günler sonra huzurla uyumanın verdiği mutluluk vardı yüzümde.
"oooooo Hatice sultan bu ne güzellik" dedim komşumuz Hatice teyzeye
"bakıyorum çok mutlusun ali Paşa"
"herhalde mutlu olucam be Hatice sultan sevdiğime kavuşmuşum düğünüm var niye mutlu olmayayım" dedim yanağından makas aldım eve girdim...
Herkese merhaba kısa bir bölüm oldu ama ali'den bişeyler yazmak istedim
diğer bölüm kına gecesi olucak okuyan herkes çok teşekkür ederim oy larınızı esirgemeyin lütfen ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EBRULİM +18 (düzenlenecek)
RomanceKüçük bir mahallenin kızıl saçlı kızı ve yakışıklı gençsin aşk hikayesi Bazı bolümler texting olucak İlerleyen bölümlerde +18sahneler olacaktır.