Küleye gelince Hünkar arabadan iner fakat Fekeliyii göremez, etrafa bakınır ve karşıdan karavanlaa gelen bii arabaa fark edeer, içinde Fekeliyi görünce tebessüm edip şaşırır..
H; Aa Karavan mı? Yok artık (gülümser)
Fekeli karavanı Hünkarın yanında durdurup aşa iner, Hünkar şaşkinlik içerisinde baka kalır.
F; Neoldu Yaman Hanım Karavanımız küçük diye beğenmediniz mi yoksa? (güler)
H; Küçük diye mi? Ali Rahmet bu harika daaa nereye gideceğiz ki biz bununla?
F; Şimdi Raci burda, söylersem sürprizi kaçar basılırız baş başa kalalim istiyorum.
Raci utanip yere bakar, Hünkar ses çıkarmadan "ağız" hareketleriyle susmasinı söyler.
F; Raci oğlum hadi sen git, ben Hünkarı sonra evine bırakırım sen merak etme.
(Raci Hünkara bakar)
R; Ama Hanımım?
H; Git oğlum sen git, ben akşama dönerim zaten evdekiler de merak etmesin.
R; Demir beyim sorarsa ne diyim peki?
H; Arkadaşlarıyla çarşıda dolaşıyor dersin, olmadi sen bulursun birşeyler emi cocum.
F; Büyük birşey uydur ama belki salmam belli olmaz (Hünkarla özlem dolu bakışırlar)
F; Hadi atla da gidelim
Arabaya bindiklerinde Raciye el sallayarak uzun bir yola çıkarlar..
H; Nereye gidiyoruz bali onu de? Merak ettim
F; Gidince görürsün, bunu nezamandir hayal ediyordum biliyor musun Yaman Hanım.. huzurum yanimda daha ne isterim kii başka Allahtan (Hünkarin elinden tutarak öper)
- Bu ellerimiz bidaha hiç ayrilmasın, senssizliğe birdaha dayanamam..
Hünkar Fekeliye yaklaşıp yanagindan derinn bir şekilde öperek kulağına fısıldar
H; Birdaha asla ayrılmayacağız..
Fekeli bu lafından oldukça etkilenir ve Hünkarı dudagindan öpmek ister.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay ve Gece 🌙
FanfictionHiç kadere inandınız mı? Veya kadere inanmak aptal olduğunu mu düşünüyorsunuz? Unutmayın ki "Kalbin atışı, kaderin sesidir"