Bölüm ebru'dan...
Şuan baktığım görüntüyle aklıma yaşadığımız şeyler geldi.
Ben ebru bu hayatta hep birinin bişeyi oldum. Annem biricik kızı meleğin hiç sahip olmadığı kardeşi sağlık ocağının hemşiresi alim sevdiği kızılı.
Şimdi ise anne oldum belis'imin annesi aşık olduğum adamdan bir parça olan kızımın annesi. Bana bunlardan ençok hangisini sevdin derseniz. Anne olmayı belis'imin anne si olmayı çok sevdim.
Değdi dedim çok acı çektik yara aldık ama değdi.
Babamların yaptıkları ölümlerden dönmem acılar sırlar hepsi şu ana bedeldi.
Hayal değildi rüyalarımda gördüğüm düş değildi gerçekti aşık olduğum adamla evlenmiş ve aşkımızın ilk meyvesini kucağımıza almak nasip olmuştu... Aile'ydik biz artık.
İnsan bu hayatta ne isterki sağlık mutluluk ve güzel bir aile ben hepsine sahiptim artık.
Alim yirmi küsür senedir aşık olduğum adam ömrümün sonuna kadar onun olmak istediğim insan. Elimi ne olursa olsun bırakmadı bir an bile sevgisinden sadakatinden şüpe duymadım iyi ki dedim iyi ki vazgeçmedin bizden...
Yanlarına gittim "iyi ki alişim" dedim gözlerini açtı bana baktı "iyi ki Kızılım" dedi
"sen uyumuyor muydun" dedim "bittiğim kokun uyandırdı nezaman yanımıza geliceksin diye bekledim"
Belis de uyandı bu sırada "babasının kızı" dedim
"Verde emzirim" dedim kucağıma aldım "ben nezaman emicem acaba" dedi
"aliiii" "ne kuruduk be kızım kurduk" dedi güldüm o haline oturdum kızımı emzirmeye başladım.
Ali bana kedinin ciğere baktığı gibi bakıyordu... Ayağa kalktı "of offf" dedi
"nereye" diye sordum "mekanıma banyoya" dedi gitti "arsız senin bu baban" dedim
"kızımı bana karşı doldurma duyuyorum" diye bağırdı içeriden
"aman tamam girmedik kızınla arana" dedim
Ali banyoya girdi. Belis'in de karnı doydu gazını çıkardım altını değiştirdim. Hanımefendi rahatladı mışıl mışıl uyumaya başladı.
Odamızdaki beşiğine yatırdım. Kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtim.
Kahvaltı hazır olunca aliyi çağırmak için odaya geçtim ali yine oturmuş belis'i izliyordu yanına gittim "sana aşık bir kız olarak büyüyecek" dedim
Bana baktı "senin gibi" dedi "benim gibi" dedim. "hadi kahvaltı yapalım"
Mutfağa geçtik kahvaltı için oturduk "Kızılım diyorum ki belis'i bir kaç saatliğine annemlere bıraksak senin kontrolün var bugün hiç hastaneye götürmeyelim" dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EBRULİM +18 (düzenlenecek)
RomansaKüçük bir mahallenin kızıl saçlı kızı ve yakışıklı gençsin aşk hikayesi Bazı bolümler texting olucak İlerleyen bölümlerde +18sahneler olacaktır.