Al Beni Yanına Sevgilim

36 3 0
                                    

Merhaba özür dilerim çok bekletiyorum ama lütfen anlayışla karşılayın.

"Jungkook!"
"Jungkook!"
"Jungkook,lütfen uyan!"
"Beni bırakma Jungkook!!"

"JUNGKOOK!"

"Anne?"
"Neler oluyor?"

"Kook oğlum,iyi misin."

"İyiyim anne noldu bana?"

"Mutfaktaydım bir anda bi ses geldi ve tam çıktığımda yerde öylece yatıyordun.Bayıldın sanırım Kook."

Annemin dediklerinden sonra ne olduğunu anlamıştım.Anneme mutfağa yardım etmeye gidecekken gözümün kararması bayıldığım için olmalı.Peki ya gördüğüm kâbus tarzı şeyler neydi?

"Sanırım dün pek uyuyamadım o yüzdendir anne."dedim geçiştirerek.
"Özür dilerim Kookie,hepsi benim yüzümden oldu.Yukarıda yatan ben olsaydı. böyle olmayacaktı."dedi Tae korkmuş ve suçlanmış bi ifadeyle.
"Hayır Taehyung kendini suçlama lütfen."dedim moral için.Yüzüme burukça baktı ve annem sofranın hazır olduğunu yemeğimizi yiyip dayımın dükkanına gitmemizi söyledi.

Yemeği yedikten sonra Taehyungla birlikte yola çıktık.Trafik çok vardı sanırım kaza olmuştu.3 araba kaza yapmış,1 i ters dönmüştü.Bu olay bana nerden tanıdık geliyor.Sanki dejavu yaşamış gibi oluyordum,hem de 3. kez.Dükkana vardığımızda çift kişilik küçük ve güzel bi yatak aldık.Taehyungu dayımla tanıştırdım.Onu sevmişti,ben de sevdim.

Daha sonra onlar konuşurken telefonum çaldı JM yazısından Jiminin aradığını gördüm ve hemen açtım.

"İnsan bi arar sorar.O da olmadı mesaj yazar.Mesajları da sessize almışsın.Niye bakmıyorsun oğlum telefona?"

"Jimin biraz sakin olur musun burdayım ve bişey yok.Yarın okulda size anlatmam gereken çok önemli şeyler var erken toplanın."

"Ne gibi şeyler bay Kook önce ben öğrensem şu önemli şeyleri."

"Yarın dedim Park hadi şimdi kapatmam lazım dayımın dükkanındayım."

"Anca kaç busan tavuğu,Selam söyle."

İşimizi halledip çıkmıştık.Eve doğru geldik annem alt komşudan eski mobilyayı taşımak için yardım istemişti.Hep birlikte kısa sürede değiltirdik.Taehyung'un eşyalarını koyması için yer açtık.Odaya koyduğumuz çift kişilik yatak ve aldığımız diğer birkaç parça eşya odayı daha çok büyük gösterip yer açmıştı.Odaya sadece yatak alıcaktık fakat yeniden dizayn etmiştik.Güzel raflar,katlanır iki kişilik çalışma masası,ince uzun giysi dolabı ve yatağımız.

Dur ne?
Yatağımız mı dedim?
Kafamı vurmuş olmalıyım.

Açtığım şarkıyla birlikte odayı yerleştirmeye devam ediyorduk.

Seni bulamamışken,ben kayboluyorum,
Şimdi gökyüzünde kendimi,ellerinde dans ederken buluyorum,
Al beni yanına sevgilim,seni bana geri ver sevgilim
Nolur geri dön sevgilim,seni bana geri ver sevgilim..

"Jungkook,sorun ne? Niye ağlıyorsun?"
Ağlıyor muydum?Ama niye?

"Ha şey tozdan olmuştur sıkıntı yok."dedim ama sorun neydi bilmiyordum.

*Taehyung'dan*

Ağlıyordu.Neden ağlıyordu?Sormalı mıydım?

"Jungkook,sorun ne? Niye ağlıyorsun?"
Ağlıyordu?Ama niye?

"Ha şey tozdan olmuştur sıkıntı yok."dedi ama bana söylemek istemiyor gibiydi.

Odası çok güzel olmuştu.İkimiz düzenlemiştik ve ikimiz için yapılmıştı.

İkimiz.
Annesi,kendi,dayısı,arkadaşları gerçekten çok kibar ve iyi insanlardı.Keşke onlar kada iyi ailem,iyi arkadaşlarım olsaydı.Ama en azından o var.Bana yeter.

*Jungkook'tan*

"Huhh,nihayet bitirdik odamızı çok güzel oldu."
dedim yatağa yanına uzanırken.

"Evet gerçekten çok güzel oldu."dedi gözlerimin en içine bakarak.

Yavaşça birbirimize mi yaklaşıyorduk?
Aramızda bir nefeslik mesafe kalmıştı dudaklarında kavrulasım vardı ki Annemin "Hadi yarın okul var duşunuzu alın ve yatın." diye bağırma sesiyle irkildik.
"Önce sen gir Tae sonra ben girerim."dedim
Onaylayarak kendi eşyalarını yanına alarak çıktı.Buraya gelmeden evde kullandığı banyodan tutun,mutfağa kadar kullandığı eşyalarını buraya getirmişti.

Yaklaşık 15 dk sonra çıktı.Odaya geldiğinde kokusu başımı döndürdü.

Lavanta.

O kadar güzel kokuyordu ki.Aşık olunmayacak gibi değil.Islak saçları aşırı çekici gösteriyordu.İnsana pijama bu kadar yakışır mıydı?

"Hey kook!"
"Oh evet Tae?"
"Diyorum ki benim işim bitti sen girebilirsin."
"Oh tabi ben gireyim."
Salak kook.

Benim de işim 15dk ya bitmişti.Odaya geldiğimde Çantasını hazırlıyordu.Ben çantamı ve kıyafetlerimi o duştayken hazırlamıştım.
Saat 23.45 olmuştu ve yarın 7'de kalkmalıydık.

"Artık yatalım mı?"dedi gözlerim büyüde ve onu onaylar anlamda kafa salladım.Sağ tarafa o sol tarafa ben yattım.Tam uyuyacakken bi anda şimşek çaktı.Ve korkuyla zıpladım.Hemen Taehyung uyandı.

"Ne oldu kook?"dedi uyuşuk sesiyle.
"Ben gök gürültüsünden korkarım.
Bu gece uyuyamayağım ve yarın da derslere verimli odaklanamayacağım sanırım."Suratımı astım ve onu rahatsız ettiğim için özür dileyip tam odadan çıkacakken bana seslendi.

"Jungkook,istersen sana sarılabilirim böylece korkmazsın,hm ne dersin?" dedi heycanla.
O kadar değişik hissettim ki kalp atış seslerim odada yankı yapıyordu sanki,o derece sesi yüksek geliyordu.
"Şey bilemedim ki uyuyabilir miyim acaba?"dedim çekingen bi sesle.
"Denemeden anlayamayız."dedi kolumdan beni yatağa çekti ve bana sıkıca sarıldı.Kalbim doruklardaydı.

"Ben burdayken korkma kook,her zaman yanındayım.Sana kimse zarar vermez."dedi ve rahatlatıcı sesiyle uykuya dalmayı başaracak gibi onu dinlerken.

Merhaba nasıldı?Beklemiyordunuz dimi.Artık söz daha sık atıcam internetim var.🦋

a miracle for waking up | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin