O gün büyük bir sessizlik sarmıştı çiftliği.. Herkes şaşkın bir şekilde Anastasia ve Amelia ya bakıyordu..
Hünkar ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu, tam Amelia'nin yanına yaklaşırken, arkadan Fekeli hızlıca Amelia'nin yanına gidip onları dışarıya çıkarır.
(Ve kısık sesle cümleye girir)
F; Siz ne yaptığınızı zann ediyorsunuz, hemen gidin buradan hemen!!
Amelia; Aa damatt hiç yakıştıramadım doğrusu, sen böyle centilmen bir erkek iken bizi dışarıya çıkarman hiç yakışık alıyor mu?
F: Dalga mı geçiyorsun sen be kadın?! Başlatma centilmenliginden gidin buradan hadi!!
Fekeli epeyce bi sinirlenir bu duruma ve Anastasia ve Amelia'yi kollarından tutup arabaya doğru götürür.
Anastasia; Ya bırak kolumu acıtıyorsun?!!
Ve artık Hünkar dayanamayıp onların yanına gider, Aleks onu her nekadar durdurmaya çalışsa da başaramaz.
H; Ne oluyor burada? Kimsiniz siz ?!
Amelia Hünkarin bu cesaretine hayran kalıp gülmeye başlar
Amelia; Ya ahahahahah cesaretin de böylesi
H; Pardon hanfendi gülünecek ne var anlayamadim ?
(Hünkar bunu sert sesle söyler)Aleks daha fazla dayanamayıp Hünkari götürmek ister
Aleks; Hünkar hanım hadi biz içeriye dönelim, bukadar saçmalık fazla
H; Ya hayır hayır, bunlar bana kim olduklarını söylemeden şuradan şuraya gitmem!
Amelia Aleksin Hunkara karşı birseyler hiss ettiğini o gün anlamıştır, her nekadar belli etmesede gözleri hafif bir şekilde dolmuştu o an, ve Hünkara olan öfkesi daha da büyür.
Amelia; Çok mu merak ediyorsun kim olduğumuzu?
Amelia o an Fekelinin gözlerine bakar, Aleks her nekadar ağız hareketleriyle "yapma" dese bile Amelia bunu kafasına koymuştur.
Amelia; iyi ozaman gel herkesin içinde tanıtalim bir kendimizi magdem bukaaaadaar çok merak ediyorsun sayın Yaman hanım..
H: Ne lüzumu var canım? Tanıtmak isteyen burada da tanıtır.
Amelia; Olmaz, tanitmanin böylesi güzeldir.
Kafasına koymuş olan Amelianin gözü hicbirsey görmez, ve kızının elini tutup hızlıca çiftliğe girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay ve Gece 🌙
FanfictionHiç kadere inandınız mı? Veya kadere inanmak aptal olduğunu mu düşünüyorsunuz? Unutmayın ki "Kalbin atışı, kaderin sesidir"