Hayatımın Her Dakikası

31 1 5
                                    

Mehaba.
Nasılsınız?🦋
Bu bölüm soft olacak ve sürprizli.

Ekmeğine nutellasını sürdüm ve ellerimle besledim.En sevdiği muzlu sütünden verdim.Kahvaltı masasında sessizce bekliyordum olanları anlatmasını.Önce ben mi atılsam konuya yoksa onun mu söylemesini beklesem.Bana doğruları söylemezse ne yaparım?Onları izlediğimi ve bir şey yapmadığımı öğrenirse ne yapar?

"Taehyung?"dedi sesli şekilde beni dürterken.
"Oh dalmışım.Bir şey mi oldu?"dedim.
"Seninle dün olan olay hakkında konuşmam lazım."dedi işte şimdi başlıyoruz.
"Evet konuşalım."dedim tedirgin bir biçimde.

"Öncelikle bilmeni istiyorum ki bu olaylarda sarhoştum,kendi rızam yoktu."dedi ve her şey gözlerimin önünden geçti.Gözlerimin dolmasını gizleyemedim.Tamam anlamında kafamı salladım çünkü konuşsam ağlayacak duruma geliyordum.

"Dün dans pistinde dans ediyordum,arkadan biri sarılınca sen sandım.Kokunuz aynıydı.Daha sonra beni alıp private odaya götürdü.Üstüme çıktı ve bana hoş olmayan şeyler yaptı.Ben yine sen zannedip Tae diye sana sesleniyordum.Daha sonra o kişi konuşmaya başlayınca onun sen olmadığını anladım ve panik olunca sarhoşluğum geçti ve kendime geldiğimde bu kişinin Bosung olduğunu gördüm.Yine yaptığı gibi bu sefer de beni sıkıştırdı.Kendimi kaptırdım ama sen olduğunu zannederek asla ve asla başkası olsa yapmazdım Taehyung.Özür dilerim.Binlerce kez özür dilerim aşkım.Beni affedebilir misin ki?
Eğer istemezsen ve gitmek istersen anlarım.Her şey için teş-"

Doğruları anlatıyordu.Ona güvenebileceğimi biliyordum.Jungkook hayatımın aşkıydı.O benim her dakikam ben onun her saatiydim.
Dayanamayıp bıraktım kendimi o kiraz dudaklara.Nasıl anlatılır içimdeki bu aşk?
Kısa süre önce karşılaşmıştık ya şimdiki halimiz?

Aşk tesadüfleri sever diye söz var bilir misiniz?
Ben bu yaşıma kadar aşka inanmadım.Niye mi annem ve babam yüzünden.Babam annemi öldürdüğü zaman benim için aşk,sevgi diye bir şey kalmamıştı.Küçücüktüm.Başın sağolsun dediklerinde küçücüktüm.Daha süt çocuğuydum ben.Evde sadece yaşlı,kendini beğenmiş,kimseye gram sevgi saygı göstermeyen lanet bir herifle aynı evde yaşadım ben.Ne arkadaşım oldu bu zamana kadar ne de beni sevdiğini hissettiğim biri.
Ta ki Jungkook konserde benimle çarpışana kadar.Hayatımda daha güzel birini görmemiştim annemden sonra.Kiraz dudakları,hemen altındaki beni,siyah saçları,piercingleri,dövmeleri...

Hayatımın aşkı Jungkook.Benim güzel yelkovanım.Her dakikam.Anlatsam sığdıramam ki sayfalara.Seni asla bırakmayacağım yelkovanım.

*Jungkook'tan*
Dudaklarımız birleşti tekrardan.Uzun bir süre bedenlerimiz ve ruhlarımız dinlendi birbirimizde.Ayrıldığımızda ikimiz de ağlıyorduk.Bana döndü ve dedi ki.

"Jungkook,güzel yelkovanım.Hayatımın her dakikası olur musun?"

Sevgili olmayı mı teklif ediyordu?Öyleyse cevabım dünden belliydi.

"Olurum Taehyung.Olurum.Seninle saati tamamlamaya hazırım akrebim."dedim ve yeniden ruhlarımızı teslim ettik.
Bugünün tarihi 17.07.2017.Bugünden sonra biz sevgili olduk.

Ardından birlikte masayı kaldırdık ve birinci günümüze özel hazırlanıp dışarı çıkacaktık.Önce gruptakiler iyi olduğumu söyledim,sevgili olduğumuzu,gezmeye gideceğimizi de ekledim.

Gidip hemen hazırlandım.Üstüme siyah tişört, üstüne sarı bir ceket,beyaz pantolon,b harfli
kolyem ve gözlük taktım.

Taehyung ise benim gibi siyah tişört,kahve rengi ceket,açık mavi pantolon giyinmişti.Çok güzeldi.Aşırı.

Arabaya eşyaları yükledi.Marketten alışveriş yaptık.Çok güzel bir nehirin yanında piknik yapmaya geldik.Her şeyi kendi hazırladı.Yedik,dinlendik,ayaklarımızı nehire soktuk,fotoğraf çekindik,çiçek topladık.En güzel çiçeğin ben olduğumu söyledi çok utandım ama sevindim.Saat çoktan 18.30 olmuştu.Akşam yemeği için özel bir restoranda rezerve yaptığını söyledi ve oraya doğru yola çıktık.

a miracle for waking up | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin