Başımdan Aşağı Kaynar Su

181 14 5
                                    

Merhabalar bu yazdığım ilk kitap,hatalarım ve yanlışlarım olursa affedin.Şimdiden iyi okumalar.🤍


*Jimin sizi bu gruba ekledi*

*Jimin,grubun ismini,"swagboys"olarak değiştirdi."

Jimin:
yarın akıoz mu la festivale

Rapmon:
hayir.

Jimin:
oyun bozanlık yapma ya monmon

Rapmon:
bana şöyle seslenme jimin

*Rapmon,çevrimdışı*

Jimin:
😒

Jhope:
beni gacılar ve hacılar bekler ben geliyorum😉

Jungkook:
ben emin değilim gelmem herhalde

Jimin:
ya lütfen kookieeee🙏🏻🙏🏻🥺

Jungkook:
bana öyle seslenme jimin ve dün olanları bildiğin halde beni yarın festivale götürmeye çalışıyorsunuz

Jimin:
sana moral verip eğlenmeni ve unutmanı sağlamak için yapıyoruz olanları biliyoruz tabikide.

Jungkook:
gelirim o helde sıkıntı yok haklısın özür dilerim bu aralar ruh halim biraz garip annem çağıyor sonra konuşuruz yarın yazışalım.

*Jungkook,çevrimdışı*

Jimin:
tamam görüşürüz kookiee🥰ben de gideyim projeler var

*Jimin,çevrimdışı*

.
.
.

Dün:
Teneffüs zili çalmıştı,herkes ya arkadaşlarıyla ya da sevgilisiyle dışarı çıkıyordu.Ben sıramda oturmuş sevgilimin yanıma gelmesini bekliyordum.Okulun en popüler, en başarılı, en yakışıklı, en zengini benim sevgilimdi.Yanıma gelmedi bu zamana kadar çoktan gelmiş olmalıydı.Bir ihtimal hep buluştuğunuz ama kimsenin bilmediği özel yerimizdedir diye sınıftan çıktım ve oraya doğru ilerledim.Tam köşeyi döndüm, ağır adımlarla yürümeye başladım.Oraya gittikçe gülüşmeler,birkaç bağırış duydum.Yaklaştıkça bu bağrışların inleme gibi sesler olduğunu anladım.Köşeyi döndüm ve karşımda olan manzaraya karşı kala kaldım.

Sevgilim,arkadaşları ve yerde çırpınan bir kız.

Beni görünce hiç tepki vermeden devam ettiler.Kızı durdurdu,Gülerek yanıma yaklaşıp ne ara aktığını bilmediğim göz yaşlarımı yanağımdan silmeye başladı.Hemen ittirdim."Dokunma bana!"
diye bağırmıştım."Ne o sevgilim,yanlış bir şey mi var?"dedi gülerek.Bi anda dilim tutuldu gözyaşlarıma hıçkırıklarım da katıldı."Zavallı şey,
seni kullandığımı nasıl anlamadın?Acıdım sana resmen seninle sevgili olabileceğimi düşündün."
Her şey gözlerimin önünden geçti.İğrendim.Koşarak uzaklaştım.Çantamı hızlıca toplayıp okuldan çıkmak için kapıya yönelmiştim ki yakın arkadaşımın bana seslenişini duydum."Heyy!Nereye gidiyorsun?"
cevap vermedim.Hızlıca çıktım.Eve doğru yürürken dedikleri zihnimde canlandı.
Gözyaşlarım etrafı bulanıklaştırıyordu.Bir süre yolun ortasında durdum hiçbir şey hissedemiyordum başıma ağrılar giriyordu.Çöktüm kaldırıma oturdum ve ağlamaya devam ettim.Bir süre sonra kendime geldikten sonra hemen eve gidip uyumak için kalktım ve kendimi saçma sapan yollara soktum.
Dağınık kafam yüzünden yanlış bir ara sokağa girdiğimi fark ettim.Karşımda y*yişen bir çift görmüştüm.Beni görünce irkildiler.Özür dileyecektim ki karşımda gördüğüm manzara başımdan aşağı bir defa daha kaynar su dökülmesini sağladı.

"Özü-" karşımda bu sefer farklı kızla birlikte olan sevgilim vardı.Pardon eski sevgilim.Güldü.
Güldüm.Koştum kaçtım.Beni en ağlatan şey isr bana acımasıydı.Başka bir kızla aldatması bile umrumda değildi.Eve koşarak geldiğimde annem mutfakta yemek yapıyordu fakat geldiğimi duyurmadan odama koşarak çıktım.
Odama çıktım, üstümü değiştirmeden yatağa yattım ve olanları düşümdüm.Telefonu sessize almadığım için arkadaşlarımın çağrıları mesajları bir bir yağmaya başladı.Annem geldiğimi anlamış olmalı ki bana seslendi.
"Kookie, yemeğe gel oğlum hadi".Ses vermedim ama odama kadar geldi.

Annem herkesten farklıdır.Onu canımdan çok severim.Babam ben 3 yaşında iken hayatını kaybetmişti.O zamandan beri annem ve dayımla büyüdüm.Ona ben de dayım da çok destek olduk.O bizim her şeyimiz, o da olmasa ne yaparız bilmiyorum.

"Yatağından niye çıkmıyorsun,kookie?".Gözümü açtım.Annem şaşırmış gözlerle ne olduğunu sordu.Ona sevgilimden bahsetmiştim ve olanları anlattığımda sözümü kesmedi ve beni teselli ederek bir süre sohbet ettik.

.
.
.

Selamlar,bu bölümü böyle yazdım oy vermeyi ve yorumlarınızı unutmayın kelebeklerim sizi seviyorum.🦋

a miracle for waking up | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin