Hünkarın Acı Geçmişi.. 💔

1K 64 23
                                    

Buyrun şöyle oturun Hünkar hanım der Sebahattin.. Hünkar endişelidir ve geçip oturur.

H;Evet Sebahattin seni dinliyorum, nedir durum?

S; Öncelikle Hünkar hanım beni şuan çok iyi dinlemenizi istiyorum, asla umudunuzu kaybetmenizi istemem herşey sizin elinizde..

H; Nasıl yani?

S; Şöyle ki test sonuçlarinizda "kalp yetmezliği" çıktı (-bu esnada Hünkar içini çeker ve gözleri dolmaya başlar) kalbiniz yeterince kanla dolmuyor ve bu nedenle vicudunuza da az kan pompalanmiş oluyor, belirtileri; "öksürük, baş dönmesi "çarpıntı" nefes darlığı ve yorgunluk".. Bakin Hünkar hanim eğer tez zamanda tedavi edilirse hayati riskiniz azalır, böylece zaman kaybetmiş oluyoruz..

(Hünkar Sebahatinne bakarak donup kalır)

- Hünkar hanim iyi misiniz duyuyor musunuz beni?

Aklina gençlikte Fekeliyle anıları ve Demiri ilk kucağına aldığı gün gelir ve yutkunarak "evet" der..

S; Size bagzi yeni ilaçlar yazicam, ama hepsini bi anda değil 1 buçuk saat arayla iciçeksiniz, yazmış olacağım ilaçlar çok hizli ve etkili hepsini bi anda içerseniz yan etki yapabilir, bu yüzden çok kontrolü olmaniz gerekiyor sizi bi nevi tedavi altına alacağız her hafta 1kez "hastane" 'ye uğramanızı istiyorum Hünkar hanım kalbinizi kontröl etmek için.

Hünkar tek bi kelime dahi etmez ve başını kaldirarak ciddi bir şekilde şöyle der;

H; Bu konuştuklarimizdan Demirin veya başka birisinin haberi olmiycak tamam mi Sebahattin? Demir benim göz bebeğim hasta olduğumu ögrenirse çok üzülür.. (Gözlerinden yaşlar akar)

S; Elbette Hünkar hanım bana güvene bilirsiniz hepsi aramizda, fakat olumsuz düşünmek yok, sizi üzen ve yıpratan herşeyden olabildiğinizce uzak durun, sizii mutlu eden insanlarla şeylerle uğraşın daima gülümseyin ve ilaçlarinizi asla ihmal etmeyin haftada bir köntöle de bekliyorum.. Unutmayin ki üzülürseniz hiçbirşey değişmez.

(Hünkar ayağa kalkar ve gözyaşlarini siler)

H; Peki Sebahattin olumsuz düşünmek yok yazdin mi receteyi alayim ben (ufaktan gözleri yaşlı tebessüm eder)

S; Evet buyrun burada hepsi yazılı, şu son yazdığımı gece yatmadan içmeniz gerekiyor dozlarina çok dikkat edin.

H; Peki çok saol herşey için.

Sebahattinin yüz tavri ve morali gittiği yüzünden anlaşılır

S; Gülümsemeyi unutmayin herşey düzelicek.

Hünkar receteyi alıp Sebahattine gülümseyip hastaneden çıkar, aklında sadece herşeyden sevdiği oğlu ve Fekeli vardır..

Bi yandan kıyıda Zuleyha Hünkari izler, onu üzgün ve moralsiz gören Zuleyhanin akli bi hayli karışır.

Z; Allah allah nolmuş bu kadına ya neler dönüyor burda, kesin yine bir işler peşinde dur bakalim çıkar kokusu yakinda.

Ay ve Gece 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin