Kıyametin başlangıcı 💥

929 57 74
                                    

Ertesi sabah saat 9:00'u gösterirken Fekeli gözlerini açar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ertesi sabah saat 9:00'u gösterirken Fekeli gözlerini açar. Hünkarin saçlarını yüzünden nazikçe çekip başini okşamaya başlar, nefretine her nekadar yenik düşsede bunu kendisine bi türlü itiraf edemez.. Ve son adımların kaldığını düşünür.. Yavaşça Hünkarı göğsünden alıp yastigin üzerine koyar, alnina bir öpücük kondurup sabah kahvaltısıni hazırlamaya gider.

- Sofrayin her bi köşesini papatya çiçekleriyle doldurup "menemen" yaparak şarkı söylemeye başlar, bu sırada içeriden Hünkar uyanır. Yanında Fekeliyin olmadığını görünce üzerine örtüyü sararak pencereden  dışarıya bakar..

Fekeli Hünkarin onun seyrettiğini görünce bi anda elii ocağın üstüne gidip yanar (kirmizi olur)

Hünkar elinin yandığını görünce o haliyle hemen apar topar dışarı çıkar

H; Ya ah Ali Rahmet neden dikkat etmiyosun, bak kıpkırmızı olmuş dur içeriden bi bantla soğuk su getireyim, alevini alir

(Fekeli içeri gitmesine izin vermez)

F; Benim bitmeyen alevim sensin zaten, bu elimdeki acı ne ki geçip gider sen gitmezsin.

(Hunkari belinden tutup yanina çeker)

H; Ya sırası mi şimdi Ali R. elin gittikçe daha kötü olur bi getireyim dur (gülümser)

F; Benim öyle bi "bantla sarıp" geçmez alevim.. ama bak bir öpücük kondurursan tümden geçer unuturum bile.

H; Öperim ama bak bantlamama izin vericeksin.

(Fekelinin elinii avuclarin içine alarak öpücük kondurur.)

F; Ne güzel de öpüyorsun sen öyle zümrüt gözlüm..

-hadii gel içeriye bantlayayim (elinden tutup içeriye girerler)

Hünkar bantı alıp, Fekelinin elini bantlar..

Fekeli ise onu seyretmekten gözlerini alamaz.

H; Şunuda yaptık mı heh oldu, bidakine daha dikkatli olursun artık.

F; Seni seyretmekten gözlerimi alamıyorum bende napiyim (Hünkar tebessüm eder)

- bide böyle gülümsüyorsun ya Yaman hanım, artik diyorum ölsemde gam yemem

H; Hmm şey ozaman ben hemen üstümü giyinip birşeyler hazırlayayim

F; Tamam ben burda dururum yani baksamda sorun olmaz dimi?

Ay ve Gece 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin