Merhaba sözümü tuttum attıyorum artık.🦋
Alarmın çalmasıyla ikimiz de uyandık.Uyuyabilmiştim gerçekten sarılması iyi geldi.Kıyafetlerimizi giydik,çantamızı aldık ve kahvaltımızı yapıp erkenden evden ayrıldık.Jimin,Rm ve Hobiyle uzun zamandır konuşmuyorduk.Jimin yazıyordu ama öyle çok takmayıp görüldü atıyorduk.Genelde beğendiği çocuk hakkında (kedi görünümlü çocuk) bir şeyler yazardı.
Otobüs durağında otobüsü beklemeye başladık.Tae şarkı dinliyordu.Ona baktım.Hafif esen rüzgar saçlarını hareket ettirdi.O kadar güzel görünüyordu ki.Çok etkileyiciydi.Ellerim dumuyordu,saçlarına doğru yöneldi ve rüzgardan dağılan saçlarını düzeltirken buldum kendimi.
Gözümün içine baktı,gülümsedi.Utandım elimi geri çektim ve arkama yaslandım.Otobüsün gelmesine daha 15 dk vardı trafiği de hesaba katarsak 25dk.Artık ezberlemiştim çünkü ortaokuldan beri otobüsle okula giderim.Canım sıkılmaya başlamıştı otobüs beklerken genelde arkadaşlarımla konuşurdum ama bugün erken olduğu için durakta yalnızdık.
Birden kulaklarıma şarkı sözleri doldu.Şarkının geldiği yöne doğru baktım.Taehyung gülümsüyordu,kulaklığının tekini bana takmıştı.Canımın sıkıldığını o da düşünmüş olmalıydı birlikte şarkı dinleyerek otobüsü bekledik.
Tahminlerim doğruydu 25dk sonra otobüs gelmişti.Biz beklerken bazı öğrenciler de duraktaydı ama biri benim dikkatimi çekti.Sürekli bana bakıyordu ve ürperticiydi.Otobüse binmeye başladık ama kartı okuttuğumda akbilimde para kalmadığını söyledi.Telaşlandım Tae bize yer tutmak için en arkaya doğru ilerlemişti ondan ödünç isteyemedim.Arkadan ilerleyebilirsiniz diye ses geldi.
O ürpertici çocuk arkamdaydı.Kartını benim için bastı.Korktum ve geri çekildim."Selam!" dedi kafasındaki yüzünü kapatan şapkayı açarak.Yüzü tanıdık geliyordu."Ödeştik.Hatırladın mı beni?" dedi.
sadece kafamı sallamakla yetindim ve içeri yürüdüm."Jungkook!" dedi korktum çünkü hatırlamıyordum kim olduğunu."1 yıl önce benim kartımda para yokken sen de bana basmıştın ve böylece her karşılaştığımızda konuşuyorduk sonra ben artık servisle gitmeye başladığımdan görüşemedik."
Aaa şimdi hatırlıyordum kim olduğunu ama bana daha farklı yerden tanıdık geliyordu.Bi dakkaGeçenki kazadaki çocuğa benziyordu.Benim yüzüm olan kazada.Kulağımda bağrışlar duyuyordum,ağlayanlar,korna sesleri,ambulans sesi.Dürtülmemle kendime geldim ve karşıdaki yüzün yara ve kan içinde gördüğümde bağırdım.Otobüsteki herkes bana bakıyordu.Tae'nin yanıma gelmesiyle kendime geldim çocuktan özür dileyerek boş bi yere oturduk.
Tae durumumun farkındaydı çünkü bu anlamsız olay onun yanında defalarca oluyordu ama ne olduğunu sormuyordu.Okulun olduğu durakta inip yürümeye başladık.İlkbahar havası,ağaçlardaki çiçekler,yemyeşil yerler ve baharın kokusu.
Okula geldiğimizde Taeye veda edip bizim mekâna doğru yürüdüm.Her zaman kantinin arkasındaki gizli yerde buluşurduk.Oraya yaklaştıkça kırkırtılar duydum ve Hobiyle Jimine ait olduğunu anladım.Beni görünce ikisi hemen koşup sarıldı.Rm ise selam verdi.O çok sakin ve soğuk biridir diğerlerine karşı bize karşı biraz daha arkadaş canlısıdır.
"Kookie seni ne kadar özledim bi bilsen!Nerelerdesin neler oldu anlat hadi." dedi Jimin heycanla.
"Sakin ol Jimin anlatıcam ama sakin olcaksınız."dedim kalbim ağzımdan çıkacakmış gibi.Kafalarını salladılar ve beni pür dikkat dinlemeye başladılar.
"Taehyung bizim evde."dediğim anda hepsinin ağzı açık kaldı Rm de dahil.Sadece "ne" diyebildiler.
"Babası ona ceza vermişti 1 ay evden çıkamayacaktı.Ben de kaçıp bize gelmesini söyledim daha önce de birkaç arkadaşına kaçmış ve onda kalmış.Babasının siniri gidince eve geri dönüyormuş ve sıkıntı olmadığını söyledi.Şimdilik bizde kalıyor." dedim ve hepsi tekrar yüzüme garip şekilde baktılar.Aradan 15 dk geçti ve anca tepki verdiler.
İlk konuşan Rm oldu."Bu senin açından güzel bi haber olabilir kook ama dikkatli olmalısın.Babası seni bulabilir veya daha kötü şeyler olabilir hemen sevinme bu doğru bişey değil ama eğer kook için ilk değilse yine de önlem alarak dikkat edin." dedi olgun sesiyle.
"Çocuğu sıkma Rm senin adına çok sevindim kook ama merak ettiğim tek şey var." dedi hobi.
"Hm?"
"Yaptınız mı?" dedi gülerek.Kızdım ve sataşmaya başladım ama Jiminin çığlığı hepimizi durdurdu.Etrafımda döndü,bağırdı,sorular sormaya başladı.
O sırada Taehyung ve arkadaşları yanımıza geldi.Jın hyung u hatırlamıştım,yanındaki kedi suratlı hyung Jiminin aşık olduğu hyungdu sanırsam."Merhaba tanışmak için gelmiştik." dedi kedi suratlı hyung.
"Merhaba oppa nasılsın,ben çok iyiyim.Hatırladın mı beni? Ben Jimin,Park Jimin.Arkadaşlar bu da Suga oppa."dedi Jimin.
"Teşekkürler Jimin ben kendimi tanıtabilirdim ama sağol..Bu arada arkadaşlarım Suga diye çağırırlar normal adım Min Yoongi"dedi soğuk kanlı ve bıkmış bir biçimde."Merhaba ben Kim SeokJin memnun oldum."dedi hyung ve bana göz kırptı.
"M-merhaba Jin ben Kim Namjoon arkadaşlarım bana Rm der."dedi Rm.O an Jhope ben ve Jimin ağzımız düşük bir şekildi Rm e baktık.Her zaman soğuk olan,sohbet ve yeni insanlarla tanışmaktan aciz olan Rm karşısında Jin hyungu görünce kekelemiş,gülümsemiş ve gözlerini ondan ayırmamıştı.
"Merhaba ben Jung Hoseok.Hobi,Jhope,Jay gibi şeyler diyebilirsiniz kısaca."dedi
Ardından Tae"Beni ve Kook'u zaten tanıyorsunuz hepimiz güzel geçinelim,belki güzel aşklar yani dostluklarımız olur."dedi.
"Evet katılıyorum.Numaralarınız alalım ve bir grup oluşturalım."dedim ve hepsi onayladılar.Zil çaldı ve hepimiz sınıflara dağıldık.
Artık okunmuyor hikayem üzülüyorum.🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a miracle for waking up | taekook
Teen Fiction🦋Düz yazı+Text Angst+normal🦋 Sevgilisinin yaptıklarından sonra kafasını dağıtmak için festivale katılan Jungkook,orda hayatının aşkı Taehyungla karşılaşıp hayatını kurtarıcak hâyal ürünü olacağını bilmiyorudu..