Master (Vládce)

1.1K 96 10
                                    

"Knock, knock, knock, knock."

Kdo to je: Pán Času z planety Gallifrey v souhvězdí Kasterborous. Master, nebo taky v češtině Vládce, není jeho skutečné jméno. (Jen si představte kdyby bylo. "Je to chlapeček." "Jé tak já ho pojmenuju Vládce.) Je to jméno které si zvolil potom co se podíval do víru (Nebo až potom co utekl?) a zbláznil se. Chvíli cestoval se svým přítelem Doctorem (Což taky není skutečné jméno) ale pak se začali rozcházet v názorech. Z našeho antihrdiny se stal padouch a od té doby to s ním šlo z kopce. Začal zabíjet lidi a pořádat invaze na Zemi. V tom mu zatím vždycky Doctor zabránil. Samotný Vládce vypotřeboval všechny své regenerace (To je takový fígl jak neumřít. Prostě změní to jak vypadají) ale získal další od své rasy. Ti mu je dali, aby zastavili válku, která právě vrcholila. Jenže on nehodlal umřít a schoval se. Vydával se za profesora Yanu a později se stal premiérem Velké Británie (Samo, že podváděl, je to přece Master, ne?) Byl ale poražen a umřel. Tedy neumřel, víte jak to myslím, že? No a nadělal ještě spoustu neplech, než ho Doctor konečně zastavil a nechal umřít na Gallifrey. Jenomže on... (Ale to už předbíhám. O jeho poslední podobě bude další kapitola.) Vím, že je tenhle popis trochu zmatečný, ale to je i Vládcův život.

Proč je tak zajímavý: Prostě je. Každá jeho inkarnace je v něčem jiná, ale pořád stejně zlá. Dokonce i nejkrutější rasa ve vesmíru, Dálekové, ho chtěli popravit, protože je na ně moc zlý. To o něm lecos vypovídá.

Zajímavost: Master nemá přátele ani společníky, užívá jen hypnózu. Jednou prakticky zhypnotizoval celou Velkou Británii pomocí jednoduchého kódu. Čtyř ťuknutí.

Oblíbená činnost: Invaze na Zemi, zápasení s Doctorem a zabíjení lidí.

Herci: Robert Delgado, Peter Pratt, Anthony Ainley, Eric Roberts, Derek Jacobi a John Simm. (Jak už jsem řekla poslední regenerace tu není. Prakticky to totiž není Master.)

Hodnocení: 92%

Kdo ví co nás čeká příště? :-)

Encyklopedie padouchůKde žijí příběhy. Začni objevovat