Hello,tekrardan ilginiz için teşekkürler yeni bölümler yolda, iyi okumlar kelebeklerim.🦋
Tam ilkbahara uygun bir gömlek,altıma siyah yırtık bir pantolon,converselerimi giyindim.Hava ortlama bi sıcaklıktaydı fakat akşama doğru soğuk olacağını düşünüp bir de hırka aldım.
Saçlarım düz bıraktım,küpe ve yüzük takıp parfümümden 4,5 fıs sıktım.Hazır olduğumu asla hissetmiyordum, ama kafamı dağıtmak için iyi olacaktı festival.Anneme veda ettim ve beni bekleyen arkadaşlarımla buluşmak için festival noktasına hareket ettim."Nerde kaldın kookie ya"diye seslendi jimin."Bir bana öyle deme,iki zaten bu saatte buluşacaktık geç kalmadım".
Karşımda yeniden onu gördüm,eski sevgilim Kim Bosung.Bu sefer yanında erkek vardı fakat bana gay olmadığını her şeyinin ilkini bana verdiğini ve benden başka erkeklere gitmeyeceğini söylemişti.Yalandı.
"Bakma kook,gel şu tarafa gidelim."jiminin sesi ona doğru olan bakışlarımı geri çekti.Rapmon'u gördük,Hoseok'u aldık yavaşça toplandık.Yemek yedik,kafa dağıtmak için biralarımızı dikledik.Festival
başlamıştı,sevdiğimiz sanatçı geleceği için konser alanına doğru ilerledik.Her yer tıklım tıklımdı.Hafiften sarhoş olmuştum,içmeye o kadar dayanıklı olduğum söylenemez.Birine çarptım yanlışlıkla.Uzun boylu,üzerinde bol kazağı,altında siyah pantolonlu,uzun ve jöleli saçlı birine çarpıştım."İsmini öğrenebilir miyim?" diye sordu."Ne?" diye cevapladım.
"Üstüme içkini döktün,kuru temizleme masrafımı karşılamalısın değil mi ?O yüzden telefon numaranı ve adını öğrenebilir miyim?"dedi ve gülümsedi.Afallayarak"Ohh pardon! Tabiki ben Jeon Jungkook,telefonunu uzatırsan numaranı yazarım."dedim."Teşekkürler Jeon ben de Kim."Duyduklarımla başım döndü,bayılcak gibi oldum."Hey sorun ne,ben Kim Taehyung yanlış bir şey mi yaptım?"duyduğum isimle rahatlamıştım."A-Anladım memnun oldum Taehyung, hayır sıkıntı yok iyiyim sağol." dedim gülümsedi.
"Sana iyi eğlenceler jeon"
"Sana da iyi eğlenceler Kim"
"Tae"
"Ha?"
"Tae derler kısaca"
"A-anladım görüşürüz tae".
.
.Deliler gibi şarkılar söyleyip,danslar ediyoruz.
Hem içiyoruz,hem dinliyoruz.Her şey şu zamana kadar çok iyiydi.Rapmon ve Jimin sızmıştı,Hoseokta biryerlerde bir kızla veya erkekle yiyişiyordur sanırsam.Ben de Jiminlerin yanından kalkıp tuvalete gitmek için ayaklandım.Tuvalet çok uzaktaydı sarhoş kafamla nasıl doğru yönü bulduğuma bile hayret ettim.İçerde sigara dumanı beni rahatsız etmişti.Tam lavaboya girecekken Bosung bana doğru yürümeye başladı.Lavaboda kimse yoktu bundan istifade beni kenara çekip sıkıştırdı."N-napıyorsun,
y-yapma."dedim ama sesim çıkmadı.Bağırarak şarkı söylediğim için sesim kısılmıştı."Bu gece benim ol,son defa o güzel vücudunu dilimle keşife çıkmama,
duvarlarını hissetmeme izin ver."dedi nefes alarak.Korkudan ağlamaya başladım.Sesim kısıldığı için bağıramıyordum.Kimse de gelmiyordu çünkü çoğu insan dağılmış,kalanlar sarhoştu ve lavabo uzaktaydı.Bir ümit biri gelir diye bekledim.Pantolonunu sıyırdı,boynumdan aşağı dili ve sıcak nefesiyle darbeler bırakıyordu.Sürekli ağlıyordum,ağladığım için sürekli saçımı çekiştiriyor,biri duymasın diye ağzımı kapatıyordu.Yavaş yavaş alta geçmeye başlamıştı bu yüzden gözlerimi sıkıca kapattım.Tam dizlerimi çöktürdü ve pantolonunu açacağı sırada bir düşme sesi geldi.Gözümü açamadım,birden tanıdık bir ses geldi.
"Jeon,jeon,jeon iyi misin?Jeon,beni duyuyor musun?Ben burdayım,korkma.Seni kurtardım."
Bu taehyungun sesiydi,beni kurtarmaya gelmişti."Taehyu-"Gözümü açtığımda yatağımda olduğumu fark ettim.Başım ağrıyordu ve saat öğlen 2 olmuştu.Dün neler olduğunu pek hatırlayamıyordum.Yanımda bir beden gördüm,
bi anda korkudan aşağı düştüm.Dün olanlar aklıma gelince başım ağrıdı,yeniden gözlerim doldu,o yeniden beni buldu,ne kadar uzaklaşsam da yeniden benim yanımdaydı..
.
.Selamlar,smutlu sahneler yazmayacaktım ama yazmak istedim.Eğer beğenmezseniz lğtfen söyleyin devam etmeyeceğim.Bu günlük bu kadardı umarım beğenirsiniz kelebeklerim.🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a miracle for waking up | taekook
Teen Fiction🦋Düz yazı+Text Angst+normal🦋 Sevgilisinin yaptıklarından sonra kafasını dağıtmak için festivale katılan Jungkook,orda hayatının aşkı Taehyungla karşılaşıp hayatını kurtarıcak hâyal ürünü olacağını bilmiyorudu..