Merhaba kelebeklerim bu aralar durgun gibi görüntülenmeler biraz yükselmem lazım sanırım.Tiktokta yorumlarda paylaşıyorum video bile yaptım ama çok az sanki ne yapsak.🦋Bugün tae ile birlikte okula gidicektik.Normalde 8 de kalkarım 15 dk da hazırlanırım ve okula giderim,sabahları kahvaltı yapmam ama bugün sırf onunla gideceğim diye 1 saat erken kalktım.Jiminlere onlarla gitmeyeceğimi işim çıktığını fakat okula geleceğimi söyledim.
Rapmon ve Hoseok onayladı ama Jiminin soru yağmuruna tutuldum ve kısaca her şeyi anlatacağım görüşürüz diye mesaj attım.Alt kattaki lavaboya inip elimi yüzümü yıkadım,dişlerimi fırçaladım ve tekrar odama dönüp kıyafetlerimi değiştirdim.Üstüme yeşil bir sweatshirt giydim.
Rengi tam sevdiğim renkten pastel bi yeşildi.
Altıma açık mavi bol yırtık bir pantolon giyindim.Güzel bir kolye,küçük halka bir küpe taktım.Herkesi etkileyen ve sürekli sorulan parfümümden sıktım.Son kez aynaya baktım,çantamı alıp anneme veda etmek için aşağı indim.Sanırım daha gelmemişti erken mi inmiştim?Saatin 8 i 5 geçtiğini görmüştüm.Telefonla arayıp rahatsız etmem istemedim,birazdan gelir diye düşündüm.
Bekledim,bekledim,bekledim.Saat 8.30 olmuştu artık aramamın gerektiğini düşündüm.Aradım.Açmadı,korkudan ne yapacağımı bilemedim.Başıma bir ağrı girdi,gözüm karardı.
Aklıma Bosungla buna benzer yaşadığım olay geldi.*1 yıl önce*
Bosung beni evden almaya gelir,birlikte okula gider daha sonra yabancıymışız gibi birbirimizden uzaklaşırdık çünkü ilişkimizi kimsenin öğrenmesini istemiyordu.Bir gün beni almaya gelmedi.Aradım açmadı,okula geç kalmıştım onun yüzünden.Dersten çıktıktan sonra onu aramaya gittim.Kantindedir diye yürüdüm ve tam da tahmin ettiğim gibi ordaydı,arkadaşlarıyla gülüşüp eğleniyordu.
"Nasıl ektin oğlum jeonu off kızı alıcam diye sattın onu hahahaha".dedi ilişkimizi bilen arkadaş grubu."Oğlum her sabah onu mu alıcam azıcık da benimkini alayım ya hahaha."Duyduklarım yüzünden gözlerim doldu.Yanına gittim.Beni görünce gülmeyi kesti bana baktı.
"Niye beni almadın" diye bağırdım."Jeon herkesin içinde konuşulacak konu değil,gel seninle bi hava alalım."dedi sakince.Ama ben sakin davranmadım."Niye beni sabah almadın,
o orospuyu almak için dimi?"dedim bağırarak.
Herkes bize bakıyordu fazla sakindi."Jeon kelimelerine dikkat et ve yürü."diye bağırdı bu sefer.Kolumdan tuttu zorla sürükledi ve bizim yerimiz olan arka bahçedeki depoya götürdü."Derdin ne jeon,ilişkimizi herkese açıklamam mı istiyorsun?"dedi sinirli bir ifadeyle."Yeter artık bıktım tek sorun diğer insanların ilişkimizi bilmesi mi cidden,sabah beni ektin okula geç kaldım sırf o orosp-". "Kes sesini bir daha Hyunaya öyle demiceksin anladın mı beni." dedi cidden bana karşı o kızı mı savunacaktı?"Tamam o zaman bir daha görüşmeyelim,bitsin." dedim."Yo yo yo hayır jeon böyle deme lütfen özür dilerim affet beni böyle demek istemedim,hemen gidip hyunaya bir daha onla görüşmeyeceğimi ve seninle sevgili olduğumu söyleyeceğim lütfen bırakma beni." dedi dizlerinin üstüne çökerek.İnandım ve onayladım.Keşke inanmasaymışım.
*Şimdi*
Telefon sesi yükseldi arayan taeydi hemen açtım."Kook çok özür dilerim yanlış bir yere girmişim şimdi geldim giriyorum sokağına bak bana."dedi.Rahatladım arabasıyla kornaya bastı koşarak yanına gittim.
"Hoşgeldin kookie."
"Hoşbuldum tae."
"Özür dilerim çok beklettim."
"Sorun değil gerçekten."
"Kahvaltı için geç kaldık ama bize sandviç aldım yeriz değil mi?"
"Yeriz evet teşekkür ederim." *Bize dedi**Taehyung'dan*
"Sana hayır dedim neyi anlamıyorsun illaki seni öldüreyim mi ?"
"Lütfen Bay Kim,izin verin eğer izin vermezseniz kaçacağım."
"Kaç o halde ne yapıyorsun görelim."
"İyi günler o halde."Çantamı ve Arabanın anahtarını alıp Jeonun evine doğru sürdüm.Çok beklemiş olmalı 15 dk geçmişti.Kahvaltı yapacağımızı hatırladım ama geç kalmıştık.Onun için yolda sandviç satan bi yerden iki tane sandviç ona muzlu süt kendime meyve suyu aldım.Çünkü kook liseden beri muzlu sütü çok sever,her şeyle muzlu süt içer.Beni aramış duymadım,evine yaklaştığımda onu geri aradım"Kook çok özür dilerim yanlış bir yere girmişim şimdi geldim giriyorum sokağına bak bana."
.
.
.🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a miracle for waking up | taekook
Fiksi Remaja🦋Düz yazı+Text Angst+normal🦋 Sevgilisinin yaptıklarından sonra kafasını dağıtmak için festivale katılan Jungkook,orda hayatının aşkı Taehyungla karşılaşıp hayatını kurtarıcak hâyal ürünü olacağını bilmiyorudu..