O gün sanki zaman durdu, saatler dakikalar yıllar geçse bile onların bakışlarındaki derinlik herşeyi anlatıyordu..
Hünkar hala şoklar içerisindeyken Fekeli her bi adim daha atarak Hünkar'a daha çok yaklaştı..
Fekeli; O zümrüt gözlerine hüzün degil mutluluk yakışıyor Yaman Hanım..
Sesi titreyen Hünkar yavaşça fısıldadı;
"Ne işin var senin burada" ?
F; Artık memleketime geri döndüm, kalan ömrümü de burada geçirmeye geldim.
Hünkar gözyaşlarını silip, kızgın bi tavırla parmağını kaldırıp Fekeliye yaklaştı..
Artık aralarinda çok az bi mesafe kalmıştı..
H; Geldiğin gibi bu Çukurovadan git!
Hünkar her nekadar da kendini tutmaya çalışsa bile sevdiği adamin gözlerinin içine bakarak gönlü hep "gitme kal" diye sayıklıyordu..
Fekeli son bi adımı da atarak Hünkarin yüzünden akan göz yaşlarını sildi..
Birbirlerine özlemle bakarken, içeriden gelen Raci karşıdan seslendi;Hünkar hanim iyi misiniz?
Gelmeyince merak ettim.
Racinin sesini duyan Hünkar hizlica Fekeliden uzaklaşıp içeriye doğru ilerlilerledi
R;Yüzünüz bembeyaz olmuş Hanımım iyi misiniz, çok durgun gözüküyorsunuz?H; Yoo oğlum hiçbirşeyim yok, yediğim birşey dokundu herhalde geçer birazdan merak etme sen..
İçeriye giren Hünkar herkesi selamlayip mesaya oturur, ve bi anda kalbii sıkışır her nekadar etrafa belli ettirmek istemesede daha fazla bu agriya dayanamayip eve gitmek ister.
O esnada İçeriye gelip yan masaya oturan Fekeli, herkesin dikkatini üzerine çekmeyi başarır.H; Hadi Anne kalk gidiyoruz
A; Ama daha yeni gelmiştik gitmek istemiyorum ben
H; Yine geliriz Anneciğim söz, şimdi sadece bugün biraz başım ağırmaya başladı, hadi lütfen üzme beni..
A; Ayy tamam gidelim şimdi Hapti Pasaya da ayıp olucak zaten.
Annesini de ikna etmeyi başaran Hünkar annesini de alip eve döner;
1 saat sonra;
Hünkar hala o anın etkisinde, gözünün önünde sürekli geçmişin izleri vardi.. kalbindeki ağrıyı ve baş ağrısını kaliye bile almayan Hünkar, gelip geçeceğini düşünse bile kalkip ilacini içer..
Aynanın karşısına oturup derin derin düşünürken aniden burnundan kan gelmeye başlar.. Aslinda durumun ciddi olduğunu anlar ve korkmaya başlar..* Öncelikle şunu belirtmek isterim ki yazdığım hikaye çok farklı bi dram hikayesi diyelim, bilerek öz ve kısa yazıyorum okurken sıkılmayın diye.. Umarım beğenirsiniz Sevgiler 🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay ve Gece 🌙
FanfictionHiç kadere inandınız mı? Veya kadere inanmak aptal olduğunu mu düşünüyorsunuz? Unutmayın ki "Kalbin atışı, kaderin sesidir"