Kâbus

24 0 9
                                    

Selamlar.🦋

https://vt.tiktok.com/ZSRDrJ6b1/ bakın bu hikayemin vibe'ı lütfen izleyin

Uyandım,ama Tae yanımda yoktu.Hastane odasındaydım,etrafımda kimse yoktu.Kolunda serum,baş ucumda sürekli öten makina,vücuduma bağlanmış kablolar...
Bunlar neyin nesi böyle?Korkuyorum.Korkudan ağlıyordum.Vücudumu hareket ettiremiyorum.
Lütfen biri bana yardım etsin diye içinden dualar ediyordum.Odanın penceresine baktığımda bağıran birini gördüm.

Annemdi.Annem,Jim,Rapmon,Hobi ve yüzünü seçemediğim biri daha odaya aniden girdiler.
"Uyandı! 5 yıl sonra nihayet uyandı!"diye bağırdı annem."İyi misin? Beni görüyor musun? Beni duyuyor musun?..."beni bir sürü soru yağmuruna tuttular.
Doktor odaya girdi.Herkesi dışarı çıkardı ve bana bir şeyler soruyordu ama anlamıyordum.Sürekli bir araba sesleri,ambulans sesleri,bağırışlar,ağlamalar duyuyordum.Bir anda her şey karanlığa büründü ve sadece uzun ve aynı şekilde devam eden ses yükseliyordu.

Öldüm mü?

Hiçbir şey hissetmiyorum.Bir anda etraf karardı.Müzik kutusu çalmaya başladı.Beyaz,yumuşacık,tüylerle kaplanmış bir yatakta yatıyorum.Sağımda biri yatıyor ve gülümsüyor ama tanımıyorum.Kıvırcık kahve saçları,gözünün altında,burnunda ve dudağının kenarında benler olan,güzel gülümseyen bir çocuk yatıyor.Sesler tekrar gelmeye başladı.

Hayata döndüm mü?

"Kookiem hadi uyan."sesi duydum ve dudağımda bir baskı hissettim.Gözümü açtım ve Taehyung bana gülümseyerek saçlarını seviyordu.

Kâbus mu gördüm?

Bende bağımlılık mı oldu yoksa sürekli onu öpmek mi istiyordum.Ellerimi ensesine atıp kendime çektim.Dudaklarına yapıştım kendini geri çekmeye çalışıyordu ama göz yaşlarımı hissetmiş olacak ki kendini bana bastırdı.

Göz yaşlarım akıyordu gördüğüm rüya beni etkilemiş olmalıydı.Sarılıdık ve biraz daha yattım.Ardından "Hadi gel annemle kahvaltıyı hazırladık."dedi.Annem mi dedi?
Kalktık kahvaltı ettik bugün de bizimkilerle buluşacaktık ama henüze ne yapmamız gerektiğini tartışmadık.

Hepimiz ortak noktada buluşunca önce lunaparka ardından discoya gidecektik.Sanki Alphalar,Omegalarını eğlendirdikten sonra eğlenceye gidiyorlarmış gibiydi.

Lunaparka gittik arlı karıncalar,çarpışan araba,gondol,dönme dolap.. Yaklaşık 8 saattir burdaydık çünkü çok büyük ve eğlenceliydi ama kalabalıktı.

Tae ile son defa dönme dolaba bindik.Rapmon Jinle,Suga Jiminle,Hobi ise İronlaydı.
Jimin Sugayı öpmeyi deneyecekti.Biz de merakla onların kabinime bakıyorduk demeden Jimin Sugaya yapıştı.Suga başta şaşkınlıktan hareket edemedi ama yenik düştü ve karşılık verdi.Biz de kendi kabinimizde sevindik.Ardından Tae "Çok özendim."dedi
Hiç tereddüt etmeden ben de ona yapıştım.

Bağımlılık mı diye sormuştum ya,gerçekten bağımlılıkmış dudakları.İki et,ortada ıslak bir et parçası.Bunlara nasıl bağımlı olabilirdim?Söz konusu Tae ise öyledir.

İndikten sonra bir özel bir uber araçla discoya doğru yola çıktık.Artık discolara damsız almadıkları için gay discosuna gittiğimizi öğrendiğimizde Jiminle gidip gitmemekte kararsız kaldık Çünkü kötü şeyler maruz kalmıştık ama onlar yanımızda olacağı için çok sorun olmayacaktı.

Geldiğimizde fazla kuyruk yoktu sıra bize geldiğinde kimlik kontrolünden sonra içeri girdik.İçerisi kalabalıktı ve her yer öpüşenlerle kaynıyordu.Hizmetçi kıyafetli patenli garsonlar,drag dansçıları,feminen erkekler,sarhoşlar,yiyişenler,private odadan gelen sesler..

Biz ayrılan masaya oturduk,yavaş yavaş önden shotlar ve ikramlar geldi.Normalde çok içen biri değilimdir sarhoş olurum ama içtiğimde de güzel içerim.Tae de aynı benim gibi olmalı.Rm ve Hobi fazlasıyla içer ama az içerler ve sarhoş olmazlar.Jimin ise çok nadir.Jim hyung ise küçücük shottan sarhoş oldu gibi.Suga hyung Jimin yüzünden çok içemedi çünkü ona bakmak istiyordu.

Dj geldi ve şarkılar ve ortam canlandı.Biz de dans etmek için piste indik.Rm ve Jin oturuyor,biz ise dans ediyorduk.Garsonlar 7/24 etrafımızda shot dağıtıyorlardı.Aşırı içmiştim sanırım ilk defa.Başım dönüyordu ama çok hoşuma gitmişti.Etrafımda bizimkileri göremiyordum ama dans ediyordum.
Arkamdan biri sarıldı.Tae olduğunu düşünüyorum.

İçim o kadar yanıyor ki anlatamam.Tae o kadar baskı yapıyor ki arkadan içim gidiyordu.Doruklara ulaşacakmışım gibi hissediyordum.Bi anda kolumdan çekip bir odaya yöneltti.Perdeleri çekti,üstüme eğildi ve boynumu içine çekermiş gibi emmeye başladı ama bu onun dokunuşlarına hiç benzemiyordu.

Yavaşça elini vücudumda gezdirdi.Pantolonuma geldiğinde erkekliğimi hafifçe sıktı ve bir anlık zevkle gözlerimi kapadım ve elini tutup daha da bastırdım.Şu an ne yaptığımı bilmiyordum ama çok hoşuma gidiyordu.Pantolonumu açtı ve yavaşça elini gezdirmeye,okşamaya devam etti.
"Taehyung-ah devam et!"
"Bu iyi hissettiriyor."
"Mhhmm."

"Taehyung da kim sevgilim beni unuttun mu?Benim senin biricik lise aşkın."
"Seni üzdüğüm için özür dilerim sevgilim.Hadi eskisi gibi olalım ve benimle birlikte ol!Böyle zevk aldığını ilk defa görüyorum çok hoşuma gittin!"

Sizce neler olacak neler?

Yine bir kavga mı geliyor?

Yoksa bu kişi gerçekten Taehyung mu?

🦋.

a miracle for waking up | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin