Laird James McCullen Destro XXIV

913 77 6
                                    

Kdo to je: Tak zaprvé pravděpodobně nejdelší záporácké jméno všech dob. (Už jenom ho napsat mě naprosto vyčerpalo. Jdu si dát dvacet) (Tak jsem zpátky, teď k Jamesovi.) Pochází ze staré zbrojařské rodiny už jeho praprapraněkdo prodával zbraně, ale dvěma stranám. Tak mu nasadili železnou masku. A náš antihrdina si z toho vzal poučení. Ale ne takové, že nesmíš hrát na obě strany. Jeho pravidlo zní: "Nikdy se přitom nenech chytit." (Což docela dává smysl) No ale jednou se rozhodl, že ovládne svět (A taky při tom bude vypadat sexy. Zase nejsem nezaujatá. Celá já.) Vynalezl nanoboty, kteří sežerou všechno čeho se dotknou a chtěl je použít na Paříž. A použil. (A vypadal sexy, jak už jsem řekla.) Těmi nanoboty může i ovládat lidi a tak si takto kolem prstu omotal jednu dívku (Heleďte, u mě by ani nepotřeboval ty nanoboty. Šla bych za ním sama a ráda. Pardon, odbíhám. To jsem celá já.) Jenomže ona se z toho nějak vykope a Jamesův plán na ovládnutí světa padne. On vlastně padne i on, protože ho jeho zaměstnanec (Typický šílený vědec) ovládl pomocí těch nanobotů, takže má na obličeji takovou masku (I tak je sexy). Potom už to prakticky není on, nemá svou vůli takže necháme popisování a vrhneme se na tu zábavnější část.

Proč je tak sexy: A chcete to chronologicky nebo podle abecedy? Tak chronologicky. První, čeho si všimnete je jeho hlas. Jeho naprosto totálně úžasný skotský přízvuk je úžasný. Potom je tu nos a uši, dva základní rysy tohoto muže. A modré oči. A taky ví co dělá, je si tím jistý a je schopný pro ovládnutí světa udělat cokoli. Pořád má na sobě oblek a neřekne jediné sprosté slovo. Typický britský gentleman (Tedy až na to, že přitom pozabíjel půlku Paříže. Vždyť to jsou jenom francouzi) Skoro mu fandíte víc než hlavnímu hrdinovi, protože McCullen má alespoň šmrnc.

Zajímavost: Film ve kterém tato postava vystupuje je natočena podle komixu a v tom se James nevyskytuje jako člověk, ale jen jako Destro (To je, jak má tu masku)

Film: G.I Joe

Herec: Christopher Eccleston (Brit. Jen tak mimochodem) Áááá.

Hodnocení: 97% (Jak už jsem řekla, tedy spíš napsala, nejsem nestraná)

Encyklopedie padouchůKde žijí příběhy. Začni objevovat