Ertesi Sabah;
Hünkar gözlerini açtı kendisini halsiz ve yorgun hiss ederken, pencereye bir güvercin geldi tebesüm ederek yataktan kalkıp pencereye doğru ilerlerken bi anda başı döndü kalbinin hızlı atışlarını artık kulaklarında hiss ederken karşıya bakinca güvercin bi anda uçtu..
Derinlere dalıp giderken gözlerini kapatti ve elini kalbinin üzerine koydu, güzel şeylerin olacağına umudu vardı, taki bugünkü olacaklardan sonra..
- Diğer yandan yıllar sonra Adanaya dönen Fekeli bir davet düzenliyordu, herkese yeniden Adanaya döndüğünü göstermek için ve intikam alacağı kadın'a bi tik daha yakın olabilmek için.. Fakat olayların planladığı gibi gitmesinden şüphesi vardı çünkü Hünkarı'n o davate katılmiyacağini düşünüyordu..
F; Oğlum Çetin gönderdin mi herkese davetiyeleri?
Ç; Evet ağam söylediğin herşeyi harfiyen yaptım için rahat olsun.
F; Yamanların konağına gitmeyi unutmadin değil mi?
Ç; Yok hayır ilk onlara götürdüm
F; Hünkar hanım orada mıydı peki gördün mü onu?
Ç; Dışarıda yoktu göremedim niye ki birşey mi oldu?
F; Yoo hayir öylesine sordum.
Fekeli yavaştan tebessüm ederek "Bakalım gelecek misin Yaman hanim der.. Bunu duyan Çetin Fekelinin ne demek istediğini anlayamaz ve aklı karışır
Ç; Birşey mi dediniz Agam?
F; Hiç yok birşey hadi git sen Mekanla ilgilen, akşama elaleme rezil olmayalım, herşey 4 dörtlük olacak bak sakın bir eksiklik olmasin.
Ç; Tamamdir agam
Intikam alacağı günü iple çeken Fekeli her ne yapsada gözleri mazilere dalıp gitmişti..
- Tüm cesaretini toplayıp artık Doktora gitmek için kendini hazır eden Hünkar alt katta inip seslenir:
H; Saniye kızım neredesin? Ben gidiyorum Annem sana emanet, ilaçlarını da vermeye unutmayın sakın.
"Saniye koşarak mutfaktan çıkar"
S; Oh hanımım kusura bakmayın Gaffur yine beni dellendiriyorda ondan göremedim
H; Niye ne yaptı yine?
S; Herzamanki Gaffur işte boşverin, da siz iyi misiniz yüzünüz bi solgun? Hasta misiniz yoksa?
H; Yoo hiçbirşeyim yok sadece dün gece uyuyamadim, tansiyonum yükseldi herhalde.
S; Yaa söyleseydiniz ben gelirdim sizin yaniniza
H; Sağol canim Kızım benim iyiki varsın sen (Saniyeye sarılır)
S; Sizde iyikiii varsınız Allah sizi başimizdan eksik etmesin inşallah..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay ve Gece 🌙
FanfictionHiç kadere inandınız mı? Veya kadere inanmak aptal olduğunu mu düşünüyorsunuz? Unutmayın ki "Kalbin atışı, kaderin sesidir"