První brit. A rozhodně ne poslední.
Kdo to je: Bůh, psychopat, vrah. A i přes to je považován za nejvíce sexy padoucha všech dob. Dobře jsem trochu zaujatá.Loki je synem mrazivého obra Laufeye ( Jak nečekané když je Laufeyson) a adoptován Odinem, králem Asgardu. Tam byl vychován jako následník trůnu ale králem se nikdy stát neměl. Když zjistil že králem bude jeho bratr Thor tak se naštval a pokusil se lstí zmocnit koruny. To se mu ale nepovedlo a tak se pokusil ovládnout zemi. Tam ho ale zastavili takzvaní Avengers a jeho násilnický bratr Thor. Loki byl uvězněn ve vězení a dál je to nejasné. Je jasné, jen to že se nakonec chopil trůnu na Asgardu. Jak? Nevíme, asi zabil Odina...
Proč je tak sexy: Protože je. Vlasy, hlas, to že je to vlastně chudák. Za to jakým se stal může jeho adoptivní otec, který mu lhal celý jeho život. Protože byste ho měli nenávidět a on přitom přivádí dívky do transu víc než jeho prvoplánově sexy bratříček.
Zajímavost:Má vlastní fandom který se nazývá Loki's army. Má víc příznivců než hl. hrdina filmů, jeho bratr Thor. Je roztomilý a jeho fanoušci tvrdí že je nevinný. Lidi ho milují.
Herec: Tom Hiddleston. Brit (Jak jinak). Původně měl hrát Thora.
Oblíbená činnost: Obsazování světa.
Oblíbené oblečení: Zlaté brnění a zlatá helma s rohy.
Věk: Cca 2000 let.
Hodnocení: 98%
Příště nás čeká nejlepší terorista všech dob. Hádejte kdo?
ČTEŠ
Encyklopedie padouchů
FanficJsou všude. Ve filmech, seriálech, knihách. Tato encyklopedie je seznamem těch nejlepších záporáků...