BTS

550 40 21
                                    

وقتی میری کنسرت....

جین:همینجوری روی استیج راه میره و برای بقیه دست تکون میده،چشمش بهت میوفته که توی جمعیت گلوت رو پاره میکنی از بس داد زدی "جین منو نگاه کن"،بهت نگاه میکنه و برات بوس پروازی میفرسته😘(خواهرم/برادرم حنجره‌ات😐😂)

یونگی:لایت‌استیک رو تکون میدی و یونگی رو صدا میزنی ولی یهو لایت‌استیک از دستت پرتاب میشه و بعد از ملّق خوردن،میخوره تو سر یونگی و همونجا بیهوش میشه😂😂(یونگی هم از خداخواسته همیشه دنبال یه موقعیت برای خوابه😂😂)

نامجون:مشغول حرف زدن با فن‌هاست و داره ازشون تشکر میکنه😇چشمش به عکسی میوفته که دستت گرفتی🤩همونجا برات یه قلب بزرگ درست میکنه(همین حالا دستاتون رو ببرید بالا یه قلب بزرگ براش بسازید❤البته دور از چشم بقیه که اطرافتون نشستن😂ولی عجیب بود اتفاقی نیوفتاد و میکروفون از دستش پرتاب نشد🤔)

هوسوک:چون قدت کوتاه بود بین جمعیت گم شده بودی و هی بپر بپر میکردی تا روی استیج رو ببینی🥲هوسوک روی استیج راه میره که به آرمیا میگه بزارید اونایی که قدشون کوتاهه بیان جلوتر تا فرشته‌ی خوشگلشون رو ببینن😍(قد کوتاهی اونجا شانس آورد😅)

جیمین:اون وسط میدوئه و کیوت بازی درمیاره که میخوره به جونگ‌کوک و بطری آب توی دست جونگ‌کوک میریزه روی جونگ‌کوک و موهای خودش😬😂جیمین هم خیلی شیک موهای خیسش رو بالا میده و چشمکی میزنه که همونجا غش میکنی😂منیجرشون هم به آمبولانس زنگ میزنه ببرنت بیمارستان🥲(باید جلوی خودت رو میگرفتی غش نکنی😁ادامه‌ی کنسرت رو از دست دادی،مگه چند بار فرصت کنسرت رفتن پیش میاد؟)

تهیونگ:با انگشت کوچیکه پات،خودت رو به نرده گیر داده بودی و خودت رو کِش آورده بودی تا به استیج برسی،تهیونگ از اینکه با اون پشتکار خودت رو به استیج رسوندی،تعجب میکنه😲😂میاد باهات دست بده که حواسش پرت یونگی میشه که لایت‌استیک بیهوشش کرده و بی حواس از روی دستت رد میشه و دستت لگدمال میشه🖐🏻😂(دیگه قرار نبود اینجوری خودت رو به استیج برسونی😂آه آرمیای دیگه دامنت رو گرفت😂😂😂)

جونگ‌کوک:مشغول آب خوردنه که جیمین بهش میخوره و آب میریزه رو لباسش🤭😄تو هم که اون نزدیک بودی،داد میزنی جونگ‌کوک لباست رو دربیار تا برات خشکش کنم😐(برو من که میدونم قصدت چی بود😂)

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

نکته‌ی اخلاقی:هیچوقت بلیط وی آی پی یا صندلی‌های نزدیک به بی‌تی‌اس رو رزرو نکنید🥲ولی اگه رزرو کردید و رفتید،زیاد جیغ نزنید و غش نکنید😂
تا یادم نرفته بگم،با خودتون دوربین شکاری هم ببرید😃

📬صندوق نظراتتون

یادتون نره ستاره رو رنگی کنید و ووت بدید⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

*۱۴۰۱/۴/۲۱*

#imagine #scenario #BTS

KPOP SCENARIO Where stories live. Discover now