Merhaba.🦋Smut eklemeli miyim?
Yavaşça yaklaşıyorduk,kalbim hızından durucaktı.Göz göze geldik,yeniden bir nefeslik bir mesafemiz kalmıştı.
Ta ki arkadan duyduğumuz sesle kendimize gelene kadar.
"Vay vay vay.Eski sevgilim Jungkook ve onu koruyan metresi adın neydi he Taehyung.Öpüşüyor muydunuz?Hahaha.Hey Kook ona ilk öpüşmemizi anlatmak ister misin?İlk sarılmamız,ilk sinemamız,ilk yakınlaşmamız,ilk yatak-"
"Kes sesini Bosung,öyle bişey olmadığını sen de biliyorsun aldırış etme Tae."
"Nasıl kanıtlayabilirsin,yoksa o daracık deliğinide ona sürttün mü?Koca 18cm neyine yetmedi?"dedi kıs kıs gülerek.
"Kusura bakmayın kendisi ex im olur salak salak konuşuyor.İsterseniz dağılalım saat de geç oldu."dedim sinirle lafını dinlememiş gibi.
"Olur öyle yapalım o zaman yarın buluşalım gezmeye gideriz."dedi Jin hyung ve hepimiz onayladık.
"Takmamaz ayağını mı oynayacaksın gerçekten.Çok komik bu hallerin."dedi Bosung.
"Hadi Tae gidelim evimize ve sarılarak uyuyalım."dedim Taehyunga sarılırken.
"Ne?Aynı evde mi kalıyorsunuz.Yalan söylüyorsun!"dedi kızarak çünkü ona evime hiçbir sevgilime almayacağını söylemiştim bu yüzden onu da evime almadım.
"Evet inanmıyor musun?Bak!"dedim ve evdeki çekildiğimiz video ve fotoğrafları gösterdim.
Gözleri mi dolmuştu?
Hiç bir şey demeden arkasını döndü ve hızla yürüdü.Biz de Taehyungla eve dönmek için yola çıktık.Yaklaşık 15 dk önce Bosung'a numara yapmak için elini tutuyordum şimdi ise hâla elini tuttuğunu fark ettim.Elimi geri çekmek için hamle yapmıştım ama elimi daha sıkı tuttu."Bırakma,lütfen bırakma."dedi.Sadece kafa sallamakla yeltendim ve daha sıkı tutundum.Evin önüne geldiğimizde beni durdurdu.Kendine çevirdi,gözler kıpkırmızıydı gözleri dolmuştu.Gözlerimin içine baktı,gözyaşları nihayet gözlerini terk etmişti.
"Jungkook"
"Lütfen beni bırakma.Lütfen"
"Beni bırakırsan ben ne yaparım?Senden nasıl ayrılırım?""Bırakmayacağım Taehyung,asla bırakmayacağım,ne babanın yanına ne de diğerlerinin.Hep senle olacağım."dedim o anda sanki ruhum çıkıyormuş gibi hissediyordum.Anlamını bilmediğim şekilde gözyaşlarımın akıyoru.Ağlamalar,yalvarmalar,bağrışlar ve fısıldamalar duyuyordum.Sürekli öten bi makina,işaret parmağımı kıstıran bir mandal ve göğsümde daire şeyler hissediyordum.
"Seni seviyorum.(indeiii)"dedi ve bi anda nefesimi kesecek bir şey yaptı.
Taehyung beni öptü.Sonunda o kavrulmak için can attığım dudakların tadını bakıyordum.Dudaklarımız yavaşça birbirlerini eziyordu.Yumuşacık dudakları o kadar güzeldi ki.Ellerim boynuna ulaştı.Kendimizi kaybetmiş gibi öpüyorduk birbirimizi.
Eve çıktık,annem uyumuş olmalıydı rahatsız etmeden odamıza geçtik.Annem haftaya bir süreliğine doğum yapacak yengemin(dayımın karısı)yanında kalacaktı.
Kıyafetlerimizi değiştirdik,yatağa geçtik ve birbirimizin gözlerine daldık.O dudakların tadına yeniden bakmak istiyordum.Kendimi frenleyemiyordum.O da aynı şeyi düşünüyor olmalıydı.
Yavaşça ona yaklaştım aynı şekilde o da bana.Gözlerimiz birbirini onayladığında dudaklarına tekrar kapandım.Dudaklarımız bu sefer biraz daha hırçındı.Araya dillerimiz de karışmıştı.Dudağını emiyordum,dilini içeri gönderince bu sefer onu emmeye başladım.Saçını çekiştiriyordum,çok hoşuma gidiyordu.Bi anda üstüme çıktı.Elini tişörtümden içeri soktu ve göğüsümde gezdirdi.Dudaklarını dudaklarımdan çekip yanağımdan boynuna kadar öperek aşağı indi.
İçimde yangın büyüyordu.Bir şeyler hareketlenmişti ikimizde de.Kendime daha da bastırdım.Kendimden geçiyordum dil darbeleri ve sıcacık nefesiyle.Kendi gibi beni de kaldırdı tişörtümü çıkarmak için hamle yapacaktı ki kapı çaldı.
Kapıyı açmaya gittiğimizde karşımızda Hobiyi taşıyan İronu gördük.İçmişti ve İron tek benim evimi bildiği için buraya getirdiğini söylemişti.Daha öncesinde evde parti varken onu da davet etmiştim.
Taeyle birbirimize baktık.Daha sonra hobiyi omuzumuza alarak odaya getirdik ve yatırdık.
"Ben salonda yatarım siz birlikte yatın."dedi Tae.
"Hayır ben yatarım sen yat onunla."dedim reddederek.
"Gerçekten ben yatıcam salonda."dedi ve yastığını alıp odadan ayrıldı.Ama onunla yatmak istiyordum.O yüzden yastığımı alıp ben de onun yanına salona gittim.Yanına yaklaştım gözüne düşen saçlarını düzelttim.Dudaklarına bir öpücük bıraktığımda belimde elini hissettim kendine daha çok bastırdı.Güldük yanında yer istedim ve kafamı boynuna gömerek uykuya dalmaya çalıştım.
Sabah olduğumda yüzümde gölge hissettim gözümü açtığımda annem üstümüze bir battaniye örtüyordu.Bizi böyle görünce tedirginleştim kalkacaktım ama annem sorun yok anlamında göz kırptı ve "Uyuyun daha 6 saat."dedi ve göz kırparak onayladım ve Taeye sarıldım.
İyi ki var.Hayatıma renk kattı.Onu her şeyden koruyacağın ya da o beni korur anlarsınız ya.
Nasıldı?🦋 Smut konusunu size danışmak istiyorum ne dersiniz? Net bir şey söylerseniz bir dahaki bölümlere eklebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a miracle for waking up | taekook
Teen Fiction🦋Düz yazı+Text Angst+normal🦋 Sevgilisinin yaptıklarından sonra kafasını dağıtmak için festivale katılan Jungkook,orda hayatının aşkı Taehyungla karşılaşıp hayatını kurtarıcak hâyal ürünü olacağını bilmiyorudu..