Selam.🦋
"Seni üzdüğüm için özür dilerim sevgilim.Hadi eskisi gibi olalım ve benimle birlikte ol!Böyle zevk aldığını ilk defa görüyorum çok hoşuma gittin!"
Bu ses?
Bosung?
Siktir!
Kendime gelir gelmez suratına yumruğu geçirdim ve tekmelerimi savurdum.Üstümü toparlar toparlamaz bizimkilerin yanına gittim.
Ağlıyordum,çünkü Tae'ye bunu yapamazdım.Anlatamayacıktım."Kook sorun ne?"diye bağırdı Rapmon.
"Bosung!"dedim ağlayarak.
"Lütfen gidelim!Her şeyi anlatıcam nolur gidelim!"dedim bağıra bağıra.Taksimiz geldi ve herkes eve dağıldı.Benim yüzümden eğlenceleri bozulmuş olmalıydı ama böyle bi durumda oturup onlarla eğlenecek değildim.Titriyordum.Annem evde yoktu sadece Tae ve ben kalacaktık.Tae korkuyla beni sakinleştirmeye çalışıyordu çünkü delirmiş gibiydim.
Eve girdiğimizde direk odaya götürdü.Su içirdi,ilaç verdi,üstümü değiştirdi ve tek kelime etmeden bana sıkıca sarıldı,öptü.
"Yanındayım Kook,korkma yelkovanım"
"Yelkovan ne Tae?"
"Yelkovan ne zaman işlevini yitirirse akrebin bir işlevi kalmaz küçüğüm.O yüzden sen ne zaman kötü olursan,ben daha kötü olurum."
"Ya sen kötü olursan?"
"Ben senim yanındaysam asla kötü olmam küçüğüm.Hadi uyuyalım sabah konuşuruz."O sırada aklımda çok sorular,düşünceler vardı ama tek düşünmek istediğim şey Taehyungla aramızdaki şeyin ne olduğuydu.Henüz bir teklif dahi almamıştım ama birbirimizi öpüyorduk bunu ona sormalı ve öğrenmeliydim.Gerekirse ilk atılan ben olmalıydım.Şimdi uyumalıyım ve yarın Tae ye her şeyi anlatmalıyım hem de eksiksiz.Çünkü ben ona o bana çok güveniyor.Çünkü biz saati tamamlayan yelkovan ve akrebiz
*Taehyung'dan*
*1 saat önce*
Jungkook kaboldu ve onu aramak için etrafı geziyordum.Dansçıların olduğu yer,pist,ana bar,özel localar,tuvalet her yere bakmıştım.
Aklıma son kalan private odalar geldi.Oraya doğru yola koyuldum.Kapının önünde özel güvenlik duruyordu.Tam içeri girerken bana "Yanında orospun yok,içeri giremezsin!"dedi.Anlamadım başta ama sonradan odaların kullanış amacını hatırlayıp."Partnerlerim içerde beni bekliyor,malum üçlü yapacağız da."dedim flörtöz bi biçimde.Başta anlamsız bakışlar attı ama geçmeme izin verdi.Odalarda kapılar yok sadece kırmızı bir perde vardı ve arasından kimler olduğunu görebiliyorduk.Yavaşça bütün odalara göz gezdiriyordum.Sağ taraftan başlamıştım ama yaklaşık 3 oda geçmişti ki kulaklarımı tırmalayan bir ses duydum.Biri ismimi sesleniyordu.
Tam o anda içimden dualar ettim.Bu ses Jungkook'a ait olamazdı.İnanamıyordum.
Sadece kıyametin kopmasını diledim.Ya da çok içmiştim yanlış duyuyordum.Yavaşça odaya yaklaştım.Gördüklerim karşısında sadece bakakaldım."Taehyung-ah devam et!"
"Bu iyi hissettiriyor."
"Mhhmm."
Gözlerimin önünde kendinen geçen Jungkook vardı."Taehyung da kim sevgilim beni unuttun mu?Benim senin biricik lise aşkın."
"Seni üzdüğüm için özür dilerim sevgilim.Hadi eskisi gibi olalım ve benimle birlikte ol!Böyle zevk aldığını ilk defa görüyorum çok hoşuma gittin!"
Ve eski sevgilisi Bosung daha dokunmaya kıyamadığım Jungkook'a gözümün önünde neler yapıyor.Gözümden akan yaşların hesabı yoktu.Ayaklarım uyuştu.Vücudum kaskatı kesilmişti.
Ardından Jungkook ayaklandı ve Bosunga yumruk attı.Birkaç tekme savurdu.Tam kapıya doğru yönelecekken bi anda yandaki odaya girdim ve böylece kendimi gizledim.O kadar sinirliydim ki.Az önce çıktığı odaya girdim ve yerde yatan Bosungu gördüm.
"Lan şerefsiz herif,bu çocuğa daha fazla yaklaşma demedik mi sana?İllaki öldürelim mi istiyorsun lan.Bu çocuğa bından sonra bir adım daha atarsan bırak yerlerde sürünmeyi yataktan kalkamazsın anladın mı lan!"diye bağırıp üstüne çıkıp yumruklarımı savuruyordum.Çok uğraşmadan hemen ordan ayrıldım ve bizimkilerin yanına doğru ilerledim.
Brolarla Toplantı Salonu
*5 yeni mesaj* 13.45
Jimin:
Jungkook iyi misin lütfen haber et (11.23)Rapmon:
Kook lütfen yaz endişeleniyoruz (11.48)Hobi:
evine gelmemizi ister misin korkuyoruz (12.19)Suga:
rahatsız etmek istemiyoruz ama saat de çok geçti haber ver kook (13.09)Jin:
Tae sen bari gör mesajları ve haber ver (13.38)Taehyung:
biz iyiyiz çocuklar merak etmeyin sizinle yarın konuşacağızJimin:
lütfen foto at TaeTaehyung:
*1 yeni fotoğraf*(normalde öğlen ama bu foto hoşuma gitti ndjxmsk)
Rapmon:
iyi olmanıza sevindim kendinize iyi bakın bı arada aşırı tatlı görünüyorsunuz!!Taehyung:
teşekkürler monnJimin:
lütfen ona iyi bak ağlıyorum bebeğime bişey olmasınTaehyung:
o iyi Jimin merak etme ona iyi bakıyorum ayrıyetten bebeğim falan derken lütfen neyse"Kook hadi kahvaltı edelim hazırladım."
"Geliyorum tete."
Kahvaltıda en sevdiği şeyleri hazırlamıştım.Oturduk güzelce yiyorduk.Artık sormanın vakti gelmişti.Acaba bana doğruları söyleyecek mi?
Artık çok bölüm atasım geliyor ki hemen bitireyim.🦋
Sanırım bir dahaki bölümü soft yazarım belki araya sürpriz bir şeyler atarım ama utanarak.Neyse çok öpüyorum.Hikayem okunuyoru!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a miracle for waking up | taekook
Novela Juvenil🦋Düz yazı+Text Angst+normal🦋 Sevgilisinin yaptıklarından sonra kafasını dağıtmak için festivale katılan Jungkook,orda hayatının aşkı Taehyungla karşılaşıp hayatını kurtarıcak hâyal ürünü olacağını bilmiyorudu..